Aihe: Toinen rumpusetti
1
...And Justice For All
30.01.2005 18:34:47
Epiähän noissa Yamahan rummuissa mitään vika ole. Tulevaisuudessa päätät vaan ennen että mitä ostat etkä kuuntele kaupansetää...;)
Ei vaan, hyvä ostos!
...And Justice For All
ddrum54
30.01.2005 19:15:58
Jammut on hyvät rummut. Nuku yösi rauhassa, ei ollut virheostos.
2`n 4
miccomalliton
30.01.2005 23:15:01
Pakko kiusata. Rokkistara on aina rokkistara! Ja tamat on tamat! The strongest name in drums, sano John Blackwell!
Tää oli hyymöriä. Varmasti hyvä valinta, vaikka tamaa suosinkin.
Nooakin rakensi arkin ENNEN sadetta. Mieti sitä.
Triskal
31.01.2005 01:00:12 (muokattu 31.01.2005 01:05:51)

Jammut on hyvät, paitsi että olen kuullut ikäviä juttuja noista Nouveau-lugeista. Stage Custom Nuvöössä kun ovat komposiittimateriaalia, eikä metallia kuten kalliimmissa isoveljissään. Tällä säästetään lugien massassa ja parannetaan rungon resonaatiota, mutta ne mokomat kuulemma eivät kestä. Taisipa peräti olla joku tällä boardilla, joka kyseli olisiko jollakulla ollut lugeja myynnissä juuri tuosta syystä.

EDIT: Kas tässä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=82450
mustakaapu_3
31.01.2005 10:31:08
Pakko kiusata. Rokkistara on aina rokkistara! Ja tamat on tamat! The strongest name in drums, sano John Blackwell!
Tää oli hyymöriä. Varmasti hyvä valinta, vaikka tamaa suosinkin.

Tama- the best reason to play DRUMS! No okei, tääkin oli huumoria vaikka yamahaa suosinkin. Eiköhän tuo valinta ihan nappiin mennyt ja aika saa sitten näyttää kestääkö ne lugit...
"Kuka v***u on keksinyt sen kliseen, että bändillä pitäis olla nimi?"
HeavyMachinery
31.01.2005 10:46:04

Aijai , kyllä harmittais..... Aijai.... Yamaha ei pamaha, paha juttu noin rumpujen kohdalla.
Minä tiedän - siis pelkään !
*Veeti
02.02.2005 01:17:10
Yleisesti ottaen tuo yamahan rumpusetti on hyvä perussetti. Kolme eri materiaalia rungossa ihan toimiva malli. Lugeissa on kokeiltu kyllä jotain uutta tällä kertaa. Peruskäytössä nuo lugit varmasti toimivat jos niitä ei ihan räikkäavaimelle kiristä :)
Xs20 symbaalisarja on hinnan ja materiaalinsa puolesta tasokas symbaalisarja. Tuo 20% tinaa ja loput pronsia sekoitus kun löytyy monesta 2*kalliimmasta käsintaotusta symbaalista. Vaikka kyseessä on koneellisesti valmistettu perussymbaali, niin sarja on mielestäni ko. luokassa parhaimpia symbaaleja mitä markkinoilta löytyy tällä hetkellä.
Wee-Wee
04.02.2005 17:06:39 (muokattu 04.02.2005 17:08:26)

Mä oon kanssa miettinyt uuden setin ostoa kesällä. Budjetti on siinä 1000-1500 ekun välillä. Oisko kellään mitään ehdotuksia, että millainen setti kannattais ostaa, jos uudet hankkii? Käytettyjä kyllä aion katella, jos sattuis mieluisia kohdalle... Pellit pitäis kanssa saada ahdettua tohon budjettiin.... Niin noi yamahat olis varmaan ihan hyvät mut rupes noi lugit arveluttaamaan.
DimensionZ
04.02.2005 19:54:38

Pellit pitäis kanssa saada ahdettua tohon budjettiin.... Niin noi yamahat olis varmaan ihan hyvät mut rupes noi lugit arveluttaamaan.

Staggit vois olla oiva valinta: laatua halvalla. Riippuu tietenkin miten paljon symbaaleja aiot ostaa mutta esim SHta saa haikat, crashin ja riden hintaan 285€, joka ei todellakaan ole paha. Voithan tietysti ostaa ihan vaikka Stage Custom Advantaget, ei tuu ainakaan lugit ongelmaksi ja mahtuu budjettiin loistavasti (n. 1000 + 300 symbaalit = 1300€). Kannattaa kuitenkin katsella käytettynä, viime aikoina on mennyt täällä sekä muutamassa musakaupassa todella hyviä settejä tonnin molemmin puolin.
''He jumped right out of a building!!''
mustakaapu_3
04.02.2005 20:32:42
Mä oon kanssa miettinyt uuden setin ostoa kesällä. Budjetti on siinä 1000-1500 ekun välillä. Oisko kellään mitään ehdotuksia, että millainen setti kannattais ostaa, jos uudet hankkii?

Melkeinpä alan kallistua sille kannalle, että uutena ostettuna on viisaampaa ostaa pdp:t kuin yamaha stage customit. Oon itekkin paria pdp:n settiä hiplaillut ja jotenkin ihan vasta viime aikoina ovat alkaneet todella vakuuttaa...
"Kuka v***u on keksinyt sen kliseen, että bändillä pitäis olla nimi?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)