StoRBa 03.03.2003 14:05:04 | |
---|
Mun mielest rumpalin "En voi soittaa kun on lonkka kipee" on aika paha! StoRBa |
Heikki 03.03.2003 20:32:14 | |
---|
Oittaan ympäriajot pukkaa päälle |
Crackis 04.03.2003 17:22:31 | |
---|
"Ei nyt pysty ku oon lomalla" tai sama toisella tavalla "Ei huvita ku on loma ja kaikkee muutaki tekemistä" ja nämä on nimenomaan basistin selityksiä. Kyllä saa sen kuvan että jätkää kiinnostaa tosi paljo... Starat tulee aina vartin myöhässä... Minä tunnin. |
Billsner 06.03.2003 08:51:02 | |
---|
Meidän ENTINEN rumpali: "Pitää kattoo Elämäni Eläimet telkkarista" Hyväksyttävä syy. On se vaan niin hassu ohjelma... Käännetäänpä asia toisinpäin... Ketä ottaa päähän se kun bänditreeneistä ilmoitetaan noin 2 tuntia ennenkuin ne alkaa ja perään huudetaan vielä että on pakko tulla? |
Ketä ottaa päähän se kun bänditreeneistä ilmoitetaan noin 2 tuntia ennenkuin ne alkaa ja perään huudetaan vielä että on pakko tulla? Bänditreenejä organisoivana ihmisenä tunnen pienen piston tuon takia. Vaikka parin tunnin varoitusaika olisi meillä absurdi ajatuskin, niin usein menee treeniehdotukset sen verran lähitulevaisuuteen, että äijillä saattaa hyvinkin olla kalenterissa muutakin kuin tyhjä aukko mahdollisten bänditreenien varalta. Sitten taas bänditreenit vaativat vaikkapa viisihenkiseltä bändiltä viiden eri aikataulun sovittamista yhteen, mikä ei oo aina ollenkaan helppoa. Ja joskus vastauksen saaminen tekstarilla lähetettyyn ehdotusaikaan voi kestää - asiahan on valmis vasta sitten kun viimeinenkin on vastannut. No joo. Hyvässä hengessä kun tekee niin tuonkin saa sujumaan. |
Smtheman 08.03.2003 20:51:45 | |
---|
"Hei, nythän on kesä!" "Mennään pelaan golfia" GOLFIA?!?!?!!?? En viitsisi roikkua täällä netissä loppuikääni, joten tarjotkaapa töitä. Can do. |
Late 09.03.2003 12:45:08 | |
---|
Käännetäänpä asia toisinpäin... Ketä ottaa päähän se kun bänditreeneistä ilmoitetaan noin 2 tuntia ennenkuin ne alkaa ja perään huudetaan vielä että on pakko tulla? Joo meillä tota tapahtuu aika useinkin. Rumpali ilmoittaa joskus vain tuntia ennen et hei! tuu treeneihin. Joskus taas treenit perutaan ja saan tiedon vasta sitten kun olen jo paikalla. Ja kitaristi on suurinpiirtein joka toisessa harjoituksessa paikalla, kun sillä on aina jotain jääpallopelejä tai harkkoja. Nyt me taidetaan menettää treenikämppäkin. Bänditouhut jää sitten vähemmälle.
|
NikoWildchild 09.03.2003 21:46:37 | |
---|
Basisti: -Mulla on vähän jalat kipeet (about 90m reenikämpälle) www.strawels.cjb.net |
KMT 09.03.2003 23:47:21 | |
---|
Niin meidän bändissä on(oli) tapana että soolokitaristi lähtee 15 minsan harjoituksen jälkeen palohälytykseen... (ainakin 3 kertaa käynyt, jollei jo ole ilmoittanut että hälytys on jo tullut ennen harjoituksia, Tämän(kin) takia bändin motivaatio on aika matala... SKP: Rahan vallasta kansan valtaan... |
Cornflake 10.03.2003 11:19:16 | |
---|
Chemo: Bänditreenejä organisoivana ihmisenä tunnen pienen piston tuon takia. Niin. Sama vika, vähän epäkiitollinen virka. Vaikkakin meillä treenit sovitaan aina vähintään viikoksi kerrallaan. Mutta koska joudumme menemään autoilla kämpille se järjestelyrumba yms. Jos duuni ei maksaisi puheluitani olisin vararikossa. Sitten taas bänditreenit vaativat vaikkapa viisihenkiseltä bändiltä viiden eri aikataulun sovittamista yhteen, mikä ei oo aina ollenkaan helppoa. Ei todellakaan. Varsinkin kun noin kolmella on enemmän tai vähemmän vuorotyötä, niin... Toisaalta ihan hyvin on mennyt, parikertaa viikossa olemme yleinsä päässeet. No joo. Hyvässä hengessä kun tekee niin tuonkin saa sujumaan. Kaiken a ja o. No ei se nyt niin justiinsa ole... |
Lux 11.03.2003 17:28:11 | |
---|
Kosketinsoittajamme soitti tänään, tiistaina, tunti sen jälkeen kun treenien olisi pitänyt alkaa: "Mä oon koko ajan luullut että tänään on maanantai!" How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |
Jonas 11.03.2003 20:08:47 | |
---|
"Vituttaa." "Isi ja äiti ei päästä." "Olin jo eilen treeneissä, miksi tulisin tänään??" "En jaksaisi tulla tänään, haluan pelata videopelejä koko päivä..." (Tuli yksi ja puoli tunti myöhässä:) "Äiti pakotti mut syömään hernekeittoa että jaksaisin soittaa..." Örg örg kuolema. |
ODE 12.03.2003 13:58:29 | |
---|
Laulaja peruu jatkuvasti treenejä ja selitykset on aina samoja, eli -täytyy lukee kokeisiin tai tehdä läksyjä -kipeenä -ei muistanu Onhan se aika kummallista kun on kipeenä n. joka toinen viikko ja AINA on kurkku NIIN kipeä ettei todellakaan voi laulaa... Hmm.. Tuo kuullosti yllättävän tutulta. |
hvposse 13.03.2003 10:09:10 | |
---|
- Muija sano etten saa tul treeneihin - Oon koko kesän purjehtimassa - En saanu kyyti treeneihin (500m matkaa) - E- kieli meni poikki en löytänyt toista - Oon parturissa - porukat ei päästä mihinkään kun en oo syöny - nkuin koko päivän hv ja tee mitä tee ja oo vitu ylpee |
Cornflake 13.03.2003 18:48:49 | |
---|
Bändimme basisti perui tänään... Muka kipeä! Hah! Iha peelo se on! No ei se nyt niin justiinsa ole... |
Tuowinen 13.03.2003 21:31:38 | |
---|
- Olen humalassa. - Olen laskettelemassa. - Olen humalassa laskettelemassa. "Vihollisen työtä! Näitä töitä hän rakastaa: ystävä sotii ystävää vastaan; uskollisuus eksyy sydänten järkkyessä." |
lindo 17.03.2003 15:24:34 | |
---|
hahaa just eilen taas yks hyvä syy myöhästyä treeneistä: "mun pitää syödä pannukakkua ja juoda teetä, tuun sen jälkeen" ...myöhästy 30 min. Ja kyse ei oo mistää 10-15 vuotiaasta vaan aikuisesta muusikon plantusta. I don't belive anything, if i don't see it first |
jerkko 19.03.2003 14:22:11 | |
---|
TEIDÄN basisti. Yleensä se jotka meidän bändissä jättää reenejä väliin on kitaristit. Toisella "pitää mennä ostaa kessuu" ja toisella on aina kiire tyttöystävän luokse. Ps. oon ite basisti, enkä tod. idiootti. Se on huomattu monta kertaa. |
jerkko 19.03.2003 14:43:29 | |
---|
Onkohan meillä ollu sama basisti=) Noh.. "Ei voi soittaa -- patteri lopussa" "Pikkuveljet hävitti piuhan/basson/kuljetus pussin" "En jaksa" (yleisin) "Nälkä!!" "En muistanu" (toiseks yleisin) "Sori että myöhästyin tunnin, sain uuden pelin" Kerrankin odoteltiin basistia treeneihin, ja kun ei herraa kuulunu, soitettiin: "Täh.. mitkä treenit? No vittu mä oon täällä 100km päässä ajamassa kaverin luo!!" Mut miks aina basistit on myöhässä????????? On muute aika vitun vaikee soittaa aktiivibassolla, kun siitä on patteri loppu ja kaupat ei oo auki. J basistit ei mun kokemusten mukaan se enempää poissa/myöhässä kun muutkaan. |
Pallisti 19.03.2003 14:53:08 | |
---|
Mä otan osaa kaikkien puolesta, joilla on vaikeeta saada porukkaa treeneihin. Mutta meilläpä bänditreeneihin kaikki tulee ajoissa ja mielellään. Treenit ovat meillä semmosia viikon kohokohtia. |