Aihe: Vaivaako jenkki-GAS?
1 2
hanipai
01.02.2005 18:30:38
Vaikkapa eipä toi tuu paljookaan halvemmaks kuin hommata esim. guitarbargainsilta.
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
mrk
01.02.2005 18:35:46
Musicians Friend ei toimita ulkomaille juurikaan mitään :

"Due to manufacturer restrictions, we are limited in what we can ship outside of the United States. Currently we can ship only the following brands internationally: Rogue, Pulse, Ram, Axman. We apologize for any inconvenience this may cause."

Ja vaikka toimittaisivat niin nuo korottomat maksuaikakuviot eivät taida ihan toivomallasi tavalla toimia...
"What would we be without wishful thinking"
Ben_D
01.02.2005 18:38:01

Musicians Friend ei toimita ulkomaille juurikaan mitään :

"Due to manufacturer restrictions, we are limited in what we can ship outside of the United States. Currently we can ship only the following brands internationally: Rogue, Pulse, Ram, Axman. We apologize for any inconvenience this may cause."

Ja vaikka toimittaisivat niin nuo korottomat maksuaikakuviot eivät taida ihan toivomallasi tavalla toimia...

Niin. Toi koroton maksuaika on sama kun täällä esim. huonekalukaupoissa "Nyt korotonta maksuaikaa". Korottoman maksuajan tarjoaa esim. Sampo, OKO tms. Ei se varmaan toimi jos joku Jenkki tilaa Suomesta sängyn. Eli tämä koroton luotto on ainoastaan Jenkkilässä.

Visa Electronin toimintaa epäilen myös suuresti. Sekun ei ole ns. oikea luottokortti.
elbowski
01.02.2005 20:12:25
Kuljettaako Music123.com suomeen?
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Ben_D
01.02.2005 20:14:12

Kuljettaako Music123.com suomeen?

Lueppas edellinen sivu:

www.music123.com ainakin lähettää eurooppaan ja suomeen asti.
muita en tiedä näiden em. lisäksi..
elbowski
01.02.2005 20:15:38
Lueppas edellinen sivu:

ok tänks.
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)