Aihe: Cubase SX 2 ja M-Audio 1010LT
1 2
Ben_D
31.01.2005 18:51:29

Vaihdoin vihdoin Nuendosta Cubase SX 2:een, mutta heti on ongelmia.

Tehtyäni ASIO Multimedia setupin, jossa aktivoin Advanced Options välilehdeltä kaikki inputit ja outputit saan testin jälkeen aina seuraavan ilmoituksen. Tätä ongelmaa ei Nuendon kanssa ollut, vaikka tein homman samalla tavalla.

"Test was not successful. The current setup did not produce reliable sync information.."

Virheilmoitusta ei tule jos aktiivisena on pelkästään yksi kanava per input ja output. Vinkkejä?
superfly
31.01.2005 19:50:02
mulla on semmonen ongelma et ku laitan Cubasen piälle ni se alkaa valittaa et:
"An error has been signaled by the protected object server.
--->Application cubase sx has caused the error
--->No Protection Device connected

Connect device and click ok to try.. blaa blaa.

mitä tuo meinaa?

Onko sulla se SX:n mukana tullut USB-dongle kiinni siinä koneessa?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Ben_D
31.01.2005 19:51:35

Onko sulla se SX:n mukana tullut USB-dongle kiinni siinä koneessa?

Juu se Protection Device on juurikin se USB-dongle...
Kinnunen
31.01.2005 20:10:00

Juu se Protection Device on juurikin se USB-dongle...

No ei oo olemassa. Sain kaverilta vaan tommosen softalevyn ja tuo cubase oli siinä. No tulipahan seki selväks.
Hyvä waresuojaus muuten.
"Örph!" kuuntele biisejäni: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=hi&id=98709
MattiAuer
31.01.2005 22:51:40

Jaksaiskohan.. no jaksaa jaksaa.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=33&t=59472&o=0&co=0

Anteeksi.
"Uniikki unikorni olikin korni koni"

DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään.
sami_sumea
01.02.2005 00:16:25

Virheilmoitusta ei tule jos aktiivisena on pelkästään yksi kanava per input ja output. Vinkkejä?

Joo, älä käytä Asio multimedia-ajureita vaan ihan noita M-audion "oikeita" asio-ajureita. Toimii paremmin..

...
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
Ben_D
02.02.2005 08:24:17

Joo, älä käytä Asio multimedia-ajureita vaan ihan noita M-audion "oikeita" asio-ajureita. Toimii paremmin..

...

Mä käytän M-Audion ASIO ajureita.. Hermot menee kohta. Jos en saa tän viikon puitteissa toimiin niin pistän Nuendon takasin.
sami_sumea
02.02.2005 13:01:54 (muokattu 02.02.2005 13:09:51)

Mä käytän M-Audion ASIO ajureita.. Hermot menee kohta. Jos en saa tän viikon puitteissa toimiin niin pistän Nuendon takasin.

Kirjoitit "Tehtyäni ASIO Multimedia setupin..." -> jos joudut tekemään tuon et käytä "oikeita" asio-ajureita vaan asio multimediaa (joka on wrapperi mille tahansa äänikortille windowsin MME:n päälle).

Valkkaa nuendosta devices->device setup->vst multirack ja valitse ASIO-driveriksi joku muu kuin asio directx tai asio multimedia. En muista mikä on oikea ajurin nimi noille M-Audion korteille kun mulla ei sellaista ole.

M-audiolla saa myös muistaakseni flägättyä ovatko kaikki outputit samplen tarkkuudella synkassa, se flägi pitää olla päällä (oisko ollu joku "single and in-sync) tjsp.

...
Juntunen
02.02.2005 13:08:27

En muista mikä on oikea ajurin nimi noille M-Audion korteille kun mulla ei sellaista ole. M-audiolla saa myös muistaakseni flägättyä ovatko kaikki outputit samplen tarkkuudella synkassa, se flägi pitää olla päällä (oisko ollu joku "single and in-sync) tjsp.

Mulla on ainakin "ASIO M-Audio Delta ASIO". Ja tosiaan tuo "single and in-sync" päällä.
Dian tekee uutta demoa
Ben_D
02.02.2005 22:12:34 (muokattu 02.02.2005 22:17:39)

Kirjoitit "Tehtyäni ASIO Multimedia setupin..." -> jos joudut tekemään tuon et käytä "oikeita" asio-ajureita vaan asio multimediaa (joka on wrapperi mille tahansa äänikortille windowsin MME:n päälle).

Valkkaa nuendosta devices->device setup->vst multirack ja valitse ASIO-driveriksi joku muu kuin asio directx tai asio multimedia. En muista mikä on oikea ajurin nimi noille M-Audion korteille kun mulla ei sellaista ole.

M-audiolla saa myös muistaakseni flägättyä ovatko kaikki outputit samplen tarkkuudella synkassa, se flägi pitää olla päällä (oisko ollu joku "single and in-sync) tjsp.

...

No kun siellä Device Setupissa on ollut kokoajan M-Audio Delta ASIO, mutta kun molemmat sekä Nuendo että Cubase haluavat välttämättä tehdä Multimedia Setupin ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä.

EDIT: Samalla setupilla Nuendon kanssa ei ole ikinä ollut ongelmia.
sami_sumea
03.02.2005 12:08:53

No kun siellä Device Setupissa on ollut kokoajan M-Audio Delta ASIO, mutta kun molemmat sekä Nuendo että Cubase haluavat välttämättä tehdä Multimedia Setupin ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä.

Ei sillä ole mitään väliä vaikka painaisit cancelia koko asio multimedia-setupille, jos sitä ei kuitenkaan käytetä.

...
Ben_D
03.02.2005 13:22:50

Ei sillä ole mitään väliä vaikka painaisit cancelia koko asio multimedia-setupille, jos sitä ei kuitenkaan käytetä.

...

Joo näin on. Mä en vaan tajua, minkä takia toi ei toimi kun Nuendo toimii ilman mitään ongelmia samalla kokoonpanolla. Aika mystistä..
sami_sumea
03.02.2005 13:42:04

Joo näin on. Mä en vaan tajua, minkä takia toi ei toimi kun Nuendo toimii ilman mitään ongelmia samalla kokoonpanolla. Aika mystistä..

Onko sulla joku output conffattu käyttämään asio multimedia-driveriä?

...
Ben_D
03.02.2005 14:36:33

Onko sulla joku output conffattu käyttämään asio multimedia-driveriä?

...

Täytyy tsekata kun pääsen himaan..
orfus
06.02.2005 02:06:48
Ihanko aidon ohjelman olet ostanut vai onko kyseessä piraatti?

Kuulostaa oudolta jollet ole ohjelman mukana saanut tuota palikkaa...
Ben_D
06.02.2005 18:50:35

Kenelle sä puhut?
Ze Kink
06.02.2005 20:15:39

Itsehän tässä sanoi että sillä on se kiinni mutta homma ei toimi, taisit käsittää väärin.
l6mp6l6
08.02.2005 17:00:31
"Mitenköhän naisten iskeminen kävis sienissä kun ne näyttäis ihan liskoilta tai sammakoilta :D" -eräs ystäväni
Kemppilä
08.02.2005 18:27:38
ootko päivittäny ajureita?
-Ooksää Seinäjoelta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)