Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: John Frusciante
1 2 3 4 5 6 7 8
sn
30.01.2005 13:57:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on uhkarohkea kuuden levyn sarja päättynyt. Jäämme odottamaan vielä Ataxian toista levyä. Ei kukaan enää nykyään julkaise levyjä tällaisella tahdilla. RHCPkin harrastaa turhaa hiomista ja hi-fistelyä. Viime levystä on jo mitä, neljä vuotta? Niillä piti olla jo yli vuosi sitten vajaa 20 biisiä valmiina. Missä viipyy? Curtains on huippulevy, mutta Inside Of Emptiness on kyllä selvästi sarjan paras, lähes yhtä hyvä kuin Shadows Collide.. Onkos muita jotka ovat tuhlanneet aikaansa ja rahaansa tähän humpuukiin?
 
It´s All Nice On Ice, Alright
Mule
30.01.2005 14:56:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos muita jotka ovat tuhlanneet aikaansa ja rahaansa tähän humpuukiin?
 
Tuhlannut ja tuhlannut, hyväänhän ne meni.
Shadows Collide With People on mainio levy, joka tuo mieleen vuoden 2004 kesän. Niin, muita ei ole tullut osteltua, ovatko sen arvoisia?
Frusciante käyttää Shadows... -levyllään monissa biiseissä samoja sointukiertoja ja silti onnistunut puhaltamaan niihin jos jonkinkuuloista sielua. Hyvä!
 
Pastilli? (+leikit)
SokeaMeloni
30.01.2005 15:08:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on Johnny boy ollut aika ahkerassa kuuntelussa viime aikoina, varsinkin tuo shadows....Hän sanoi jossain haastattelussa, että tykkää itse "vähiten" juuri tuosta levystä, koska siinä käytettiin hänen mielestään liikaa tietokoneita. Mieshän on aika analogifriikki, tekee hommat mahdollisimman pitkälle ilman nollia ja ykkösiä...
 
---speeding like a space brain---
slowdive
30.01.2005 15:31:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos muita jotka ovat tuhlanneet aikaansa ja rahaansa tähän humpuukiin?
 
DC EP vasta hankittu. Ois voinut ehkä vähän hinnassa tulla vastaan kun julkaisutahti on tuollainen.
 
"To Record only Water For Ten Days" on kyllä autionsaaren Top10 -levyjä mulle.
 
ataxia
30.01.2005 20:19:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Curtains-levyä en oo vielä ehtiny kuulla. mutta tästä sarjasta minä valitsen A Sphere in The Heart of Silence-levyn. oli ehdottomasti kiinnostavin.
 
Jenka
30.01.2005 20:35:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"To Record only Water For Ten Days" on kyllä autionsaaren Top10 -levyjä mulle.
 
Tämän olen toistaiseksi vain kuullut. Ja ihan hyvältähän se kuulosti! Ja oli kyllä vähän RHCP:mäisyyttäkin mukana musiikissa, mutta sehän vallan hyvin sopii.
 
fireatyourdesire
30.01.2005 22:07:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki JF:n levyt löytyy hyllystä (paitsi Smile from the streets you hold). Ebay:stä varmaan sais halvalla.
Nojoo, mut näistä uusimmista Shadows Collide ja DC EP kuuluvat suosikkeihin.
 
Viimeisestä(?) Curtainsista jäi jotenkin huono maku jos putki päättyy tähän...Musiikki on taas kerran loistavaa mutta sanoitukset todella masentavia verrattuna muihin sarjan levyihin.
 
carnation
31.01.2005 12:52:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shadows Collide kolahti ilmestyessään pirun kovaa, mutta nää muut (DC-ep, Will To Death ja Inside Of Emptiness) eivät samalla tavalla. Eihän ne huonoja ole missään nimessä, loistobiisejä löytyy, mutta toisaalta eivät olleet aivan NIIN hyviä kuin Shadows. Ne eivät antaneet rahoille tarpeeksi vastinetta, varsinkin Inside Of Emptinessin demomainen kolina ja useat keskeneräisen oloiset biisit rupesivat välillä ärsyttämään. Että miksi pitää julkaista joku hemmetin demo?! Insiden, Willin ja Dc-ep:n parhaat puolet olisi voitu koostaa yhdelle n. 17-18 biisin levylle. Minkälaisia nämä Curtains ja A Sphere... ovat? Mietin että pitäisikö ostaa vai ei.
 
"Maailmassa ei ole mitään, mitä mies ei vaihtaisi säkilliseen pimeyttä tai kouralliseen tuhkaa." (Rauta-aika)
sn
31.01.2005 13:54:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika samanlaisia... Curtains aika pitkälle akustinen ja Sphere vähän elektroninen, kaikissa on joku teema. Mun mielestä Inside Of Emptiness kuullosti erikoisella tavalla hyvältä varsinkin ne rummut...
 
It´s All Nice On Ice, Alright
spk78
16.02.2005 23:49:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shadows Collide With People
Will To Death
Siinä minusta ehdottomasti parhaat. Myös Curtainsista tykkäsin vähän enemmän kuin kolmesta sitä edeltäneestä.
Nuo elektroniset ja muut härömmät jutut ei hirveesti napanneet. Samantapaista matskua on tehty paljon paremminkin. Tosin mikäs siinä jos saa levyjä julkaista ja joku vielä tykkää. Onpahan aidomman tuntuista meinikiä silti kuin suurella osalla nykypäivän artisteista. Tykkään.
 
paranoid android
18.02.2005 14:20:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latasin juuri Ataxian levyn ensimmäisen biisin ja huhhuh kun meni kylmät väreet selkää pitkin! En ole koskaan pitänyt Frusciantea kovinkaan kummoisena kitaristina mutta soittonsa tässä Dust-biisissä on jotain aivan käsittämätöntä. En ole koskaan kuullut vastaavaa soittoa. Aivan huikeaa.
 
Nahkaliivit paukkuu.
numb000
18.02.2005 14:36:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The sphere in the heart of silence on ihan mielettömän hyvä, jopa se ensimmäinen 8 minuutin ihme keitos... viiden kuuntelukerran jälkeen rakastuin lopullisesti. Molemmat on luovia hulluja...
 
bad artists always admire each other´s work (Oscar Wilde)
Coatl
18.02.2005 16:00:24 (muokattu 18.02.2005 16:13:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki JF:n levyt löytyy hyllystä (paitsi Smile from the streets you hold). Ebay:stä varmaan sais halvalla.
 
Ei todellakaan saa halvalla. Johnny veti kiekon pois markkinoilta ja nykyään sen hinta on käytettynäkin aika pilvissä... että onnea etsintään, minulla tuo levy jo on. Kannattaa muuten etsiä käsiinsä Johnny boyn livemateriaalia, itseltäni löytyy L.A.:n Viper Roomissa joskus 97 tammikuussa vetästy keikka, ja kyllä tippa tulee silmään... Niin ja löytyypä vielä tommonen Ranskassa 2001 nauhotettu pitkä setti, sitä sietää kuunnella ihan tosissaankin kun on poju päässyt taas kuiville... mutta kyllä noin yleensäkin Fruscianten soolomateriaali saa kovin haikean mielen aikaan..
 
Ai niin: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=50558
 
Emit
08.09.2005 08:48:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän oikein paljon Johnin tavasta soittaa kitaraa. Itseltäni löytyy 3 levyä. Olen jahdannut tätä Niandra Lasdes And Usually Just A T -Shirt -levyä, mutta en ole löytänyt ja kun tilasin Free RecordShopin kautta niin eipä näkynyt sittenkään. Mitä tykkäätte tästä levystä?
 
Wooz
12.07.2006 22:39:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin kysellä kuitenkin tässä vaikka vanha ketju onkin.
Mulla ei ole kun Johnin To Record Only Water For Ten Days(voitin btw moontv skabasta, ois käyn parempi tuuri niin kitara ois tullu) ja joka biisisssä on omat hyvät puolensa. Huomasin sitten, että herrallahan on vaikka kuinka paljon tuota soolomateriaalia. Sanokaas joku toinen levy johon kannattas tutustua jos tuosta pidän.
 
timus
12.07.2006 22:55:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"To Record only Water For Ten Days" on mulle toistaiseksi ainoa ja ei jää viimeiseksi. Loistavaa musiikkia. Mulle herra on tän hetken mielenkiintoisin kitaristi.
 
Samoin kuulisin mielelläni lisää suosituksia miehen levyistä eli mitä seuraavaksi
 
Morning people don't exist. Coffee does!
slowdive
12.07.2006 23:32:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoin kuulisin mielelläni lisää suosituksia miehen levyistä eli mitä seuraavaksi
 
"Shadows Collide with People" on hieno levy, eli kannattava hankinta ainakin.
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Folcce
13.07.2006 07:54:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Shadows Collide with People" on hieno levy, eli kannattava hankinta ainakin.
 
Tämä ja Curtains ovat mielestäni Fruscianten onnistuneimmat. Erittäin hienoja levyjä.
 
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
dazed
13.07.2006 10:05:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Youtubella löytyy miehestä paljon pätkiä. Myös sellaisia jolloin ei mennyt niin kovin hyvin. Kaiken kaikkiaan mielenkiintoista katsottavaa.
 
Joskus vielä kun pääsisi soolokeikalle.
 
I`m not a great player, but I can make it howl.
Läpistö
13.07.2006 14:10:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

To record only water for ten days löytyy hyllystä. Rokkailee kovasti.
The first season on helvetin kova biisi :)
 
"Every dream is a bridge burned down"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «