Aihe: Epiphone LesPaul special II
1
plikk
31.01.2005 22:01:49
Karjala takaisin vaikka pullo kerrallaan!
Twist
31.01.2005 22:42:54 (muokattu 31.01.2005 22:46:02)
"ultimate instrument for the beginners"
Käytettynä saat paljon "ultimatemmankin"... tästä saa jatkaa joku muu. Kyllä tuo aloittelijalle on hyvä. Paljonkos on rahaa käytettäväksi?
-Tango-
Explorer
31.01.2005 23:54:47
Kyllä tuo aloittelijalle on hyvä.

Paremminkin tuo on aloittelijalle erittäin huono vaihtoehto. Tyypillinen soittoinnostuksen tappaja on surkea kitara, kuten tämä epipuhelin.
This fractal illusion burning away all structure toward the obscene.
Sunrise
01.02.2005 08:15:35
Mulla oli tollanen ekana kitarana, pari kuukautta soitin sillä ja vaihoin sit LTD EC-400AT:hen.

Että jos soittoinnostusta on, niin kannattaa harkita varmaan jotain vähän laadukkaampaa.
LesPaul70
01.02.2005 08:23:37
Paremminkin tuo on aloittelijalle erittäin huono vaihtoehto. Tyypillinen soittoinnostuksen tappaja on surkea kitara, kuten tämä epipuhelin.

No sittenhän tuo mainos oli ainakin ihan totuudenmukainen - "ultimatella" kun on (myös) se sanakirjamerkitys "viimeinen". Eli ensimmäinen ja VIIMEINEN kitara aloittelijalle... :)

Pulttikaula & leppärunko - eipä tuossa ole Lespaa juuri muuta kuin rungon muoto. Joillekin aloittejoille voi tietysti olla kitaran ulkonäöllä todella iso merkitys (samannäköinen kitara kuin omalla staralla -> kokee itsekin olevansa stara, kun soittaa), mutta itse suosittelisin mieluummin katsastamaan kitaroita, joissa on laatu ja soitettavuus paremmin kohdallaan. Vaikka olisivat vääränmerkkisiä ja/tai -muotoisia.
"Lahjattomat harjoittelee" (sinfoniaorkassa kuultua)
trih
01.02.2005 16:57:17
Eikös tuossa ole vanerirunko? Huutonetissä taisin nähdä menevän kovempaan hintaan kuin tuliteränä kaupasta :D
LassiÖ
01.02.2005 20:00:27
en suosittelisi. osta ennemmin vaikka käytetty tai joku pacifica kun niitä on täälä niin kovasti mainostettu.
Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26
Stone
01.02.2005 20:39:29

Itse soitin tuollaisella 9 vuotta putkeen "ykköskeppinä", kunnes vaihtui Stratoon. En sanoisi mitenkään, että se olisi huono. Hyvä hinta/laatu, kenties vähän persoonaton soundiltaan, mutta tämäkään ei tarkoita huonoa. Aavistus nuhaisuutta, kuten Les Pauleissa. Thomanilla on myös se liimakaula malli, suosisin itse sitä (parempi sustain). Testaa jossakin musaliikkeessä, löytyy varmasti.
"It´s Only Rock´n´Roll (But I Like It)"
elbowski
01.02.2005 20:42:16
rumia.
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Ukko
01.02.2005 21:09:34

Soittoinnostusta ei tapa huono soitin vaan innostumisen loppuminen. Silloin vuonna yks kaks ennen suuria kivisotia soiteltiin niin surkeilla soittimilla että nykynuoret ei ole sellaisia koskaan nähneetkään. Pikkuhiljaa vuosien myötä oli mahdollisuus siirtyä parempiin mutta ei se innostus minnekään soittimien huono laadun vuoksi loppunut.
trih
01.02.2005 21:47:26
Soittoinnostusta ei tapa huono soitin vaan innostumisen loppuminen. Silloin vuonna yks kaks ennen suuria kivisotia soiteltiin niin surkeilla soittimilla että nykynuoret ei ole sellaisia koskaan nähneetkään. Pikkuhiljaa vuosien myötä oli mahdollisuus siirtyä parempiin mutta ei se innostus minnekään soittimien huono laadun vuoksi loppunut.

Komppaan täysin. Oma eka keppi oli surkimus verrattuna harleybenttoneihin. Into oppia soittamaan biisejä vei etiäpäin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)