Aihe: Mitä mieltä Mesan Nomadista?
1
Jankku
30.01.2005 21:03:33
Mitäs diggaatte tosta Mesan Nomadista? Onko toiminu reeneissä ja keikoilla ja lähteekö säröjä bluesista rankkaankin mättöön?
Ylös, ulos ja lenkille!
kimurantti1
30.01.2005 21:50:30
Vähän olen päässyt kokeilemaan. Täytyy sanoa, että kunnon blues crunchit sai, mutta jos tosi rankkaan menoon haluat Mesan niin Rectifierit ovat siihen tarkoitukseen. En välttämättä menisi ostamaan kuitenkaan Mesaa. On aika kehno hintalaatusuhde. Vahvistimissa ei ole mitään vikaa, mutta hinnoittelu on jotain aivan älytöntä. Kannattaa Engleihin tutustua. Saa vähintääkin yhtä hyvät soundit ja melkein puoleen hintaan siitä mitä Mesat maksaa.
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
LaXu
30.01.2005 22:23:13
Kova hinta ja vähän tylsä soundi. Ei siis oikein sytyttänyt millään tavalla tai innostanut soittamaan. Ei tuntunut myöskään olevan mikään maailman dynaamisin peli.

Potikat olivat ainakin turhan lähellä toisiaan ja kotelon reunoja, joten niiden säätely ei ollut mielestäni kovin mukavaa. Potikat olivat myöskin aika pieniä ja niiden asentoa ei mielestäni näe hyvin vähänkään kauempaa (musta väri ja vähän epämääräinen muoto).
Marzi
31.01.2005 11:07:49

Liikkeessä diggailin ihan sikana, että tästä saa kaiken mahdollisen, mutta kun vein sen treenikselle siitä loppui puhti. Marsnalli kyykytti vehkeen 6-0. Oli siis se 50W:nen Nomadi testissä.

Ja kun sitä aikani räppäsin, niin totesin, että se kaikki mahdollinen olikin yhtä kuin ei mikään riittävän hyvin. Jos sitä olis soittanu vaan musiikkiliikevolumella, niin ookoo, mutta kun mennään miesten töihin, niin pitää saada vähän mekkalaakin aikaan.

Ja törkiän kallis.
Pidän ääntä, olen.
MrGuitarist
31.01.2005 13:15:12
Kova hinta ja vähän tylsä soundi. Ei siis oikein sytyttänyt millään tavalla tai innostanut soittamaan. Ei tuntunut myöskään olevan mikään maailman dynaamisin peli.

Samaa mieltä. Säröpuoli on minun mielestäni liian pehmeä ja "siisti". Siitä ei löydy sellaista särmikästä atakkia mitä kaipaisin. Tarkoitan lähinnä kevyempää ruttusoundia. Hi-gainit ei muutenkaan juuri kiinnosta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)