Aihe: American Idol 2005
1 2 3 4
Bee-äf
31.01.2005 13:38:53
Luulevatko siis "tavalliset ihmiset", että muusikot vain jonain päivänä tajuavat, että "hei, mähän osaan laulaa" ja rupeavat siitä sitten kehittämään itselleen uraa. Eikö kenellekään tule mieleen, että laulajaksi haluavan pitäisi treenata ja kehittää itseään?

Jossain vaiheessa kylmä totuus tulee ilmi. Mutta ei huolta. Diletanteille on aina tilaa -voihan sitä ruveta konsultiksi.
Ukko
31.01.2005 15:10:34

Onko se vaan HTV vai mikä, ku tuo American Idolssin ääni rätisee pirusti?

Ai teilläkin :(
Juhani
31.01.2005 15:13:11

Pari viikkoa on Subilla ollut äänet päin persettä. Aina kun tulee joku kovempi ääni niin kuuluu rusahdus ja tasot nousee tai laskee. Itsekin olen HTV:n alueella joten en tiedä onko ongelma siellä vai Subin päässä.

SubTV:n palauteosiossa sanoivat, ettei vika ole SubTV.n päässä.
Ukko
31.01.2005 15:13:27

On totta, että redneckit varmaan uskookin, että showpaini on totista totta, mutta tuskin valtaosa jenkkiläisistä nyt niin tyhmiä on, että uskoisivat tuohon. .
Ai eikse se olekaan rehtiä kilpailua :p
M.i.k.key
31.01.2005 15:47:49
Mä ihmettelin tuota äänen rätinää myös
Mä lopetan nää hommat!
aikavaikea
31.01.2005 15:48:28
Onko se vaan HTV vai mikä, ku tuo American Idolssin ääni rätisee pirusti?

Varmaankin. Ainakaan antennitaloudessa ei ole ollut mitään rätinää havaittavissa.
And I don't give a damn if you don't like me Cause' I don't like you cause you're not like me
Limited edition
31.01.2005 15:56:31
SubTV:n palauteosiossa sanoivat, ettei vika ole SubTV.n päässä.

No missäs sitten, kun subtv on ainoa kanava jonka äänen tasot on paljon muita alempana.
What is best in life? "To crush your enemies and hear the lamentation of their women" -Conan the Barbarian
Bluesmies
31.01.2005 22:06:13
Mitäs olitte mieltä siitä tummasta nuoresta jampasta, joka tuli räppäämällä sisään ja sit veti lähes falsetissa jonkun biisinpätkän? Sehän pääsi jatkoon. Mun mielestä ihan mielenkiintoinen tapaus, vaikka ei se kyllä laulajanlahjoja mielettömästi omannut.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Tauvo
31.01.2005 22:19:13
omannut.

omata omata jees lol
MattiAuer
31.01.2005 22:46:38

Mitäs olitte mieltä siitä tummasta nuoresta jampasta, joka tuli räppäämällä sisään ja sit veti lähes falsetissa jonkun biisinpätkän?

Jampasta? Sehän oli 16-vuotias tyttö, jos puhumme samasta tyypistä. Minusta se oli parasta, mitä olen ikinä missään tosi-tv-shöyssä nähnyt. Itsevarma, taitava ja äänikin jotain muuta eikä sitä seitanan mainstream-poppisdiivaa, jota kaikki muut jatkoon päässeet klooniteiniperseet yrittivät esittää. Ja hienostihan se lauloi, mittatikkuna se, että minusta se saundasi hyvältä ja mielenkiintoiselta. Ja nuotissakin pysyi sen verran, ettei minua häirinnyt, mikä kokemukseni mukaan tarkoittaa helposti pop-laulajalle riittävää tasoa.

Sillä oli siinä jutussa jotain omaa, se otti huoneen haltuun eikä näyttänyt epäröivän sekuntiakaan vaikka luultavasti teinityttöä vähän jänskättää kameroiden ja raadin eteen mennä. Ja 16-vuotiaaksi aivan helvetisti taitoa verraten muihin amöriikan idoleihin. Suomalaisista puhumattakaan. Onpa ihme, jos ei jenkkien viihdebisneksestä löydy paikkaa noin varmalle esiintyjälle, pärjääpä nyt kisassa tai ei. Melkein tekisi mieli seurata lisää ja katsoa kuinka sille käy, mutta ei taida ihan kiinnostus riittää.

Mutta jos se osaa / haluaa tehdä omaperäistä omaa musaa, minä voisin vaikka haluta kuunnella sitä. Ja minä en paljon amerikka-poppista kuuntele.
"Uniikki unikorni olikin korni koni"

DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään.
waihen84
01.02.2005 00:26:18
hauskaa viihdettä kyllä :D
Roger
01.02.2005 03:32:00

Huomasi että nyt ollaan ameriikassa. 99% esitetyistä biiseistä oli aaränbiitä tai hiphoppia, jotka ovat todella vaikeita biisejä esittää ja kuulostavat yksinlaulettuna onnettomilta, vaikka esittäjä osaisikin laulaa.

Loistavia tapauksia oli kun kaveri/mimmi, jolla on rajaton itseluottamus tulee tuomareiden eteen kiekumaan jotakin Justin Timberlakea tai Destiny's Child:ia... "...kiitos ja näkemiin, tuossa on ovi." "Minun elämän tehtäväni on esittää musiikkia, kuolen jos en voi tehdä musiikkia. haistakaa *** tuomarit teen vielä 8 platina levyä bla-bla-bla"

(Nyky)viihdettä parhaimmillaan??
Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me
MrQ
01.02.2005 03:36:00
hauskaa viihdettä kyllä :D

Sairasta vammaisilla rahastamista ja niille nauramista, sanon minä.

nykyään mikään ei ole näköjään pyhää, menen siis hoitokotiin kiusaamaan mongoloideja. se on yhtä arveluttavaa moraalisesti kuin tämä.

Joo, en katso ainuttakaan episodia, TeeVee pysynyt kiinni kahta leffaa lukuunottamatta tapaninpäivästä... ja tulee pysymään vastakin.
Wilbur80
01.02.2005 08:52:33
Eihän se jamppa tule kisaa voittamaan, mutta koska jatkoon pääsi ja bändi telkkariinkiin, niin eiköhän ne siitä pientä nostetta saa; pääsevät B-luokan kuppiloista A-luokan kuppiloihin soittamaan. Siis jos rumpali ei suuttunut liikaa.

Siis mitä ne sano sille rumpalille. Ei varmaan kehuny rytmi tajua? Missasin sen jakson...
Wilbur80
01.02.2005 08:56:05
Mitäs olitte mieltä siitä tummasta nuoresta jampasta, joka tuli räppäämällä sisään ja sit veti lähes falsetissa jonkun biisinpätkän? Sehän pääsi jatkoon. Mun mielestä ihan mielenkiintoinen tapaus, vaikka ei se kyllä laulajanlahjoja mielettömästi omannut.

Siis se jolla oli hiukset vähän niinku leteillä ja hattu päässä? Eikös se ollukaan muija?
Jormaz
01.02.2005 11:01:08
Siis mitä ne sano sille rumpalille. Ei varmaan kehuny rytmi tajua? Missasin sen jakson...

Ööh, rumpali ei vissiin vaan pitänyt siitä että laulaja lähtee tommoseen hömpötykseen mukaan?
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
Sävis
01.02.2005 11:22:00
Siis se jolla oli hiukset vähän niinku leteillä ja hattu päässä? Eikös se ollukaan muija?

Oli.
"Säveltäjä on säveltäjä vapaallakin." -Sam Other
Johannes_t
01.02.2005 11:57:50

Onko kellään muistissa sen "Worst of American Idol" tms. saitin URLia?
Tauvo
01.02.2005 16:59:35
En kattonu, enkä kato.

Hyvä tietää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)