Aihe: puöreä särö ,ja toinen särö
1 2
Explorer
30.01.2005 20:53:02
Pyöreästä säröstä tulee mulle ekana mieleen Big Muff, ja siitä nimenomaan se amerikkalainen versio. Siinä on fuzzia pitkäksi aikaa.
This fractal illusion burning away all structure toward the obscene.
JPQ
30.01.2005 21:00:05

Eipä riitä budjettia just tuon haalintaan ja haalisin tuolta muutakin
jos olisi budjettia eikä uusikaan niin kamalan hintainen ollut kuin
oletin (toiveeni erikoisuuden tuntien)...
askomiko
31.01.2005 09:43:20
Sumutorvi. Osta miulta yksi Muff niin säästät, kyllä silläkin sumutorvet irtoaa. Ei saa mitään selvää mistään, en diggaa.
Pastilli? Osta Triamp! Ja Suomen Paras Twängikitara sikahalvalla!
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Fortune
31.01.2005 12:11:14
Sumutorvi. Osta miulta yksi Muff niin säästät, kyllä silläkin sumutorvet irtoaa. Ei saa mitään selvää mistään, en diggaa.

Siinä Double Muffissa on se single-moodi kuulemma miedompi eli toimii overdrivena, tuplamoodi sitten sellainen normaalin Muffin kuuloinen. Näin käsitin.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Tilaa Mnet-paita!
Jungleman
31.01.2005 15:16:59
Siinä Double Muffissa on se single-moodi kuulemma miedompi eli toimii overdrivena, tuplamoodi sitten sellainen normaalin Muffin kuuloinen. Näin käsitin.

Melkein näin. Testasin tuota joskus ja se on varsin kaukana Big Muffista, itse asiassa ei perinteisessä mielessä fuzz lainkaan. Pikemminkin siitä tuli mieleen Boss SD-1 tyyppinen kulmikas overdrive. Pedaali on itse asiassa päivitetty versio 60-luvun lopun Muff Fuzzista (nimi johtaa pahasti harhaan), siinä on kaksi Muff Fuzz -piiriä. Single modessa se toimii boosterina, double modessa likaisempana ja kovaäänisempänä boosterina.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Fortune
31.01.2005 16:57:25
Melkein näin. Testasin tuota joskus ja se on varsin kaukana Big Muffista, itse asiassa ei perinteisessä mielessä fuzz lainkaan. Pikemminkin siitä tuli mieleen Boss SD-1 tyyppinen kulmikas overdrive. Pedaali on itse asiassa päivitetty versio 60-luvun lopun Muff Fuzzista (nimi johtaa pahasti harhaan), siinä on kaksi Muff Fuzz -piiriä. Single modessa se toimii boosterina, double modessa likaisempana ja kovaäänisempänä boosterina.

Tjaa, pitänee siis jostakin haalia tuommoinen testiin. Rupesi kiinnostamaan vielä enemmän :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Tilaa Mnet-paita!
Kossu
01.02.2005 08:53:31
Mistähän saisi pyöreän särön ?

Siis pehmeä eikä liian räikeä- tanssit tanhuhovissa tyyliin - kokeile erilaisia särö ja kompura yhdistelmiä.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
Uto
03.02.2005 15:12:23
Mesa Boogie Single Rectifier, channel 2, vintage mode= pyöreä, modern=kantikas.

:)
Tony Narrows
03.02.2005 20:01:32
Mistähän saisi pyöreän särön ?
Periaatteessa kaikista overdrive pedaaleista pitäs saada pyöreä särö,mut Boss SD-1 on hyvä siihen hommaan ja mikset sais muistakin säröpurkeista. Väännät vain Tonea kitarasta pienemmälle ni tulee sitä pyöreyttä
Alias Tonza
Jaakko Hyvärinen
03.02.2005 22:33:26
Niin ja mitä metalözoneen tulee olikohan askomiko joka joskus sanoi osuvasti etta: Metalzone on paras tapa mallintaa ampiasta korvakäytävässä.

Testatkaapa pedaaleita ja säätäkää ajan kanssa ennen kun tuomihitte. Varsinkin kun jutut on aina niinkun: kaveri sano että ihan paska!

MT-2 säröttimestä minä saan mukavat lead- ja komppaussäröt ihan ilman kompuraa, enkä etes soita metallia, niin kuin pedaalin nimi antaisi ymmärtää. kyseisessä pedaalissa on eq:n takia monipuolist säätömahdollisuudet.
Emie nyt vaa jaksa. Minen taho.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)