Klezberg 30.01.2005 17:46:50 | |
---|
Tietääkö joku missä mahdollisesti olisi, lähinnä noita Rolandeja, että voisi käydä kokeilemassa? |
Kassu 30.01.2005 18:02:45 | |
---|
|
Klezberg 30.01.2005 19:02:55 | |
---|
www.roland.fi No, tuohan ei ole varsinainen kauppa, ja niiden jälleenmyyntilistalla on ainakin joka toinen alan liike. Ajattelin enemmänkin, olisiko joku ihan oikeasti tiennyt mistä tuollaisen voi bongata. |
Kassu 30.01.2005 19:39:13 | |
---|
No, tuohan ei ole varsinainen kauppa, ja niiden jälleenmyyntilistalla on ainakin joka toinen alan liike. Ajattelin enemmänkin, olisiko joku ihan oikeasti tiennyt mistä tuollaisen voi bongata. Onhan rolandilla liike. Oliko se lauttasaaressa vai missä. Joskus synani olen sinne nimittäin huoltoon vienyt ja riffissäkin oli juttu että ovat laajentaneet tilojaan. |
Klezberg 30.01.2005 20:09:01 | |
---|
Onhan rolandilla liike. Oliko se lauttasaaressa vai missä. Joskus synani olen sinne nimittäin huoltoon vienyt ja riffissäkin oli juttu että ovat laajentaneet tilojaan. No voipi olla että olen saanut tuosta webbisaitista väärän käsityksen. Lauttasaaren osoitetta en siitä löytänyt vieläkään, mutta jokin myyntikonttori on Vantaalla. Täytyy kysellä sieltä. |
Kassu 30.01.2005 20:23:41 | |
---|
No voipi olla että olen saanut tuosta webbisaitista väärän käsityksen. Lauttasaaren osoitetta en siitä löytänyt vieläkään, mutta jokin myyntikonttori on Vantaalla. Täytyy kysellä sieltä. Juu no se on sitten se todennäköisesti. |
Fortune 30.01.2005 20:31:19 | |
---|
No voipi olla että olen saanut tuosta webbisaitista väärän käsityksen. Lauttasaaren osoitetta en siitä löytänyt vieläkään, mutta jokin myyntikonttori on Vantaalla. Täytyy kysellä sieltä. Vantaalla se on, Jumbon lähellä. |
BenGlenton 31.01.2005 09:34:22 | |
---|
Helsingin musiikista (albertinkadulla) löytyy varmasti rolandin tuotteita, ja varmaankin tarvittaessa tilaavat. |
-Q- 31.01.2005 11:02:48 | |
---|
Vantaalla se on, Jumbon lähellä.
Siellähän on se toinen F-Musiikki, sitäkö meinaat? Vai erikseen vielä joku Roland -kauppa? ..jaa, löysinkin jo. Rolandilla on tuommonen ShowRoom omassa osoitteessaan Elannontie 5. Avoinna arkisin 8:30 - 16:30. Myynnistä ei kyllä puhuta mitään |
Fortune 31.01.2005 12:10:24 | |
---|
Siellähän on se toinen F-Musiikki, sitäkö meinaat? Vai erikseen vielä joku Roland -kauppa? ..jaa, löysinkin jo. Rolandilla on tuommonen ShowRoom omassa osoitteessaan Elannontie 5. Avoinna arkisin 8:30 - 16:30. Myynnistä ei kyllä puhuta mitään Sieltä minä kävin manuaalin midipedaaliin ostamassa. Eli kyllä kai siellä kauppaakin jonkin verran käydään. Mutta joka tapauksessa siellä on aika paljon romua testattavaksi, voihan ne tilata sitten mistä haluaa. |
No enpä vielä sinne Vantaalle asti entänyt, mutta Dlxmusicistakin löytyi tuommoinen GR-20, vaikkei heidän webbisaitin tuotelistoista löydy. Sikäli huono kuitenkin, ettei se suostunut toimimaan kuin aluksi yhdellä kielellä ja sitten ei silläkään. Joten ei oikein muodostunut käsitystä. Viive tuntui pitemmältä kuin mitä olin kommenttien perusteella kuvitellut. Ehkä se on säätökysymys. |