miän vain 27.01.2005 22:50:51 | |
---|
Tuossa olet oikeassa, että puhuin tukkoonmenemisestä ja tarkoitin muuta. Mutta siis siinä vaiheessa, kun tämä sustaini kestää noin kaksi sekuntia, niin se alkaa olla ongelma. Kaiken lisäksi tämän särinän taajuus nousee loppua kohti, lähinnä ärsyttävä ääni. Onko matto kunnossa? Kalvot ehjät? Vailla painumia ja kummallisuuksia kiristämättäkin? Jos on, vire taitaa vähän huonosti. Koita säätää ihan pienin askelin. Ja joka ruuvi samalle kireydelle tietty ensin, jos ei jo ole. |
ddrum54 28.01.2005 10:37:00 (muokattu 28.01.2005 10:38:50) | |
---|
Eeeei...käsitit väärin. Tuossa olet oikeassa, että puhuin tukkoonmenemisestä ja tarkoitin muuta. Mutta siis siinä vaiheessa, kun tämä sustaini kestää noin kaksi sekuntia, niin se alkaa olla ongelma. Kaiken lisäksi tämän särinän taajuus nousee loppua kohti, lähinnä ärsyttävä ääni. Kokeile Evansin Mini - Emadia. Se on sellainen litistetyn iilimadon näköinen demppari. Vaimentaa vähemmän kuin d - rengas, mutta on kuitenkin tehokas kuvailemaasi ongelmaan. Tämä nouseva särinä viittaa kyllä epävireisyyteen, tarkista ensin viritys. EDIT: Evansin Genera Dry - kalvo saattaisi myös olla hyvä ratkaisu. Sekin poistaa hyvin ylimääräistä räimettä. 2`n 4 |
markkuliini 28.01.2005 17:18:51 | |
---|
Eeeei...käsitit väärin. Tuossa olet oikeassa, että puhuin tukkoonmenemisestä ja tarkoitin muuta. Mutta siis siinä vaiheessa, kun tämä sustaini kestää noin kaksi sekuntia, niin se alkaa olla ongelma. Kaiken lisäksi tämän särinän taajuus nousee loppua kohti, lähinnä ärsyttävä ääni.
Ps: En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka kirjoittavat enemmän tai vähemmän maistissa foorumille ja selittävät siitä siellä... No itse kuvailit ongelmasi (jos ei osu 5 cm alueelle niin rumpu jää soimaan), ja minä vastasin mielestäni asiallisesti että niin ne virvelit tuppaa jäämään. Siitä, että rumpu soi enemmän kuin muut virvelit, minulla ei ollut mitään informaatiota. Tuo ongelmasi kuvauksineen kuulosti vain juuri sellaisen soittajan ongelmalta joka ei ihan aina halutessaan osu siihen keskelle. Nyt tuolla uudella kuvauksellasi, epäilisin virettä. Voisit siis vastaisuudessa antaa tarkempi kuvauksia, niin saat tarkempia vastauksia. Eikä sinun tarvitse kaikkea ymmärtää, mutta kehottaisin ettet ala moraalinvartijaksi. Oma "pari-bisseä-alla" varoitus koski lähinnä kirjoitukseni mahdollisia kirjoitusvirheitä. Sisällön allekirjoitan 100 prosentisesti yhä. |
Youni 28.01.2005 20:22:06 (muokattu 28.01.2005 20:24:21) | |
---|
Ei tarvitse herneitä mihinkään vetää...en ehkä sitten ilmaissut itseäni niin selkeästi. koetan vielä virittää uudestaan, kun vain ehdin, koeviikko ja kaikkea. jos ei auta, niin demppirengasta tai -matoa kehiin. Myös tuo Genera dry voisi olla hyvä ratkaisu. Ruuvit ovat kyllä samassa vireessä, sen olen oppinut sentään kokeilemaan. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Tama (Royal Star) 31.01.2005 22:19:59 | |
---|
mites G2 toimii resokalvona? mikä ihmeen zildjian.....? |
mites G2 toimii resokalvona? Ei varmaan kovin hyvin kun on kyseessä kaksikerroskalvo. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |