steelin 30.01.2005 16:44:01 | |
---|
Tämmönen sountri-renkutus-balladi: TAMMA NIMELTÄ LUIGI Eessä kuistin muistin Luigin, puistin päätäni ja luistin, suistin ajatuksen raiteiltaan, mutt’ kiskot sinne jäi. I Ostin Luigin, orin urheimman, olin ehkä pöhnäspäin. Luigin karva kiilsi kultaa, säkä miltei koski kuuta. Kengitetty kolmasti, ja kaikki päällekkäin. Ja jälkeen ensi sateen, kun leka päässä soi. Luigi vaihtoi värin kultaisen syksyn harmaaseen. KERTO Luigi, kultainen orhi. Humma salattujen vuonojen. Oli rodultaan Hän uljas jatke muuliperimän. II Muistin polun halki Texasin, ja joka kiven sen. Ei Luigi niitä kiertänyt, tipuin pälle jokaisen. Muistan kavioiden painaumat, ne tuntuu vieläkin. Ei Luigi tahtonut pahaa, pahanteon tiesi vain. Ja ystävyyden merkiksi, syliini nukahti ain. KERTO III Luigi, uljas kultainen orhi. Tiineeksi hankkiutui. Ja kun Häntä joku lähestyi, tuti kavion lämpöisen. ”Tuutilullaa” piti laulaa, kaulaa hiljaa sukien. Luigi siihen salaa tyyntyi, antoi unen kaupunkiin. Kunnes aamulla me saimme lievän häädön naapuriin. Luigi tyttärensä jätti, muistoksi eilisen. KERTO IV Mä Luigin preerian laitaan, hiljaa talutin. Rullan Coltin tarkastin ja ehkä hymyilin. Riisuin tamman harmaan ja juoksuun komensin. Ja toivoin, ehkä, varmaan. Jos onni kääntyis niin, Luigi varmaan saisi lauman edestään kii. Mullon Elviksen vanha Cadillac! - Mitä sitte? Mullon ristuksen vanha Taunus. |
Vilhelmus 30.01.2005 17:36:54 | |
---|
Absoluuttista parhautta. Vaan voiko tamma olla orhi? "Oon paljon kaljaa juonunna. Enter kiehtoo näppäimenä."
- Fortune |
Deg 30.01.2005 17:38:49 | |
---|
"Luigi, uljas kultainen orhi. Tiineeksi hankkiutui." -Taiteellista vapautta varmaankin. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
steelin 30.01.2005 19:05:59 | |
---|
Absoluuttista parhautta. Vaan voiko tamma olla orhi? Katos kun se myytiin juovuksissa olleelle lehmipoijjaalle orina vaikka Luigi olikin naaraspuolinen, elikkäs tamma. Mullon Elviksen vanha Cadillac! - Mitä sitte? Mullon ristuksen vanha Taunus. |
M-Juhana 30.01.2005 19:44:59 | |
---|
Jees , ihan mahti vaikuttas olevan, mutta: 1. Texas aihe ja Luigi ??? munsta luigi o sisiliasta...... 2. mä oon hirveen huono arvosteleen pelkkää lyriikkaa, jos kuulis tä sävellettynä lauluna, osais pareemmin "fiilistellä" ei multa tälaasta synny............. NO REMORSE ! -Lemmy- |
steelin 30.01.2005 22:59:45 | |
---|
Jees , ihan mahti vaikuttas olevan, mutta: 1. Texas aihe ja Luigi ??? munsta luigi o sisiliasta...... Luikki-Luigi. Hiano nimi munsta. 2. mä oon hirveen huono arvosteleen pelkkää lyriikkaa, jos kuulis tä sävellettynä lauluna, osais pareemmin "fiilistellä" ei multa tälaasta synny............. Elä höpäjä. Mullon Elviksen vanha Cadillac! - Mitä sitte? Mullon ristuksen vanha Taunus. |
rantanplan 30.01.2005 23:28:04 | |
---|
Humma salattujen vuonojen. Oli rodultaan Hän uljas jatke muuliperimän. ...???.... Kun kerta kysyit...niin miten voi A) vuonoheppa eksyä texasiin? B) jatkaa muuliperimää jos kerta on hevoinen... C)No joo, jos oriista tulee tiine niin...ihna sma... hauska! *repeilee edelleen* Olen kuulema käsilaukku -ikäinen. Jo. |
steelin 30.01.2005 23:32:48 | |
---|
...???.... Kun kerta kysyit...niin miten voi A) vuonoheppa eksyä texasiin? B) jatkaa muuliperimää jos kerta on hevoinen... C)No joo, jos oriista tulee tiine niin...ihna sma... hauska! *repeilee edelleen* Nii-i. Kun se ei ollut mitään mitä luvattiin. Mullon Elviksen vanha Cadillac! - Mitä sitte? Mullon ristuksen vanha Taunus. |
Deg 30.01.2005 23:48:56 | |
---|
Ylipäätänsä, eihän muuliperimää voi jatkaa, eihän muuli lisäänny. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Nii-i. Kun se ei ollut mitään mitä luvattiin. Aijjaa! Minä jo mietin että mitä ihmettä tuo tarkoittaa. Nyt kun selkisi niin toisaalta sympoliikka karisi. Mutta sanoituksista tuli heti hauskat ja hyvät uudella tavalla. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham
"Feel the power of rock'n'roll." -Wesley Willis |
leka 01.02.2005 18:30:38 (muokattu 01.02.2005 18:32:52) | |
---|
Jiihhaaaaaa!!!! hieno teksti suistin ajatuksen raiteiltaan, mutt’ kiskot sinne jäi. mahtavuutta JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
ganesha 03.02.2005 17:35:21 | |
---|
silkkaa parhautta! "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
bibly 23.02.2005 08:42:12 | |
---|
no tod. on! Itkuunhan siinä pillahtas kun mun ruunani tiineeks rupeis.. |
Tellervo 23.02.2005 16:20:41 | |
---|
Siis enksmää oo vielä kommentoinu tätä? Tää on ihan loisto! *tikahtuu* Minimumo. "Ja tosta himosta, kyä mä tiedän joo." - Vanttera |
w the greatest 24.02.2005 20:02:30 | |
---|
Aivan mahtava! Hevosista tehään piisejä aivan liian harvoin! |