M.Hanski 30.01.2005 10:43:16 | |
---|
|
Ylläri 30.01.2005 12:21:31 | |
---|
Jano!
-Pave Maijanen |
pardy 30.01.2005 14:43:30 | |
---|
Basisti. |
uduwudu 31.01.2005 11:55:19 | |
---|
|
M.Hanski 31.01.2005 12:01:33 | |
---|
Tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Taitaa jäädä Behringerin kopiot kokeilematta. Milloinkohan nuo tulevat myyntiin? Musamaailmasta (myymälästä) on turha kysyä. Ne eivät usein oikein tunnu tietävän, mitä kaikkea myyvät. Täytyy tuijotella jenkkimarkkinoita... |
sirdickyj 31.01.2005 12:08:37 | |
---|
Hehhehhetkonen! Tsekatkaapas tuon viiskielisen tallaa! Suorastaan nerokasta! Niin, oikeestihan tuo on nerokasta, sitä kai tarkoititkin? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Incarnation 31.01.2005 15:33:25 | |
---|
Hehhehhetkonen! Tsekatkaapas tuon viiskielisen tallaa! Suorastaan nerokasta! Noita "skaalan keinopidennyksiä" tallan avulla saa tehtyä niillä "itsenäisillä tallapaloilla", mitä nyt sitten nimeltään ovatkaan. Eli ei mikään uus juttu ainakaan mun mielestä. Rest in peace Dime |
Noita "skaalan keinopidennyksiä" tallan avulla saa tehtyä niillä "itsenäisillä tallapaloilla", mitä nyt sitten nimeltään ovatkaan. Eli ei mikään uus juttu ainakaan mun mielestä. Eihän tuo ole skaalan pidennys, vaan ihan vaam keino vähentää sitä liian suurta kulmaa, joka usein tulee tuolle B-kielelle ja mm. vaikeuttaa kielenvaihtoa ja saattaa katkoa kieliä. "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
Niskamies 31.01.2005 16:41:19 | |
---|
Saakos tota uutta Techiä käytettynä sekä DI-boksina että säröpedaalina? Jos voi, niin pitää tollanen pistää tilaukseen. Ajattelin Sadowskyn DI:n tuoda nyt, mutta kun hinta on aikalailla sama niin taidan Sansampin ostaa; onhan sitä tavallista BDDI:tä kehuttu paljon. Meitsi on meshissä. |
M.Hanski 31.01.2005 16:47:38 | |
---|
Saakos tota uutta Techiä käytettynä sekä DI-boksina että säröpedaalina? Jos voi, niin pitää tollanen pistää tilaukseen. Ajattelin Sadowskyn DI:n tuoda nyt, mutta kun hinta on aikalailla sama niin taidan Sansampin ostaa; onhan sitä tavallista BDDI:tä kehuttu paljon. Toki saa. Kaikkiin kolmeen kanavaan saa ohjelmoitua oman soundinsa. |
Karlsson 31.01.2005 16:53:40 (muokattu 31.01.2005 16:53:49) | |
---|
Eihän tuo ole skaalan pidennys, vaan ihan vaam keino vähentää sitä liian suurta kulmaa, joka usein tulee tuolle B-kielelle ja mm. vaikeuttaa kielenvaihtoa ja saattaa katkoa kieliä. Aika hyvä muuten. Joskus on meinannut, varsinkin paksummilla kieliseteillä, tuosta B-kielestä loppua säätö tallasta. Toisaalta, olisihan sitä koko komeutta voinut siirtää vähän taaksepäin tietty, mutta ainakin tuosta näkee että ongelmaa on ajateltu. "Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman |
pardy 31.01.2005 20:10:07 | |
---|
Niin, oikeestihan tuo on nerokasta, sitä kai tarkoititkin? Juu, tosissani olin tälä kertaa. :) Itteäni tuo vamma-ajaja kiinnosti kovasti, onhan se niinkuin päivitetty laitos tuosta "legendaarisesta" perus BDDI:stä. Kun siihen on nyt lisätty se middle-säätökin missä tuo BDDI on ennen hävinnyt esim. MXR:n kilpailevalle vehkeelle. Vois notta olla ihan rapian kuulonen. Basisti. |
Niskamies 31.01.2005 20:15:40 | |
---|
Toki saa. Kaikkiin kolmeen kanavaan saa ohjelmoitua oman soundinsa. Vielä kun tietäis mistä tota sais, pitäis loput kamat viimeistään 1,5 kk päästä tilata, toivottavasti siihen mennessä tulee liikkeisiin. Valmistajan suositushinta on 250, paljonkohan yleiseksi hinnaksi tulee? Meitsi on meshissä. |
Cornflake 31.01.2005 20:55:18 | |
---|
Nyt ne sitten teki tuollaisen! Siat. Ostin juuri oman BDDI:n... Toisaalta mä olen lähtenyt siitä että yksi hjyvä soundi on se juttu, en tiedä olisiko noista kahdesta lisäkanavasta paljoakaan hyötyä. Toinen kanava enempi rutussa voisi tietty olla rock. |
pardy 31.01.2005 21:06:02 | |
---|
Nyt ne sitten teki tuollaisen! Siat. Ostin juuri oman BDDI:n... Toisaalta mä olen lähtenyt siitä että yksi hjyvä soundi on se juttu, en tiedä olisiko noista kahdesta lisäkanavasta paljoakaan hyötyä. Toinen kanava enempi rutussa voisi tietty olla rock. Olishan tuo aika loistovehje: yhtee kanavaa murea kliini, toiseen röytävä pöhinä ja kolmanteen kunnolla suristava säristin. Basisti. |
Niskamies 31.01.2005 21:10:12 | |
---|
Olishan tuo aika loistovehje: yhtee kanavaa murea kliini, toiseen röytävä pöhinä ja kolmanteen kunnolla suristava säristin. Murea kliini löytyy jo ilman tota leluakin:) Meitsi on meshissä. |
Cornflake 31.01.2005 21:13:22 (muokattu 31.01.2005 21:14:10) | |
---|
Niskamies: Murea kliini löytyy jo ilman tota leluakin:) Tota... Tässä on aika monta mötikkää testattu ja tämä on niistä se jota vähiten tituleeraisin leluksi. Mainio vermes. |
Johannes_t 31.01.2005 21:14:14 | |
---|
Murea kliini löytyy jo ilman tota leluakin:) Tahallaan väärin ymmärtäminen on hauskaa kovin harvoin. |
Teme007 31.01.2005 21:54:16 | |
---|
Murea kliini löytyy jo ilman tota leluakin:) No nythän on hyvät lähtökohdat opetella myös soittamaankin. Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia. |
Zarmo 31.01.2005 22:16:13 | |
---|
No nythän on hyvät lähtökohdat opetella myös soittamaankin. mitä turhaa |