Aihe: Kiinostava tutkimus
1 2 3 4
jenkkamies
31.01.2005 12:47:04
Kuten olette huomanneet olen lähestynyt palstaa muutamalla ns. erilaisen mielipiteen sisältävällä kirjoituksella. Kannanottoja on ollut monenlaisia, pääsääntöisesti kuitenkin negatiivisia. Onko soittajien itsetunnossa jotain vikaa kun ei tunnuta kestävän mitään uudistusta, saati edes ehdotusta sellaisesta? Erityisesti kasvatusalan ammattilaisena minua kiinnostaisi tietää millaisista sosiaalisista oloista te soittajat olette kotoisin? Tarkoitan, että aika kärkkäästi ja itsekeskeisesti tyrmäätte esimerkiksi minun kirjoitelmani. Taaskaan ei ole tarkoitus ärsyttää ketään..
baron
31.01.2005 12:49:00

Paskakuskin poika.

(Faija ajoi hevosella puhtaanapitolaitoksen piikkiin)
Children of Baron: Magic in Keyboards. Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa!
Tankero
31.01.2005 13:25:22
Kuten olette huomanneet olen lähestynyt palstaa muutamalla ns. erilaisen mielipiteen sisältävällä kirjoituksella. Kannanottoja on ollut monenlaisia, pääsääntöisesti kuitenkin negatiivisia. Onko soittajien itsetunnossa jotain vikaa kun ei tunnuta kestävän mitään uudistusta, saati edes ehdotusta sellaisesta? Erityisesti kasvatusalan ammattilaisena minua kiinnostaisi tietää millaisista sosiaalisista oloista te soittajat olette kotoisin? Tarkoitan, että aika kärkkäästi ja itsekeskeisesti tyrmäätte esimerkiksi minun kirjoitelmani. Taaskaan ei ole tarkoitus ärsyttää ketään..

Ja minkähän teorian mukaan liität sosiaaliset lähtökohdat ja eriävät mielipiteet sinun kanssa yhteen?
Voisko negatiivisuus johtua mielipiteistä eikä kotiloloista.
Oletko ehkä huomannut, että monissa keskusteluketjuissa on ollut yhteneviäkin mielipiteitä.
Oletkos kasvatusalan ammattilainen tieteenala puolelta vai sieltä huonommalta puolelta.
T: Iso G vähän kesken.
ÄM
31.01.2005 13:29:01

Diplomi-insinöörin ja lastenohjaajan poika.

Luin tossa tuota keikkaliksojen tiputtamis-topicciasi ja en montaa viestiä jaksanut lukea, kun koko ketju on ennalta arvattavissa.

Kyllähän täällä aika kärkevästi usein reagoidaan, mutta ei mielestäni voida nostaa esiin yksittäiseen kirjoittajaan kohdistuvaa hyökkäilyä. Kyllä sivusta katsoja hahmottaa selkeästi, mitkä syyt johtaa minkäkin laiseen vastakaikuun. Joitain ylilyöntejä ja väärinkäsityksiä välillä toki tapahtuu.

En usko, että mistään soittajien lapsuuden oloista on kyse, kun tarkastellaan täällä vierailevien käytöstä. Enkä yleensäkään lähtisi soittajia leimaamaan. Kyllä tämä syyllistämis/puolustautumis-henkinen kirjoittelu on valitettavan yleistä. Harva uskaltaa enää kovin rohkeasti sanoa, kun asiayhteydestä usein kaivetaan ne negatiivisimmat puolet esiin, ja hyökätään niitä vastaan. Eikä tilannetta helpota se tosiasia, että kun ei olla kasvotusten kommunikoimassa, jää eleiden ja äänenpainojen vaikutus pois vaikuttamasta keskustelun etenemiseen. Siitä usein johtuukin väärinymmärrykset, jotka saattaa johtaa koko viestiketjun väärille raiteille. "Räjähdyksen" jälkeen tilannetta yritetään sitten korjailla puolustaen.

Kyllä pitää osata huumorilla suhtautua asioihin näissä viestimissä, ja jos joku jotain täysin absurdia ehdottaa, voi sitä kommentoida keskustellen, saadakseen selville, mikä saa aikaan kyseisen näkemyksen kirjoittajassa. Suora vastahyökkäys yleensä jättää itse aiheen pimentoon, kun keskittyminen fokusoituu itsensä puolustelemiseen.
Sertzo S
31.01.2005 13:43:21
Työläisperheestä, mutta suvusssa myös erilaista pienyritystoimintaa.
half
31.01.2005 13:47:50
Kyllä kaiken täytyy johtua kotioloista esim. käsittämätön musiikillinen lahjakkuus syntyy äidin ollessa harppu ja isän täysi torvi.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Tankero
31.01.2005 13:50:16
Kyllä kaiken täytyy johtua kotioloista esim. käsittämätön musiikillinen lahjakkuus syntyy äidin ollessa harppu ja isän täysi torvi.

Ja kun sisko on vielä luuttu.
half
31.01.2005 13:55:49

Ja itse Aroma-sätkiä vapisevin käsin käärivä sikajuoppo, onkin koko ryhmä koossa. Ei muuta kun baanalle.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
pekkajau
31.01.2005 14:30:37

Soittajille pitää järjestää enemmän seikkailukoulutusta! Varsinkin sitä kalliolta laskeutumista maanpinnalle!
There`s no bisnes in showbisnes!
timwee
31.01.2005 14:33:38
Matin ja Tepon poika, humppaa siis soitan.
baron
31.01.2005 15:04:18

Paskakuskin poika.

Ylläoleva selittää väärät nuotit, juodut viinat, isättömät lapset ja miehettömät naiset.
Children of Baron: Magic in Keyboards. Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa!
Jalmus
31.01.2005 15:20:20
No jos tää sua nyt oikeasti kiinnostaa, niin mä olen opettajaperheen kakara. Molemmat evp.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
asdfg
31.01.2005 15:30:49
Ihan noin sivusta seuranneena en kovin paljoa ihmettele jos kaikki eivät kannata esitystä joka on aloitettu: "Tämä ei välttämättä saa kannatusta...". Mutta voihan sitä yrittää kasvatustaustastakin hakea selitystä.
jenkkamies
31.01.2005 15:42:06
Ihan noin sivusta seuranneena en kovin paljoa ihmettele jos kaikki eivät kannata esitystä joka on aloitettu: "Tämä ei välttämättä saa kannatusta...". Mutta voihan sitä yrittää kasvatustaustastakin hakea selitystä.

Kiitos kannatuksesta:-)
Jaskaa pakoon
31.01.2005 17:27:09 (muokattu 31.01.2005 17:28:11)
Oliko tarkoitus kirjoittaa 'Kiitos kanatuksesta', koska kyseessä on kiinostava tutkimus?

Edit: ( i )
pekkajau
31.01.2005 18:32:06
Isä oli bordellissa pianistina ja äiti ihan muuten vaan!
There`s no bisnes in showbisnes!
R.Syke
31.01.2005 18:42:50 (muokattu 31.01.2005 18:44:58)
-Huonosti kasvatettu ja pienestä pitäen päähänpotkittu avioerolapsi.
Katkera lapsuus ja huono itsetunto tulivat kaupanpäällisiksi.

-Ihme kyllä, oikeinkirjoitus silti sujuu.

Aromaa en polta. Silloin kun poltin, vetelin amerikkalaismallisia filtterisavukkeita ja karistelin tuhkaa toinen silmä sirrillään luoden kovia, tutkivia katseita ympäristöön.
R.Syke
31.01.2005 18:46:47
Ylläoleva selittää väärät nuotit, juodut viinat, isättömät lapset ja miehettömät naiset.

-Niin. Tähän lisäisin vielä jäljelle jääneet poltetut kylät ja itkevät isät, toki.
clave
31.01.2005 18:52:03

Veli vois olla sitten basarin Nuija
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)