Aihe: Pearl MMX shellset
1 2
Jaska
06.11.2004 20:11:06
se ei ihan täysin tuon värinen ole, valo hämää

tämä on siis normaalissa valossa:

http://www.kickmusic.no/ehandel/Bil … erImp/803/434mmx-blueswirl-stor.jpg
ruska on kaunis väri
napander
07.11.2004 00:16:24
Alex Kinky
07.11.2004 16:16:19

Jos HARKITSET ostoa, niin turhaan. Mulla on itelläni pearlin srx ja on ihan porot... Oon päässy mmx:kin haistelemaan ja ne on vielä paremmat. Olisin itse hankkinut samanlaiset, mutta kun ne oli niin kalliit. Vaatiihan se oman virittelyjen ja kannattaa ottaa huomioon et mukana tulevat kalvot ei oo mitään huippu luokkaa, et jos ostaa huippu rummut, niin kannattaa hankkia niihin hyvät kalvotkin, tai se on ihan miten tykkää. itse käytän evanssin hydraulic kalvoja...

Ja on kyllä niin kaunis värikin...
jussiohman
07.11.2004 18:07:08
Jos HARKITSET ostoa, niin turhaan. Mulla on itelläni pearlin srx ja on ihan porot... Oon päässy mmx:kin haistelemaan ja ne on vielä paremmat. Olisin itse hankkinut samanlaiset, mutta kun ne oli niin kalliit. Vaatiihan se oman virittelyjen ja kannattaa ottaa huomioon et mukana tulevat kalvot ei oo mitään huippu luokkaa, et jos ostaa huippu rummut, niin kannattaa hankkia niihin hyvät kalvotkin, tai se on ihan miten tykkää. itse käytän evanssin hydraulic kalvoja...

Ja on kyllä niin kaunis värikin...

Tarkoitus olisi tilata mukaan sekä etu-, että takakalvot. Ja sitten vielä yrittää vähän virittääkkin.
Lihava sinkku hakee kontaktia
Alex Kinky
07.11.2004 18:59:35

Niin, siis ymärsinkö oikein. tomeihin ja snareen ylä ja ala ja basariin etu ja taka kalvo... Kannattaa... Mulla on edelleenkin jossain kaapin pohjalla ne niiden alkuperäiset kalvot, kun ei niitä oo kukaan huolinut..
jussiohman
07.11.2004 19:02:30
Niin, siis ymärsinkö oikein. tomeihin ja snareen ylä ja ala ja basariin etu ja taka kalvo... Kannattaa... Mulla on edelleenkin jossain kaapin pohjalla ne niiden alkuperäiset kalvot, kun ei niitä oo kukaan huolinut..

Ymmärsit. Paitti että eihän tossa snarea tule mukaan. Se on sitten erikseen se.

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … 3_pacific_snare_14_55_prodinfo.html

Tuo kait.
drummerolli
07.11.2004 19:30:05 (muokattu 07.11.2004 19:35:31)

kyllähän noihin mmx-setteihin tulee yleensä mukaan kunnon kalvot. mulla ainakin oli remon ambassadorit joka pöntössä joka puolella.
Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain!
Alex Kinky
07.11.2004 19:55:45

kyllähän noihin mmx-setteihin tulee yleensä mukaan kunnon kalvot. mulla ainakin oli remon ambassadorit joka pöntössä joka puolella.

Joo... voi olla et niissä tulee sit ihan hyvät kalvot... Mulle tuli jotkun pearlin omat kyhäykset niitten srx:sien mukana...
Nolte
07.11.2004 20:07:12
Laitoin jussiohman pikaviestin.
tunnen yhen kovan bluesbasistinkin...
jussiohman
07.11.2004 20:18:14

Ai tuli? Huippua. Mistä ostit/tilasit?
DimensionZ
07.11.2004 21:13:38

Eikös noissa MMXssä tule aina? Ainakin Pearlin virveleissä, siis noissa hyvissä tulee ainakin ihan Ambassadorit valmiina, ei mitään feikkejä.
''He jumped right out of a building!!''
Niskamies
07.11.2004 21:16:48

Musamaailman myyjä sanoi mulle että MMX:ssä tulee mukana Remon Clear Ambassadorit, ylhäällä ja alhaalla.

Omassa Pearlin virpassakin tuli. On vaan ihme touhua. kalvoissa lukee Remo Coated Ambassador, mutta Remon logo ja made in USA merkintä puuttuu.
Meitsi on meshissä.
petteri r
07.11.2004 23:28:57

mmX:ät on erittäin hyvä soundiset rummut. hw ja viimeistely on viimisen päälle.
tomi kalvot on ambassadorit (emperor toimii päällä paremmin), mikä parasta bassareissa on powerstroke 3 + falamslam plätkät.
suosittelen!
vielä kun osais soittaa
jussiohman
31.01.2005 12:41:46
No niin, nyt sain pistettyä tarjouspyynnön tuonne SMI - musiciin tuosta MMX setistä ilman pienempää etutomia. Pitäisi vielä virveli hommata samalla. Puinen.
jussiohman
01.02.2005 08:54:03
Reilu 1800e olisi hintaa mokomalla, ei paha. Siihen tarvitsee enää ständin ja klämpin etutomille seka virvelin ni alkaa lyyti kirjottamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)