Aihe: Veteenpiirretty : Valo hohtaa
1
Demostudio
29.01.2005 16:22:09
Bändin nimi: Veteenpiirretty
Kappaleen nimi: Valo hohtaa

URL: http://koti.japo.fi/~jmarkus/veteenpiirretty-valo_hohtaa.mp3 (Mp3)

Aivan uutta Veteenpiirrettyä. Tunnelmaa. Lisää tietoa osoitteessa http://www.veteenpiirretty.tk
JuniperThree
29.01.2005 16:48:49
Sen verran lisäinfoa, että äänitys ja miksaus Kari Lavilan toimesta Pop-artikkeli -studiolla Alavudella 28.-29.12.2004...
DeathBlooms
30.01.2005 11:35:11
Hyvän kuulosta tavaraa. Aika mahtava toi alun uuuaajuttu! Kuulostaa aika omanlaiselta tavaralta, ei tuu heti mitään verrattavaa bändiä mieleen...ja se on pelkästään positiivinen juttu!
- "Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine, Tetra-hydro-chloride, atenolol, Amanita muscaria, Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine, Cylotec and harmaline Give this all to me, I want it"
Tubuna
31.01.2005 23:05:11

JUu antakaa palautetta biisille, ja jos tykkäätte ni käykää kotisivuilla kuuntelemassa demon toisen "Kyyneleet" biisin näyte!
superfly
31.01.2005 23:16:04
Jotenkin jännä tunnelma tässä. Mielenkiintoista musaa, erittäin kehityskelpoista. Teillä on selkeästi omankuuloinen juttu. Kitarasaundit oli hiukka liian säröisiä, meni aika pahasti puuroksi ja pörinäksi. Kaikuja oli käytetty mun makuun liikaa myös. Vähän vielä jotain koukkua sovitukseen, niin hyvä tästä tulee.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
MikkoPaskavasara
01.02.2005 17:20:01

Yhdyn (en tosin kirjaimellisesti) edelliseen kirjoittajaan tuotantoteknisistä asioista - kitarat kuulostivat melkoisilta surinapurkeilta ja olivat ehkä hyvästä syystäkin mixissä takana. Biisissä oli tunnelmaa (Deftonesmainen viba mielestäni), ja mikä positiivisinta, antoi sellaisen vaikutelman että bändi ei ole mennyt ihan sitä helpointa tietä kuitenkaan (eli pistää kuulas naisääni säröprötinän päälle, yms). Tempo ja hirmuiset kaiut antoivat tosin välillä aika laahavan fiiliksen.

Mutta eipä tässä muuta, toivottavasti ei mennyt herne nenään! :P
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
Juha86
01.02.2005 21:50:59
Mä annan pisteet tään biisin tunnelmasta, alusta alkaen tulee sellanen... no, ei sitä voi selittää, mut aika sumuinen ja mystinen tunnelma, mutta jollain tapaa myös valoisa.

Mä olisin kaivannut vähän vahvempaa kertosäettä, vaikka tääntyyppisessä musassa se ei varmaan niin tärkeässä asemassa oo, mut joku vähän roisimpi meno olis tehnyt paljon lisää positiivista tähän. Pidemmän päälle biisi ehkä käy liian tasapaksuksi, mut ei tää paha ollut... =)
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
Jormaz
03.02.2005 10:13:14 (muokattu 03.02.2005 10:15:18)
Kitarasoundi oli liian pörinää. Tunnelma oli kuiteski loistava, lauluihin pitää saada lisää vireisyyttä mutta noin yleisesti ottaen stemmalaulut on tosi mahtavat, vireisyyttä vaan lisää niin toimii paremmin. Ehkä turhan varovaisesti laulettu, enemmän vaan äänenpainetta ja itsevarmuutta niin kuulostaa paremmalta. Todella mielenkiintoinen biisi, juuri noiden stemmalaulujen ansiosta, tulee tosi mystinen fiilis, ihan kuin kävelis synkän lumotun metsän läpi ja puiden oksat kurkottelis kohti. Hmm.. en kyllä kuunnellu sanotuksia ollenkaan mutta tämmösiä mielikuvia jäi pääkoppaan.

L: Ehkä se äänen värinä ja epävireisyys juuri aiheutti noi positiiviset fiilikset, enpä tiiä..
Mactep - Intro Golgotha
SamPpaa
09.02.2005 20:26:36
Laulu on biisin tärkein elementti ja siinä mun mielestä oli parannettavaa. Itse en pitänyt laulun kaiusta(enkä rumpujen). Kaiku olisi voinut olla toisenlainen, niin olisi toiminut paremmin ja ehkä sitä kaikua oli ihan vähäsen liikaakiin(tunnelman hakemisesta huolimatta). En tiedä olisiko se sitten ollut vireestä johtuvaa vai olisiko laulussa saanut olla hieman enemmän agressiivisuutta, mutta jotain siihen kaipasin.
Särökitarat oli tosiaankin hieman liian surisevat(Mew-soundia on vaikea saada;)) ja joissakin kohtaa puhtaat kitarat kuulosti jotenkin "halvalta". Tästä voi joku olla tietenkin eri mieltä.
En tiedä kauanko biisejä oli miksattu, mutta arvaan että toimenpide on tehty aika nopeassa ajassa, mikä saattaa olla syynä siihen, ettei kaikki kuulosta niin viimeistellyltä.
Musiikki oli kuitenkin omaperäistä, enkä itse oikein vertailukohtia löydä. Jotain koukkuja jäin kaipaamaan sillä kappale oli kuitenkin aika samanlainen alusta loppuun. Kehityskelpoista materiaalia kuitenkin. Ankaraa reeniä ja rohkeutta lisää! Tsemppiä!
Rock'n roll will never die!!! www.autopilot.tk
Emplate
10.02.2005 09:17:52

Laulajalla on ihan omaperäinen ääni, mutta joku siinä ei vain miellyttänyt. En tarkoita, että hänen äänensä huono olisi, itse vain en kauheammin pidä tuollaisesta tyylistä. Niinkuin jotkut jo totesivatkin, kitarat pörisevät paikoitellen vähän liikaa. Mutta biisinä silti ihan mukava.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Nimismies
11.02.2005 11:12:28
Tulee mieleen suomenkielinen Evanescenenenene. Eli eipä suuremmin pudonnut.
"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt