Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monster
1 2 3 4
burning wee
28.01.2005 20:11:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mesa meni kaupaksi ja tarkoituksena olis ostaa monsteri el monarca 60w nuppi ja 2x12 kaappi 1 vintage 30+ 1greenback elementeillä.Onko minkälaisia kokemuksia monstereista,kertokaapa!
 
Only GIBSON is good enough!
hemmo
29.01.2005 14:34:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotimaiset käsintehdyt point-to-point Monster-putkivaffarit on niin harvinaisia ja kalliita, etten usko monellakaan täällä olevan kokemuksia niistä.
 
Momster-hemmo!
Dinorocker
29.01.2005 14:53:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

70´luvun puolvälin priimakuntoinen _headroom_.
 
Super-Ostis ;
 
http://personal.inet.fi/koti/jo.la/monsternuppijakaappi.jpg
 
Outrider
ejhfi
29.01.2005 18:41:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

70´luvun puolvälin priimakuntoinen _headroom_.
 
Super-Ostis ;
 
http://personal.inet.fi/koti/jo.la/monsternuppijakaappi.jpg

 
Joo-o, minkähänlaisia tarjouksia tuosta on mahdettu jättää? Olen hekumoinut kyseisestä läjästä jo jonkin aikaa, joten pitäis varmaan jättää oma tarjous sisään.
 
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
dazed
29.01.2005 19:06:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Off-Topic saadaan aikaiseksi aiheesta kun aiheesta..
 
Surullista kun osalla on pakonomainen tarve kommentoida aiheeseen kun aiheeseen vaikka mitään sanottavaa ei ole.
 
Varoitusta on painettu
 
I didn't mean to take up all your sweet time I'll give it right back one of these days.-J.H
harryk
29.01.2005 20:20:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli aikanaan Monsterin 4x12" Celestion Greenpackeilla varustettu kitarakaappi. Kaapin soundit oli ok niin kuin noilla elementeillä vain voi olla. Samanlaisen lopputuloksen saa kuitenkin mielestäni aikaan ostamalla ko. elementit ja kasaamalla vastaavan kaapin vaikka itse. Monster on varmaan laadukas point to point-putkipelien ja kaappien valmistaja, mutta itse en näe siinä mitään erikoista verrattuna moneen vastaavaan tekeleeseen. Suomalaisuus on hyvä juttu ja sitä pitää suosia jos vehkeet ovat hintalapun mukaisia, tärkeintä on edelleenkin kuitenkin se oma korvienväli. Huippusoittja leipoo vaikka luudanvarrella vehkeestä riippumatta ja vähän huonomman kuten meikäläinen pitää vaan nöyränä oppia lisää ja käyttää hyviä vehkeitä.
 
Läpistö
30.01.2005 17:11:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli aikanaan Monsterin 4x12"
 
Mulla on nykyää, mut eri elementit...
 
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
Teijo K.
30.01.2005 17:24:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotimaiset käsintehdyt point-to-point Monster-putkivaffarit on niin harvinaisia ja kalliita, etten usko monellakaan täällä olevan kokemuksia niistä.
 
Mutta onhan sinullakin kaksi. (2)
 
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
jwalk
30.01.2005 17:32:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

70´luvun puolvälin priimakuntoinen _headroom_.
 
Super-Ostis ;
 
http://personal.inet.fi/koti/jo.la/monsternuppijakaappi.jpg

 
Oli itellä joskus samanlainen nuppi,perkele kun menin myymään.
 
dfloreno
01.02.2005 13:00:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mesa meni kaupaksi ja tarkoituksena olis ostaa monsteri el monarca 60w nuppi ja 2x12 kaappi 1 vintage 30+ 1greenback elementeillä.Onko minkälaisia kokemuksia monstereista,kertokaapa!
 
Meinas mennä mielenkiintoinen monster-topikki ohi: damn! :).
 
Mutta mulla itelläni on El Matador 2x10 15w A-luokan combo, ja siihen sopiva erillinen El Magia kaikutankki. Turha sanoa, mutta helevetin hyvä soundi ja soittotuntuma ihan uskomaton.
 
Mulla oli pitkään hakusessa uusi vahvistin (ollut sitä ennen tuikka fender-linja) ja tuli kokelitua kaikkea ihan ufoakin, tyylin Mad Professorit ym. :). Toi monsteri oli sitten heti saatava :). Noissa on myös se hyvä puoli, että se Mäntymaa on todella mukava jäppinen, ja on valmis värkkäämään niitä, eli saa sitten ihan just mitä haluaa. Kannattaa soittaa ja käydä testaamassa vermettä.
 
Q: What do you call a "Redneck Hall of Fame"? A: "The best of Jerry Springer"
dfloreno
01.02.2005 13:03:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotimaiset käsintehdyt point-to-point Monster-putkivaffarit on niin harvinaisia ja kalliita, etten usko monellakaan täällä olevan kokemuksia niistä.
 
Kallis on suhteellinen käsite. Mulla toi monsteri tuli halvemmaksi, kuin olla koko ajan huoltamassa noita kiina-purkkeja :). Löytyy siis ainakin yksi käyttäjä.
 
Q: What do you call a "Redneck Hall of Fame"? A: "The best of Jerry Springer"
StJerky
01.02.2005 13:06:14 (muokattu 01.02.2005 13:09:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli 90-luvun alussa 120 W Monster nuppi. Ei sopinut minulle ainakaan yhtään. En saanut siitä yhtään hyvää soundia irti (helvetillisen metelin kyllä). Painoi kuin synti. Vaihdoin JCM800:een enkä ole katunut.
 
Komea ja omaperäinenhän se kyllä oli, siksi sen varmaan ostinkin.
 
Edit:
 
70´luvun puolvälin priimakuntoinen _headroom_.

Super-Ostis ;

http://personal.inet.fi/koti/jo.la/monsternuppijakaappi.jpg

 
Juuri tuon näköinen
 
pardy
01.02.2005 14:31:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Off-Topic saadaan aikaiseksi aiheesta kun aiheesta..
 
Niin se vaan on.
 
Surullista kun osalla on pakonomainen tarve kommentoida aiheeseen kun aiheeseen vaikka mitään sanottavaa ei ole.
 
Varoitusta on painettu

 
Niin on. Ja kappas, itsekin juuri teit niin, pelkkä varoitus ei riittänyt, oli pakko kommentoida ja sanoa että painoit varoitusta! Noh, osataan täälläkin.
 
Basisti.
Dareon
01.02.2005 15:51:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No minulla on tuollainen Lucky Twenty.
 
Mitäs tästä ny sanois: etuaste trankuilla ja pääte putkilla, tehoa 20w ja lujaa soi ja vielä hyvin.
 
Mukava kaveri muuten tuo Juha Mäntymaa ja jossain vaiheessa lupasi tulla esittelemään nykyisiä hirviöitä porin sound cityyn.
 
Ei sen tarvitse olla täydellinen, kunhan se vain näyttää siltä.
weetube
01.02.2005 16:14:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

monsteramps sivuilla kun käy ja lukee esittely tekstit jne. niin eihän ne nyt niin kalliita ole ollenkaan!
saat juuri sellaisen vahvistimen kuin haluat,etkä varmaan jää pulaan jos jotain vikaa tms. ilmenee!
ehdottoman kiinnostava vahvistin...
 
"Hätäkös tässä on,valmiissa maailmassa?"
Dr. Muff
01.02.2005 18:26:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

El Mocambon soundeista tykkäsin, joskin se taisi kärvähtää.
 
I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin
dfloreno
01.02.2005 20:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

El Mocambon soundeista tykkäsin, joskin se taisi kärvähtää.
 
Kärvähtää? Mä kokeilin tollastakin kesällä ja tykkäsin kovasti, mutta mun ehdoton suosikkin on (omani lisäksi ;) El Mariachi....
 
Piti muuten sanomani tässä jo aiemmin, että nää ns. Mexican-sarjan vahvistimiet on sitten ihan uusia kapistuksia, eli tätä monesterin 'uutta tulemista' , ja käsittääkseni niillä ei kauheasti ole tekemistä niiden vanhojen kanssa, paitsi sama nimi :).
 
...
Fortune
01.02.2005 20:54:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto että nuo Mexicanit tulevat uniin.
 
Innostaa opiskelemaan, että pääsee luokanopettajan jättipalkasta investoimaan. Tosin sittenhän noita saa jo käytettynäkin pilkkahintaan köyhiltä muusikoilta, jotka hurahtavat seuraavaan kotimaiseen putiikki-vahvistinmerkkiin ;)
 
"Look behind you, a three-necked guitar!"
StJerky
02.02.2005 09:23:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piti muuten sanomani tässä jo aiemmin, että nää ns. Mexican-sarjan vahvistimiet on sitten ihan uusia kapistuksia, eli tätä monesterin 'uutta tulemista' , ja käsittääkseni niillä ei kauheasti ole tekemistä niiden vanhojen kanssa, paitsi sama nimi :).
 
Joo, nuo uudet vaikuttavat varsin asiallisilta. Joku vain kuulosti hekumoivan tuollaisen 70-luvun mallin perään, niin kerroin oman kokemukseni.
 
lukeman
03.02.2005 09:27:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään tietoa Monster Vampire vahvarista? Milloin niitä on valmistettu, onko basso- vai kitara käyttöön? Bändikaverilla on tuollainen ollut vuosia varastossa.
 
Vaihdan Morley Mark Tremonti Wahin Dunlop 535Q Wahiin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «