Niskamies 01.02.2005 15:59:10 | |
---|
BTW, tiesitkös Niskis että DiMarzio tekee myös Sadowskyn mikit? Kuulemma Rogerille valmistettavat mallit ovat lähes identtisiä Ultra J:n kanssa...;-) Olen kuullut tämän huhun:) Jollakin sivulla oli kumpaakin kanssa äänitetty, ja samoilta kuulosti. Kyllähän Roger sanookin että on mikkejä tilannut Dimarziolta, Basslinesilta ja EMG:ltä. Ainoa ero kuulemma Sadowskyn jazz mikkien ja Dimarzion Ultra jazzien välillä on merkki ja se että Sadowskyssa keskimmäisten kielien magneet ovat vähän korkeammalla kuin muut. Meitsi on meshissä. |
Ylläri 01.02.2005 16:07:47 (muokattu 01.02.2005 16:16:17) | |
---|
Mulla Ultra J:t millerissä ja hyvin pelaa.:) Jep, on ne eri hyvät mikit, hintaansa nähden varsinkin. Ei taitaisi Bartolinin katalogista irrota yhtäkään mikkiä 130 euroon... Kyllä minun mielestäni kehitys on sen verran kehittynyt, ettei ylimääräisiä hurinoita tarvitse enää kenenkään sietää. Modernit humbuckerit saadaan kyllä soundiltaan niin lähelle single-coileja, että ilomielin tingin soundista sen pienen hitusen hiljaisuuden saavuttaakseni. Hurina on kuitenkin käytännön keikkamuusikon elämässä paljon isompi juttu kuin jotkut desibelin murto-osien heitot taajuusvasteessa. Ei niitä finessejä muun bändin seasta kukaan huomaa, mutta hillittömän hurinan biisien välissä ja hiljaisissa kohdissa kuulevat kaikki. Jano!
-Pave Maijanen |
balzary 01.02.2005 16:09:42 | |
---|
onko bartolinin ja dimarsion välillä suomessa hintaeroa? usassa ei näyttäs liiemmin olevan. |
M.Hanski 01.02.2005 16:14:34 (muokattu 02.02.2005 12:48:18) | |
---|
onko bartolinin ja dimarsion välillä suomessa hintaeroa? usassa ei näyttäs liiemmin olevan. Bartolinia ei tuo kukaan maahan. Heitinpähän muuten kyselyn Musamaailmaan EMG:n musarimikistä, joka esiteltiin vajaa vuosi sitten Frankfurtin MusikMesse '04:ssä. Laitoin kyselyyn vielä linkin lehdistötiedotteeseen, jossa on norsun kokoinen kuva ko. mikistä. Noh, tänään tuli vastaus, jossa todettiin, että mikki on saatavilla huomenna myyymälästä. Kiitin tiedotuksesta ja jatkoin lakonisesti, että täytyy tulla huomenna katsomaan, mitä tällä kertaa yritätte mulle myydä. Edit: No eipä se mikki ollut tietenkään tullut. Soapbaria tarjosivat. Lienevätkö lukutaidottomia, sokeita tai vain yksinkertaisesti tyhmiä, mene ja tiedä. Säälittävää. |
Ylläri 01.02.2005 16:39:54 | |
---|
No eihä niillä Barteilla ja DiMarzioilla tosiaan sitä eroa niin paljon olekaan. Tulipa taas vaihteeksi puhuttua scheissea (sori, jäi tuo saksan kieli päälle kun kävin eilen katsomassa "Der Untergangin". Mahtava elokuva!) Jano!
-Pave Maijanen |
Kiviniemi 01.02.2005 17:33:36 | |
---|
Basso 200€ Nuppi 50€ Kaappi 170 € eli eipä nuista palijo tuu. Ja kaikki toimii!! Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
L.Ruoska 01.02.2005 17:49:11 | |
---|
Kamoihin (menneisiin ja nykyisiin) yhteensä reipas 1800 egeä, kieliä, piuhoja, plekuja jne kamaa sitten parilla huntilla siihen päälle. Eli hiukan päälle pari tonnia. |
Basso 200€ Nuppi 50€ Kaappi 170 € eli eipä nuista palijo tuu. Ja kaikki toimii!! Oikea linja! Aina välillä on tämän kaiken GASin keskellä hyvä muistuttaa itselleen, että kyllä homman saa tarvittaessa toimimaan ihan pikkurahallakin. Rock´n´roll! Jano!
-Pave Maijanen |
Hate 01.02.2005 18:21:06 | |
---|
kolmatta päivää basson omistan ja 90 € on mennyt. eli basso makso 65 € ja uudet kielet 25 € kohta täytyy ostaa jonki sorti vahvistinhässäkkä. HÄ? |
sirdickyj 01.02.2005 20:02:58 | |
---|
Nuppi 50€ Taatusti Ampekki! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Kiviniemi 02.02.2005 08:04:58 | |
---|
Taatusti Ampekki! Ei oo kyllä ampekkia nähänykkään. Se on pullonavaaja-Yamaha. Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
Ylläri 02.02.2005 10:33:13 | |
---|
Ei oo kyllä ampekkia nähänykkään. Se on pullonavaaja-Yamaha. Jos se kerran pullot avaa, niin taatusti on hintansa väärtti! Jano!
-Pave Maijanen |
hemmo 02.02.2005 10:43:44 | |
---|
Jos se kerran pullot avaa, niin taatusti on hintansa väärtti! 50 euroa pullonavaajasta on ehkä hieman kallista, mutta toki halvempaa kuin hammaslääkäri. Naks. Momster-hemmo! |
Ylläri 02.02.2005 11:08:09 | |
---|
Apropoo Hemmo, sinulla on näköjään taas ritsahaku päällä torilla. Et ole ajatellut pyytää ylläpidolta, että josko ilmoituksen saisi pysyväksi? ;-) Jano!
-Pave Maijanen |
Kiviniemi 02.02.2005 11:31:07 | |
---|
50 euroa pullonavaajasta on ehkä hieman kallista, mutta toki halvempaa kuin hammaslääkäri. Naks. Niin no, todella harvoin sitä kyllä tulee vastaan pullonavaaja joka toistaa vielä soittamiasi sulosointuja... Hammaslääkärit ovat kyllä verenimijöitä. Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
hemmo 02.02.2005 11:55:33 | |
---|
Apropoo Hemmo, sinulla on näköjään taas ritsahaku päällä torilla. Et ole ajatellut pyytää ylläpidolta, että josko ilmoituksen saisi pysyväksi? ;-) Itse asiassa mulla ei ole koskaan ollut tuollaista ennen. Ja tuokin siitä syystä, että tarvitsen nimim. Bonhamille 40 v. synttärilahjan. Momster-hemmo! |
pardy 02.02.2005 12:13:38 | |
---|
Itse asiassa mulla ei ole koskaan ollut tuollaista ennen. Ja tuokin siitä syystä, että tarvitsen nimim. Bonhamille 40 v. synttärilahjan. Zhhsst! Elä paljasta! Eikös se olisi aika nättiä kuitenkin antaa sille toimiva rutsa, eikä mikä tahansa jousipyssy? Basisti. |
hemmo 02.02.2005 12:33:24 | |
---|
Zhhsst! Elä paljasta! Eikös se olisi aika nättiä kuitenkin antaa sille toimiva rutsa, eikä mikä tahansa jousipyssy? a) se tietää tai arvaa jo lahjansa laadun b) ei ole rahaa c) osaan kyllä kunnostaa niitä Momster-hemmo! |
pardy 02.02.2005 12:37:55 | |
---|
b) ei ole rahaa Hmm... Miks toi jotenki hämää mua... Basisti. |
hemmo 02.02.2005 12:40:42 | |
---|
Hmm... Miks toi jotenki hämää mua... Oli paljon laskuja ja ostin Monster-nupin. Sinne meni. Momster-hemmo! |