Adanedhel 30.01.2005 14:20:36 | |
---|
Eli myymässä olisin rumpujani. Aika vähän käytetyt, nyt käyttämättä vuosia. Haluaisin tietää, paljon rummuista voisi pyytää, kun itse en ole perillä enää ollenkaan musiikkiasioissa. *Basso REMO weather king *REMO 2xtom (thunder tay-e strong series) *REMO virveli, joku ruuvi puuttuu *TAMA lattiatom *PAISTE 302 -14" hi-hat -16" crash -20" ride *Penkki Newsound percussion + kapulat |
AP 30.01.2005 14:31:50 | |
---|
Haluaisin tietää, paljon rummuista voisi pyytää, kun itse en ole perillä enää ollenkaan musiikkiasioissa. *Basso REMO weather king Remo Weather King-nimi viittaa vain kalvoon, rummun merkki/malli ja koko puuttuvat vielä. *REMO 2xtom (thunder tay-e strong series) *REMO virveli, joku ruuvi puuttuu Thunderkin viittaisi erääseen made in R.o.c -halpisrumpuun. Katsoisitko vielä, millaisia tekstejä niiden rumpujen kyljessä mahdollisesti on. Sinänsähän Remo tekee ihan hyviä rumpuja myös, mutta kun sitä skaalaa on aloittelijoiden rummuista pro-kamppeisiin asti, niin arvioita on aika vaikea tehdä sillä tiedolla että "remot ne on". *TAMA lattiatom Mitä mallia? Joku halpasarjan tomi ei ole monen kympin arvoinen, joku laatutomi voi olla ihan toistasataa euroa. *PAISTE 302 -14" hi-hat -16" crash -20" ride Ovh-hinnat voi katsoa vaikka soitinlaineen sivulta ja sitten siitä lähteä laskemaan. *Penkki Newsound percussion + kapulat No ei montaa kymppiä. Mutta tarkennas tosiaan vähän tietoja, niin arviointi tulee helpommaksi. K100 #7 |
Adanedhel 30.01.2005 15:53:56 | |
---|
|
Mikko/DE 30.01.2005 15:57:50 | |
---|
Apaut 200? vois olla kohtuullista noille kannuille, jos kaikki pelaa. |
miän vain 30.01.2005 21:31:52 | |
---|
Olet sekoittanut kalvojen ja rumpujen merkit. Rummun kyljessä on yleensä metallinen nimikyltti, siitä sen näkee. Ota vaikka kuva, täällä joku varmasti osaa sanoa tarkemmin. Tuon setin merkki on mitä ilmeisimmin Thunder. Made in Taiwan - osastoa. Samannäköisiä on eri nimillä vaikka kuinka. Jos kaikki toimii, tuosta saanee noin 200e. Vähän enemmän, jos pyyhit pölyt ja kiillotat ja otat parempia kuvia. Huuto.netistä näköjään irtoaa huonoista kamoista hyvä hinta, näin vinkkinä. |
Voisin tarjota 150e, sais kissoille tehty nukkuma paikan kun ne tahtoo viihtyä basarissa. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Alpha 31.01.2005 11:08:15 | |
---|
Voisin tarjota 150e, sais kissoille tehty nukkuma paikan kun ne tahtoo viihtyä basarissa. Kai sulla on reikä etukalvossa, notta pois pääsevät? |
HeavyMachinery 01.02.2005 12:44:05 | |
---|
Kai sulla on reikä etukalvossa, notta pois pääsevät? Juu siitäpä ne kulkee. Pitää aina tarkastaa basari ennen soittoa. On muuten harvinaisen koomisen näköistä kun istahdat rumpujen taakse niin basarin sisällä möllöttää kissa ja kattelee pää kenossa naama kiinni etukalvossa. Tuleepi aina niin hauska mieli.... Minä tiedän - siis pelkään ! |