slavery 04.03.2003 23:44:16 (muokattu 05.03.2003 09:05:11) | |
---|
Tämä ei taas ehkä kuulu tänne, mutta antaa palaa.. Minulle tärähti tänään sähköpostiin tällainen viesti, onkohan joku muu kokenut saman ja sattuisikohan joku vahingossa tietämään kuka on tämän takana? Hieman on huvittava: TERVE. JOTE HALUATTE OSTAA MIELENKIINTOISEN PELIN, OHELMAN, MUSIKKI-CD-LEVY,VIDEO, DVD, PS2 - antakka vastaus e- mail: tutkija345@xxxxxxxxx.com TEHKAA TILAUS JA SE ON VALMIS! ISO TAVARAVALICOIMA! HINTA HALVALA! minä vaan ihmettelen.. viisas kun olisin niin tähän jotain laittaisin, turhuutta... |
Iso-Jaakko 05.03.2003 00:01:56 | |
---|
Minun kaverille oli tullut tuo. Naureskeltiin vasta tuota luottamusta herättävää ja asiallista kirjoitustyyliä. |
lxi 05.03.2003 00:30:55 | |
---|
Tuli juuri tänään. Luotettavan tuntuinen kauppamies! |
Jaz 05.03.2003 01:11:03 | |
---|
Muutaman kerran on tullu mun postiin. Kerran laitoin viestiä abuse@palveluntarjoaja osoitteeseen eikä sen jälkeen ole tullut. |
slavery 05.03.2003 01:53:01 | |
---|
Joo, kyllä minullakin herää heti kiinnostus tehdä kauppoja ko. henkilön kanssa, on sen verran virallista tekstiä. No ainahan sitä saa yrittää itsekukin. viisas kun olisin niin tähän jotain laittaisin, turhuutta... |
Cornflake 05.03.2003 10:30:11 | |
---|
Ilmoita poliisille. Tuohan kauppaa (kaiken järjen mukaan) itse kopioimiaan / warettamiaan juttuja. Tuosta saa jo mukavan rangaistuksen. No ei se nyt niin justiinsa ole... |
Antti* 05.03.2003 13:57:39 | |
---|
Hieman on huvittava: TERVE. JOTE HALUATTE OSTAA MIELENKIINTOISEN PELIN, OHELMAN, MUSIKKI-CD-LEVY,VIDEO, DVD, PS2 - antakka vastaus e- mail: tutkija345@xxxxxxxxx.com TEHKAA TILAUS JA SE ON VALMIS! ISO TAVARAVALICOIMA! HINTA HALVALA! Heh,heh siinä vasta kauppamies suomen kielikin on ilmeisesti tosi hyvin hallussa :D Pieru on perseestä |
S.S. Whore 05.03.2003 14:02:00 | |
---|
Tämä ei taas ehkä kuulu tänne, mutta antaa palaa.. Minulle tärähti tänään sähköpostiin tällainen viesti, onkohan joku muu kokenut saman ja sattuisikohan joku vahingossa tietämään kuka on tämän takana? Hieman on huvittava: TERVE. JOTE HALUATTE OSTAA MIELENKIINTOISEN PELIN, OHELMAN, MUSIKKI-CD-LEVY,VIDEO, DVD, PS2 - antakka vastaus e- mail: tutkija345@xxxxxxxxx.com TEHKAA TILAUS JA SE ON VALMIS! ISO TAVARAVALICOIMA! HINTA HALVALA! minä vaan ihmettelen.. Mulle on tullut. Mutta ettehän te voi uskoa että tällasella vois tollasia hienouksia tulla. Prkle! |
S.S. Whore 05.03.2003 14:02:59 | |
---|
Heh,heh siinä vasta kauppamies suomen kielikin on ilmeisesti tosi hyvin hallussa :D Jytinää Eestistä!
|
Eiköhän tuo ole vaan jonkun teinin läppää. Fashions will fade, black never does |
Juho L 06.03.2003 12:40:49 | |
---|
abuse@palveluntarjoaja Mitenkäs tämä systeemin toimikaan? Oliko se niin, että saan vaikka roskapostia osoitteesta abc@hotmail.com, niin laitan vain osoitteeseen abuse@hotmail.com edellämainitun roskaajan osoitteen? Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta! |
Pallisti 06.03.2003 12:54:49 | |
---|
Cornflake: Ilmoita poliisille. Tuohan kauppaa (kaiken järjen mukaan) itse kopioimiaan / warettamiaan juttuja. Tuosta saa jo mukavan rangaistuksen. Olen kanssasi samaa mieltä. |
fridgebuzz 06.03.2003 12:54:51 | |
---|
Mitenkäs tämä systeemin toimikaan? Oliko se niin, että saan vaikka roskapostia osoitteesta abc@hotmail.com, niin laitan vain osoitteeseen abuse@hotmail.com edellämainitun roskaajan osoitteen? Forwardoit eli lähetät edelleen sen viestin täysine headereineen, eli kaikki tiedot siitä mistä ja mitä kautta se viesti on tullut pitää näkyä. "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |