Jormaz 28.01.2005 12:14:18 | |
---|
Mitä mieltä ootte tytöistä, joilla on poikien housut ja löysä huppari päällä? Katon kieroon. (poikien housuilla nyt ilmeisesti tarkoitetaan lökäpöksyjä?) Entä pojista jolla on sit tosi tyttömäisiä vaatteita? Katon kieroon. Olen aika vanhanaikanen. Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
DJKaaos 28.01.2005 17:16:16 | |
---|
Minulla on melkeinpä kaikki vaatteet sellaisia, joita voisi kumpikin sukupuoli käyttää helposti. No ehkä miespuolisille saattaa jotain sanallista myllytystä tulla ääriamiksilta ja -konservatiiveiltä. Hameet on kyllä niin kunnollisia, että voisi joskus päälleen vetää jos vaikka viitsisi. Varsinkin festarivaatetuksena toimisi, ei pallit kylpisi hiessä. vedäppä ylles joku pastellisävynen toppi ja kireet kill off -persetekstihousut jos kerta lähes kaikki sopivat kummallekkin sukupuolelle. Rock 'n roll on tie, totuus ja elämä. |
JPQ 28.01.2005 18:57:48 | |
---|
Jokainen käyttäköön minusta vaatteita mitä haluaa eli minusta ihan ok minusta asioiden ja varsinkin värien mukaan vaatteiden jaottelu on tymperää (=tympeä ja typerää yhtä aikaa). |
Qsysi 28.01.2005 20:59:17 | |
---|
no siis se riippuu siitä kuinka pitkälle se tyttö vie sen poikamaisuutensa. koulussa on yksi tälläinen tapaus jota vaihto-oppilaskin on viimeiset puoli vuotta miettiny että onko se poika vai tyttö. kuulemma tyttö. varma en oikeaasti ole. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Jani The Rock 28.01.2005 22:18:18 | |
---|
koulussa on yksi tälläinen tapaus jota vaihto-oppilaskin on viimeiset puoli vuotta miettiny että onko se poika vai tyttö. kuulemma tyttö. varma en oikeaasti ole. Kysy. Ja jos se ei vastaa niin kokeile. The road never ends for me, kid. |
Pitkavirta 31.01.2005 18:06:07 | |
---|
Minulla on melkeinpä kaikki vaatteet sellaisia, joita voisi kumpikin sukupuoli käyttää helposti. vedäppä ylles joku pastellisävynen toppi ja kireet kill off -persetekstihousut jos kerta lähes kaikki sopivat kummallekkin sukupuolelle. Opettelepa arvon Goldfinger tuo lukemisen jalo taito. there's only one colour the colour of human skin different shades of darkness are frightening only the weak |
Tyttö joka käyttää poikien vaatteita= hyväksyttävä kovis joka tahtoo erottua joukosta. Poika joka käyttää tyttöjen vaatteita= hintti. |
Penasol 31.01.2005 22:06:58 (muokattu 01.02.2005 12:07:44) | |
---|
vedäppä ylles joku pastellisävynen toppi ja kireet kill off -persetekstihousut jos kerta lähes kaikki sopivat kummallekkin sukupuolelle.
Taisi jäädä lauselmani kantava voima huomaamatta, tarkoitin siis, että minun omistamistani vaatteista lähes kaikki kelpaisivat luultavasti myös tyttölöille. Tuo ehdottamasi asukokonaisuus ei kyllä passaisi minulle... Tuskin monellekaan miespuoliselle. edit. Hirveää kieltä oli, piti korjata vähän. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Una 01.02.2005 13:32:48 | |
---|
minun omistamistani vaatteista lähes kaikki kelpaisivat luultavasti myös tyttölöille. Minulle myös. Ja toisinpäin, monet minun vaatteistani kelpaisivat myös Keisarille. Ovat kelvanneetkin. :) |
Torniojaws 01.02.2005 13:39:58 | |
---|
no siis se riippuu siitä kuinka pitkälle se tyttö vie sen poikamaisuutensa. koulussa on yksi tälläinen tapaus jota vaihto-oppilaskin on viimeiset puoli vuotta miettiny että onko se poika vai tyttö. kuulemma tyttö. varma en oikeaasti ole. Eikös tuo selviä tunnin alun nimenhuudossa. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Qsysi 02.02.2005 11:46:20 | |
---|
Eikös tuo selviä tunnin alun nimenhuudossa. Ei meillä ole sellaisia. mutta kyllä se varmaan tyttö on, joku sanoi sitä kerran jenniksi. tai jouniksi emt. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
jonskuliini 03.02.2005 18:26:14 | |
---|
joo miksei, pistä samantien miesten bokserit alle:DD no ei,en kiusaa...mä luin muuten jutun, jossa yks mies kertoi et silloinen sairaanloisen mustasukkainen naisystävä oli pakottanu tämän pitämään (tämän naisen) sukkahousuja kun tämä ko.mies lähti yksin baari-iltaa viettämään. Mies suostui, koska nainen ei antanut muuta vaihtoehtoa.Lisäksi mies kertoi tunteneensa jollakin tavalla kiihottavana sen, että päällä oli, niinkuin nainen sanoi tälle"jokin osa tämän (naisen) omaa"! Kuinkahan moni m.nettiläisistä miehistä suostuis tämmöiseen kompromissiin JOS nainen niin vaatisi?! "But what is freedom? Rightly understood.
a universal licence to be good." |
Qsysi 03.02.2005 19:55:49 | |
---|
joo miksei, pistä samantien miesten bokserit alle:DD no ei,en kiusaa...mä luin muuten jutun, jossa yks mies kertoi et silloinen sairaanloisen mustasukkainen naisystävä oli pakottanu tämän pitämään (tämän naisen) sukkahousuja kun tämä ko.mies lähti yksin baari-iltaa viettämään. Mies suostui, koska nainen ei antanut muuta vaihtoehtoa.Lisäksi mies kertoi tunteneensa jollakin tavalla kiihottavana sen, että päällä oli, niinkuin nainen sanoi tälle"jokin osa tämän (naisen) omaa"! Kuinkahan moni m.nettiläisistä miehistä suostuis tämmöiseen kompromissiin JOS nainen niin vaatisi?! riippuu naisesta ja siitä minkälaisia alushousuja se käyttää. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
JS 04.02.2005 08:03:44 | |
---|
joo miksei, pistä samantien miesten bokserit alle:DD no ei,en kiusaa...mä luin muuten jutun, jossa yks mies kertoi et silloinen sairaanloisen mustasukkainen naisystävä oli pakottanu tämän pitämään (tämän naisen) sukkahousuja kun tämä ko.mies lähti yksin baari-iltaa viettämään. Mies suostui, koska nainen ei antanut muuta vaihtoehtoa.Lisäksi mies kertoi tunteneensa jollakin tavalla kiihottavana sen, että päällä oli, niinkuin nainen sanoi tälle"jokin osa tämän (naisen) omaa"! Kuinkahan moni m.nettiläisistä miehistä suostuis tämmöiseen kompromissiin JOS nainen niin vaatisi?! Eihän tossa mitään, sukkahousut on rock... NeoClassical ShredGuitar Messiah, Destroyer Of The Weak And The Slow |
MV 04.02.2005 17:20:51 | |
---|
Menee mielestäni vähän jo homoksi... Tosin pilailumielessä nyt kaikki sallitaan... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
saha 05.02.2005 21:00:30 | |
---|
No jos näen jossain jätkän joka pukeutuu toppiin ja hameeseen, en ehkä osaa ottaa tyyppiä vakavasti. Tytöille kyllä menee kaikki jätkien vaatteet, mutta jätkille ei tyttöjen. Ainut mikä ei kiihota naisten päällä, on lökärit. Karmean näköistä. Siinähän menee puoli kroppaa hukkaan. Nopeus=Tunne kalamies#2 >-)))> |
sivupersoona 07.02.2005 00:07:54 | |
---|
tytöillä pitää olla vaaleanpunaiset vaatteet ja pojilla siniset. Muuten ihan sama. those who can't, teach. Those who can't teach, teach gym. |
Samuel Raggy 07.02.2005 12:01:28 | |
---|
Suuri osa käyttämistäni rievuista on naisten vaatteita. Pari pätevää syytä: 1. Naisille tehdään paljon monipuolisempia ja hienompia vaatteita. 2. Ruumiinrakenteeni on sellainen että naisten vaatteet vaan yksinkertaisesti istuvat paremmin. Moraali on sitä ettei kuse pilluun! |
saha 08.02.2005 18:27:13 | |
---|
2. Ruumiinrakenteeni on sellainen että naisten vaatteet vaan yksinkertaisesti istuvat paremmin. oletko joku 40kg ripuliranne?
he he Nopeus=Tunne kalamies#2 >-)))> |
Pitkavirta 11.02.2005 12:00:26 | |
---|
No jos näen jossain jätkän joka pukeutuu toppiin ja hameeseen, en ehkä osaa ottaa tyyppiä vakavasti. Tytöille kyllä menee kaikki jätkien vaatteet, mutta jätkille ei tyttöjen. Ainut mikä ei kiihota naisten päällä, on lökärit. Karmean näköistä. Siinähän menee puoli kroppaa hukkaan. Joo, mut periaatteessa mikä tahansa överiks vedettynä, oli se sitten hevari/hoppari/amis/kasari/mikävaan, on tyylitöntä asiaan kuulumattomassa paikassa. Mutta ei ihmisiä silti pidä pukeutumisen perusteella arvioida. Musta semmoset semi-lököt mutta suht ohuet byysat (jotku tyylikkäät verrarit tahi semmoset kahisevat) on paljon heksikkäämmät kuin jotku vitun kireet sissmixtyt (ei niissäkään mitään vikaa ole, jos mimmillä on hyvät jalat). :) |