Postmortem 30.01.2005 12:17:18 | |
---|
Onko kenelläkään näitä peltejä?Jos on niin mitäs diggaatte? Paisteen sivuilla olevan kuvauksen mukaan just sitä mitä haen.Pitäis saada kirkas ja kuuluva aksentti/komppicrash hevimättöön. |
hgr 30.01.2005 14:34:54 | |
---|
Olen soittanut tuollaisella 16" powerilla ja kyllähän siinä on sinänsä loistava soundi niinkuin muutenkin Signatureissa. Itse vain en ottaisi Power Crashia, edes heviin. Ne eivät syty millään. Full crash on parempi, tai saattaisin ottaa vieläkin ohuemman. |
Minulla oli 18" Power Crash. Oli, eli ei ole enää. Kaikki muut Signature-sarjan crash-symbaalit ovat olleet jo 15 vuotta, mutta tuosta luovuin. Omaan makuuni se oli liian paksu. Mika Hollström |
Postmortem 30.01.2005 18:07:01 | |
---|
Jahas eli ei syty millään.No minkäs laisia nuo full crashit on saundiltaan?Jossain threadissa täällä niitä kovasti haukuttiin, etenkin 17"-kokoa. |
hollmi-5 31.01.2005 13:30:43 | |
---|
Tuossa on muutaman metrin päässä 18"fast ja full. Molemmat hyviä peltejä. Koolleen tyypilliseen tapaan hiukan hitaasti syttyviä, mutta juuri sitähän sillä haetaan, vaikka fast-merkintä toisessa onkin. Fast on hiukan fullia ohkaisempi. Mika Hollström |
Aegis 31.01.2005 15:59:07 | |
---|
Yleensä taitavat ollakin nuo paksummat Crashit loppupeleissä aika huonoja mättömusiikkiin. Tuntuu siltä, että ainoastaan paskalla tekniikalla soittavat vasaravillet saavat niihin eloa. Staggin Myra sarja tuntuisi olevan jonkinlainen poikkeus, ei tarvitse lyödä kuin vierasta sikaa ja silti jytää. Tosin pientä reeniä vaati itselläni ennen kuin löytyi se oikea tapa lyödä. Sabianin AAX ja Metal-X sarjoja suosittelen tutkailemaan. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Postmortem 01.02.2005 07:55:05 | |
---|
Tuossa on muutaman metrin päässä 18"fast ja full. Molemmat hyviä peltejä. Koolleen tyypilliseen tapaan hiukan hitaasti syttyviä, mutta juuri sitähän sillä haetaan, vaikka fast-merkintä toisessa onkin. Fast on hiukan fullia ohkaisempi. Saako tosta full crashista sitten tarvittaessa vähän enemmän mökää ja onko siinä mukavan kirkas saundi? |
hollmi-5 01.02.2005 08:38:45 | |
---|
Riittävästi mökää minun tarpeisiini... Mika Hollström |
Bacchus 01.02.2005 13:41:19 | |
---|
Yleensä taitavat ollakin nuo paksummat Crashit loppupeleissä aika huonoja mättömusiikkiin. Tuntuu siltä, että ainoastaan paskalla tekniikalla soittavat vasaravillet saavat niihin eloa. Staggin... Juu, itse huomasin saman homman kun soittelin pelkällä 18" Paisteen Sound Formula power crashilla. Tuntuma oli todella raskas. Sinänsä hassua, että normaalisti kun setissä on tuon crashin lisäksi Amunin 16" power crash, niin kaikki toimii mainiosti. Kakkoscrashinä tai komppicrashinä tuollainen isompi power crash toimii kyllä hyvin. - |
hgr 01.02.2005 14:04:06 (muokattu 01.02.2005 14:04:30) | |
---|
Ikinä kyllä ymmärtäny totakaan että miksi hevissä pitää olla mahdollisimman paksut ja kovaääniset pellit. Sitten kitaristi vaan vääntää Marshallin entistäkin kovemmalle kun muuten kitara hukkuu peltien alle. Balanssi kunniaan. |
Bacchus 01.02.2005 14:07:22 | |
---|
Ikinä kyllä ymmärtäny totakaan että miksi hevissä pitää olla mahdollisimman paksut ja kovaääniset pellit. Sitten kitaristi vaan vääntää Marshallin entistäkin kovemmalle kun muuten kitara hukkuu peltien alle. Balanssi kunniaan. Totta. Riippuu tietenkin ihan mistä tykkää. Itsekin aion kyllä vaihtaa hieman kevyempiin pelteihin, vaihtelu virkistää. - |
hgr 01.02.2005 14:14:39 | |
---|
Itse olen ainakin huomannut keikoilla että muuhun mökään hukkuu pikemminkin basari ja snare kuin pellit. Ja käytän ohuita peltejä. |