Lord of the strings 31.01.2005 16:46:01 (muokattu 31.01.2005 16:46:22) | |
---|
Oli kova keikka FME:ssä. Olin eturivissä ja kyllä jyräsi. Lähti ääni jo Teräsbetonin aikana, harmi että setti oli niin lyhyt. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Mr. Morrow 31.01.2005 18:35:21 | |
---|
VERTA JA HEVOSIA!! Kun ensimmäisen kerran tekstiviestin saatuani kävin Teräsbetonin sivuilla, olin myytyä miestä! Metallitotuus vei mukanaan (kaikki kiitos Järviselle). Siitä lähtien on tuota totuutta tullut julistettua ympäri maan. Siinä onnistuen, ilmeisesti. Harmittaa, kun ite en pääsy ko. tapahtumaan, mut kaveri toi tuliaisiks julisteen nimmareilla. Omistuskirjoitus oli sydäntäriipaisevan koskettava: "Eihän sulla edes oo pitkää tukkaa!" (Järvinen). =) Lähestulkoon kun kaljun omistan.. Teräsbetoni & Metallitotuus, mitä sitä soturi muuta tarvii pärjätäkseen?!?! Kaikki Easter Masteriin Tampereelle, tai viimeistään Tuskaan!! Julistetaan Metallitotuus maailmanlaajuiseksi!! If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Teräsbetoni & Metallitotuus, mitä sitä soturi muuta tarvii pärjätäkseen?!?!! Tapparan? Epäselvä |
Mr. Morrow 31.01.2005 21:29:27 (muokattu 31.01.2005 21:29:58) | |
---|
Tamperelaisena kollina voin sanoa että Tapparakaan ei oo mitään Teräsbetoniin verrattuna!! ..Vaikka hallissa hittisinkku soikin erätauoilla. If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
jorma_r 31.01.2005 21:58:18 | |
---|
Sinkkua on muuten jo kaupoissa vaikka virallisesti se tulee vasta 2.2. Ostin ilkeyttäni kaksi. Melko ravitseva tuote hintaan nähden. |
Pelsi 31.01.2005 23:16:24 | |
---|
Sinkkua on muuten jo kaupoissa vaikka virallisesti se tulee vasta 2.2. Ostin ilkeyttäni kaksi. Melko ravitseva tuote hintaan nähden. Taitaa muuten olla ensimmäinen sinkku pitkään aikaan joka täytyy ostaa. Onko siinä muita biisejä kuin TLT? Kalamies #3 >-)))> |
jorma_r 01.02.2005 02:18:19 | |
---|
Taitaa muuten olla ensimmäinen sinkku pitkään aikaan joka täytyy ostaa. Onko siinä muita biisejä kuin TLT? On siinä veisu nimeltään "Pyhä maa" ja joku video / haastattelu. Olivat levykaupassakin varautuneet menekkiin - paksu nippu oli nimittäin totuutta hyllyssä... |
ten 01.02.2005 09:13:09 | |
---|
Meinasin ajaa ojaan, ku mossailin Metallitotuuden tahtiin autossa! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
LNA 01.02.2005 09:55:55 | |
---|
Reippaasti aiheen vierestä (juoru): Erään tytön kanssa fme:n naistenvessassa käymäni lyhyen sananvaihdon alkua yritettyäni alkaa myymään levyämme ( http://tacere.net) pahaa aavistamattomille itsensä(t)ehostajille: Mie: No.. mikäs on meininki tämä iltana? Tyttö: Ihan, ihan hyvä on joo. Mie: Iskeekö melodinen metalli? Tyttö: No kyllähän se.. itseasiassa mä olen täällä Teräsbetonin kanssa, noin niin kuin ihmissuhteen puolesta. Mie: Ai et sä oot niiku teräsbetonin tyttöystävä? *khihii* Et niiq meitsi on tavannut koko teräsbetonin tyttöystävän. Sil oli ihan kaunis mekko ja kaikkee. You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
Jormaz 01.02.2005 10:00:03 | |
---|
Et niiq meitsi on tavannut koko teräsbetonin tyttöystävän. Oliko sen nimi Laina Peite vai Säkki Väline? Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
Necromuru 01.02.2005 10:20:52 | |
---|
Onko laihojen tyyppien bändit sitten poikkeuksetta parempia? Oisko laihojen bändissä niinkun Taage ja Aleksi Laiho? Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
Mr. Morrow 01.02.2005 21:25:10 | |
---|
*khihii* Et niiq meitsi on tavannut koko teräsbetonin tyttöystävän. Sil oli ihan kaunis mekko ja kaikkee. Mä tunnen sen.. Itseasiassa ne kaikki.. =) *khihihiiiiiii* If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Tauvo 01.02.2005 21:55:42 | |
---|
Yleisindeksi on arvopaperimarkkinoiden kokonaistilannetta kuvaava suhdeluku, joka kuvaa esimerkiksi pörssin päälistan osakkeiden kurssikehitystä. Hex-yleisindeksissä osakkeet ovat mukana markkina-arvoaan vastaavalla painolla. joo oon kuullu saman jutun |
Mark-Ken 01.02.2005 22:33:14 | |
---|
kilpi on ihan paska. ylipainoset urpot yrittää teneillä:) Onksul viritetty mopo?!?! |
jogo3000 01.02.2005 23:01:38 | |
---|
Se mitä minä en tässä ketjussa ymmärrä on että jotkut tuntuvat liittävän jotain huumoria Teräsbetoniin. On kuitenkin hyvä muistaa että Teräsbetonin perustama metallin veljeskunta tulee tuhoamaan kaikki epämetallistit maamme kamaralta. Niin että suuta soukeammalle. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham
"Feel the power of rock'n'roll." -Wesley Willis |
jannu 02.02.2005 12:30:56 | |
---|
Se mitä minä en tässä ketjussa ymmärrä on että jotkut tuntuvat liittävän jotain huumoria Teräsbetoniin. On kuitenkin hyvä muistaa että Teräsbetonin perustama metallin veljeskunta tulee tuhoamaan kaikki epämetallistit maamme kamaralta. Niin että suuta soukeammalle. Sait plussan. "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
Antti1997 02.02.2005 13:36:59 | |
---|
Tuleekohan tuo sinkku CDoniin myyntiin... Kun ei ainakaan vielä näy siellä sivuilla. "Ihme lirpake." -Säveltäjämestari |
Jkob 02.02.2005 16:04:52 | |
---|
Tuleekohan tuo sinkku CDoniin myyntiin... Kun ei ainakaan vielä näy siellä sivuilla. Kuulema levyt tuotetaan Suomessa, viedään Ruotsiin varastoon ja tuodaan Suomeen myyntiin. Kuulema huomenna iltapäivällä pitäisi löytyä kaupasta. (TB:n foorumista) Eli eipä ollut Raumallekkaan rantautunut tuo (eipä kyllä suurta ihmetystä herättänyt) mutta tuon ylläolevan mukaan pitäisi kaupoissa olla huomenissa Bror-Erik - ranskalaista kuivaa valkoviiniä. Vuosikerta 1955 - klassikko jo ennen sadonkorjuuta |
Juzzu 02.02.2005 16:10:10 | |
---|
Laihat tyypit on poikkeuksetta parempia. Läskit vois tuhota.. FAT=MOTION Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Necromuru 02.02.2005 16:17:08 | |
---|
Siellä on myös VIRSI 517:1,2 FEAT. TUOMIOKIRKON SEURAKUNTA ja veikkaan että kyseistä biisiä veisataan vielä vuosienkin päästä kun näiden sankareiden elämäntehtävä tiivistyy erääseen lomakkeeseen.. TYÖTÖN TYÖTÖN TYÖTÖN TYÖTÖN . . . Älä itke. Kyllä ne siunkin biisis viellä voi päästä sijalle 40 Suomen listalla. Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |