CaRRion__ 28.01.2005 21:47:54 | |
---|
Itseasiassa mitä tahansa saan mitä tahdon. Kenkiä tosin löytyy vain ettimällä. Mutta yleensä vaatteet saa tehtyä itse. Caractère silencieux! |
...And Justice For All 28.01.2005 21:59:02 | |
---|
Housuja (mustia) ei millään tahdo löytyä.....:| ...And Justice For All |
Kapina 29.01.2005 11:34:43 | |
---|
Kaikkee löytyy jos ei oo liian kranttu. Mutta se on totta, että iso osa noista kauppojen tangoissa roikkuvista kuteista on ihan hirviän näkösiä. Ei kait siinä, ollaan sitten hirviän näkösiä kun ei ole ompelun ym. fiksaamisen lahjoilla minua siunattu. Äiti, eihän haaveita oo olemassa? |
DJKaaos 29.01.2005 11:36:51 | |
---|
tyylitajua Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
kirjoittelija 29.01.2005 17:51:12 | |
---|
Tämmösiä ei saa mistään... Ainakaan täältäpäin. Helsinkireissua ei ole tulossa, joten se, että moisia saisi sieltä, ei paljon mua kostuta. En ole Helsingistä moisia löytänyt, tosin en voi sanoa käyneeni läpi jokaista Hesan vaatekauppaa. Joku mainitsi vakosamettihousut, sellaisia (mainituin kriteerein) oli myynnissä ainakin Tukholman H&Mssä vuosi sitten, siippa perkele vaan äkkäs ne ensin eikä sitten antanut ostaa samanlaisia. :/ Nyt se kiroaa ettei ostanut samalla useita pareja kun H&Mn laatu nyt on mitä on. Mutta että jos moiset kriteerit täyttäviä housuja jossain näette niin ilmoitelkaapa tänne. :) On kivaa olla kiva. |
Tauvo 30.01.2005 01:20:52 (muokattu 30.01.2005 01:21:19) | |
---|
|
KTR 30.01.2005 01:26:48 | |
---|
Mistä sais vaatteita, jotka ois ROCK? |
Hohhoijaa 30.01.2005 10:21:41 | |
---|
Housuja (mustia) ei millään tahdo löytyä.....:| Totta. Tämän itsekin olen huomannut. Kalamies #12 >-)))> |
Tuomas 30.01.2005 10:25:37 | |
---|
Mistä sais vaatteita, jotka ois ROCK? Mitkä tahansa vaatteet ovat ROCK, jos osaat käyttäytyä okein niiden kanssa. No, ehkä villapaita ja beiget samettihousut eivät ihan välttämättä, mutta riippuu. Mene vaatekauppaan, käytä mielikuvitusta. Niin, ja Eddie Van Halenilla, Rambolla ja Mark Knopflerilla olen nähnyt otsanauhan. Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
Kapina 30.01.2005 14:24:41 | |
---|
Mitkä tahansa vaatteet ovat ROCK, jos osaat käyttäytyä okein niiden kanssa. No, ehkä villapaita ja beiget samettihousut eivät ihan välttämättä, mutta riippuu. Niin riippuukin ja kyllä tuo em. asustus on ainakin meikäläisen silmään enempi ROCK kuin tuhannen euron "rock"-vaateparsi valmiiksi revittyine farkkuineen ja hilunkilluttimineen (näkee mm. näillä nykyrokkareilla). Äiti, eihän haaveita oo olemassa? |
KTR 30.01.2005 14:32:33 | |
---|
Mulla on vähän semmonen fiilis ainakin, että nykyään nää kuteet on lähinnä semmosia geelihinttihyppyripuuhelmikaulakoru-hinteille tehtyjä. Suuntaan kirpparille. |
Kapina 30.01.2005 21:30:33 | |
---|
Mulla on vähän semmonen fiilis ainakin, että nykyään nää kuteet on lähinnä semmosia geelihinttihyppyripuuhelmikaulakoru-hinteille tehtyjä. Ja hirveintä on että pikkupojille tehdään samanlaisia. Ketä kahdeksanvuotiasta pikkupoikaa oikeasti kiinnostaa olla geelihinttihyppyripuuhelmikaulakoru-hintin näköinen? Sitä paitsi pikkulasten vaatteet paskaantuu kuitenkin - mikä on tarkoituskin :) - niin miksi niiden pitäisi olla viimeistä huutoa... Säälittävän näköisiä pikkuaikuisten vaatteisiin puetut penskat. Pojat ja tytöt. "Näinä yksilöllisyyttä korostavina aikoina on hyvä muistaa, että ihminen on alkujaan apina, siis pulisevan ja toisiaan rapsuttelevan lauman jäsen. Oletteko kuulleet apinasta, joka olisi tullut onnelliseksi vain omaa napaansa rapsutellen?" |
hanuristi 31.01.2005 09:02:36 | |
---|
Housuja tarvitsisin. Fuck off wankers!The british are coming! IHKK #1 , MEKKALA #6 |
Kunnon huppari. Jokus perusmusta, vähän jotain kuviota selässä tms, kunnon huppu. Ei vaan oo tullut vastaan, H&M:stä löytyy kyllä huppareita, mutta ne on jotain ihmeruskeita ja niissä on edessä joku kirmaava hevonen. Sitä mäkin olen miettinyt, että miksi kukaan haluaa valmiiksi revittyjä housuja? Ehkä olen vain vähän yksinkertainen. "Mä oon aika helvetin tyhmä jätkä muijaks"
~Kitaristi |
Kampuzzjeah! 31.01.2005 11:46:56 | |
---|
Eli mitä haluaisit (pukeutumiseen liittyen) mutta mistään et löydä? mustat leviksen 516 Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 40€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |
Rakkikoira 31.01.2005 12:26:27 | |
---|
Sitä mäkin olen miettinyt, että miksi kukaan haluaa valmiiksi revittyjä housuja? Ehkä olen vain vähän yksinkertainen. Vielä pahempi on itse revityt housut. |
Kapina 02.02.2005 16:40:01 | |
---|
Vielä pahempi on itse revityt housut. Makuasia, mutta minusta se on yksi ja sama silloin, kun housut on parin jiuron kirppislöytö ja lahot entisestään. "Näinä yksilöllisyyttä korostavina aikoina on hyvä muistaa, että ihminen on alkujaan apina, siis pulisevan ja toisiaan rapsuttelevan lauman jäsen. Oletteko kuulleet apinasta, joka olisi tullut onnelliseksi vain omaa napaansa rapsutellen?" |
Hot RedX 03.02.2005 11:47:10 | |
---|
joku ompelija rikastuis lkun ukis tän tilauslistan ;) |
Nightwish 03.02.2005 18:54:24 | |
---|
Mä tarttisin uudet kengät.Mut ei löydy mistään sellasia ku haluaisin.Housujakin on aika vaikee löytää. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
Qsysi 03.02.2005 19:54:06 | |
---|
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |