hamykakka 07.01.2005 15:30:23 | |
---|
Tänään Stella starissa Helsingissä jytää mainio Suomi-stoner poppoo.. Jos nyt ketään kiinnostaa niin kannattaa raahautua paikalle.. I never gonna work another day in my life |
k1mm0 09.01.2005 00:41:25 | |
---|
On kyllä toimiva livebändi. Bar 68:iin tulevat 29. päivä, sinne kaikki kynnelle kykenevät katsomaan. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
hamykakka 13.01.2005 16:50:23 | |
---|
Helvetin stella starin vierastyöläiset kun antavat väärää infoa keikkojen alkamisista. Soitin stellaan ja kysyin monelta bändit aloittaa (Lapko&Sunride). - klo 23.00 - Lapko vai? - Kyllä. No mentiin sitten yhdentoista jälkeen paikalla, niin Sunridehan se siellä soittelee ja Lapko olikin se pääbandi. Ei Lapkossa vikaa ollut mutta Stella Star saa kyllä haistaa pitkän rewan minun puolestani, muistissa vielä Floggin Mollys ja viiteen kertaan täyteen myyty kapakka! I never gonna work another day in my life |
k1mm0 28.01.2005 19:53:04 | |
---|
Jesh, huomenna 68:iin. Saas nähdä, onko pojat päässeet keikkavireeseen. Topi tuossa jonkun aikaa sitten puheli, että vähän voi olla kankeaa soitto kun eivät ole studiohommien takia pahemmin päässeet treenaamaan. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
lapio 29.01.2005 11:09:10 | |
---|
Jesh, huomenna 68:iin. Saas nähdä, onko pojat päässeet keikkavireeseen. Topi tuossa jonkun aikaa sitten puheli, että vähän voi olla kankeaa soitto kun eivät ole studiohommien takia pahemmin päässeet treenaamaan. Voisi käydä katsomassa. |
Henko 29.01.2005 14:13:27 | |
---|
On kyllä aika tyly livenä. Tilutan hitaammin kuin varjoni. |
k1mm0 29.01.2005 19:44:48 | |
---|
Voisi käydä katsomassa. No niin, sinne vaan. Käynpä laittamassa jo Olvit kylmään, jos sitä tässä alkaisi vähitellen valmistautua lähtemään. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
lapio 30.01.2005 03:04:13 | |
---|
Kova keikka, joo hyvä oli. Käykää kahtomassa kun tulee kotikuntaanne. |
k1mm0 30.01.2005 03:18:03 | |
---|
Kova keikka, joo hyvä oli. Käykää kahtomassa kun tulee kotikuntaanne. Jesh. Toimii kyllä livenä. Korvat soi. No, ei se kuulo yhdestä keikasta lähde (todettu noin 50 kertaa). Hyvinhän nuo vetivät, vaikka Topi vähän toisin väittikin keikan jälkeen. Se valehteli. Ei ainakaan minun korvaan mitään mokia kuulunut ja meininkikin oli hyvä. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Kävin 68:ssa kattomassa, ihan hyvän keikan veti. Takaisin suolaveteen SHRIMP!
IHKK #5 |
OlawiSladen 08.02.2005 15:31:46 | |
---|
Juu tuli oltua Bar68. Mutta miten sen nyt sanoisi..Ihan rankastihan ne tykitti,mutta valitettavasti ei mitään järisyttävää ollut tarjottavana.Ei mullistanut miun maailmaani. Kuuntelen kyllä uudelleenkin. "Trust me ~I know what
I`m doing..."
~Sledge Hammer
Dangerous chicca #1 |