Kapane 28.01.2005 19:17:22 | |
---|
Mulla on sillai, että mulla on stäkissä (412, combo, nuppi) päällä kangas(ommltu huppusuojakangas siis). Kankaaseen on ommeltu aukot ja aukoista olen vetänyt pyöränlukot kaapin kantokahvoihin. Ei saa irti ku avaimella tai rikkomalla. Kitarat on pusseissa ja pussien vetoketjun avaajat on kiinni toisiissaan lukolla. |
Hannu H. 28.01.2005 19:19:59 | |
---|
Mulla on sillai, että mulla on stäkissä (412, combo, nuppi) päällä kangas(ommltu huppusuojakangas siis). Kankaaseen on ommeltu aukot ja aukoista olen vetänyt pyöränlukot kaapin kantokahvoihin. Ei saa irti ku avaimella tai rikkomalla. Fiksu ja halpa tapa on tämä! "May the tone be with you" IHKK #19 |
Keke Urlaub 28.01.2005 19:42:16 | |
---|
Mulla on sillai, että mulla on stäkissä (412, combo, nuppi) päällä kangas(ommltu huppusuojakangas siis). Kankaaseen on ommeltu aukot ja aukoista olen vetänyt pyöränlukot kaapin kantokahvoihin. Ei saa irti ku avaimella tai rikkomalla. Kitarat on pusseissa ja pussien vetoketjun avaajat on kiinni toisiissaan lukolla. Hmm, mä pystyisin periaatteessa cordurasta tekemään tollaisen, vaikka vetoketjullisen, comboani varten. Kannattaisikohan sinne sisälle jotain pehmustussysteemiä laittaa? Hauska niinkuin noidannuoli. |
...And Justice For All 28.01.2005 20:38:53 | |
---|
hm.. mä teen vaan niin että merkkaan vaffariin jotkut tietyt säädöt ja jos ne muuttu niin vedän kaikkia turpaan...:D ...And Justice For All |
toxic 29.01.2005 11:37:02 | |
---|
hm.. mä teen vaan niin että merkkaan vaffariin jotkut tietyt säädöt ja jos ne muuttu niin vedän kaikkia turpaan...:D Jos merkkaat vahvariin niin nehän on helppo laittaa takasi :D |
...And Justice For All 29.01.2005 13:24:11 | |
---|
Jos merkkaat vahvariin niin nehän on helppo laittaa takasi :D ei ne ikinä tajua laittaa niitä takas...:) Kato mun pikkuveli ja sen "bändi"... ne jättää aina paska-säädöt siihen ja lätty lätisee..... kun niitten "bändin" kitaristi ei ota omia kamojansa niin vien aina vaffarin virtapiuhan + kitarapiuhat + kitaran + efektit pois...:) ...And Justice For All |
Henko 29.01.2005 14:12:27 | |
---|
Virtapiuhan otan pois, vaikka jos joku haluaa soittaa niin pieni ongelmahan tuo on. Kaappipiuhan jätän nykyään paikoilleen, ettei joku ameeba kytke virtaa putkiin ilman sitä. Onneks nykyään tuntuu kaikilla kämpillä majailevilla olevan sen verran omia vahvistimia että kamat on saanu olla rauhassa. Tosin jos jotain hajoaisi, vois olla aika vaikea löytää syyllistä. Eniten harmittaa se, ettei voi jättää efektilautaa lojumaan lattialle piuhoineen päivineen ja heittää kitaraa nurkkaan. Olisivat sitten valmiina seuraavaa varvia varten. Laiskuutta vaan. Tommonen melkeen vaatis ihka oman kämpän, mikä olisi paras vaihtoehto. Pitää varmaan rikastua. Tilutan hitaammin kuin varjoni. |
ten 29.01.2005 21:38:20 | |
---|
Rumpaleille tämä onkin sitten vähän kettumaisempaa. Millään ei jaksaisi kanniskella sitä peltikassia, bassarinpedaalia tai virveliä mukanaan pitkin kaupunkia tai vaikka purkaa settiään aina treenien jälkeen. Jossain vaiheessa alkoi hiukan epäilyttää, kun kämpällä oli enemmän bändejä kuin rumpusettejä, nyt määrät alkavat taasen täsmätä... Meidän rumpali roudaa aina pellit ja tuplapedaalin mukanaan kotiin ja taas treeneihin. Ei se siitä sitten ekan parin kerran jälkeen jaksanu ees valittaa, kun vaihtoehtona on se, että joku muu paskoo sun pellit! :) Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Nykyään muuten asia on heti selvempi. Jos kamoja on käytetty, käyttäjä lentää kolmannesta varoituksesta pihalle. Piste. Gulp. Ei vaan... Ehdotan lapun kiinnittämistä vahvistimeen. Lapusa lukee joko "maalattu" tai "viallinen, sähköiskun vaara" Less is more. |
kimurantti1 30.01.2005 00:33:54 (muokattu 30.01.2005 00:38:05) | |
---|
Voi olla hieman asiaton kommentti tämä, mutta sanottakoon nyt kuitenkin: Itse kyllä eroaisin ennemmin bändista kuin soittaisin kämpässä jossa tarvitsee "pelätä", että joku tumpelo menee rikkomaan vahvistimen. Nimim. Kokemusta on. Ei rikki sentään mennyt, mutta sillä käytöllä olisi voinut mennä. Kun kaveribändin treenien jälkeen oli omat treenit, niin oli aina volume aivan täysissä 120W vahvarissa 2x10 kaapilla. Ei hyvä... Vahvistin painaa n. 60kg niin sitä on hieman hankala lähteä roudaamaan minnekkän. On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
poppamies 30.01.2005 08:22:13 | |
---|
... kytkee kitaransa ja virrat päälle siihen boutique-putkipäätteeseen tajuamatta tarkistaa tuota kaappiliitäntää, ... Niin, siinä on tietämättömällä useampia vaihtoehtoja.... Minulle kävi kerran niin että joku tuleva "Flea" oli tökkinyt Fender Precision v.m 72 bassokitaran bassonupin kaiutinlähtöön... Käämithän siinä paloi... "G-strings are for strippers" |
Jani The Rock 30.01.2005 09:14:32 | |
---|
Kamat mukaan kun lähtee kämpältä. Näin minä teen. Vaikkei se Marshall-stäkin roudaaminen silloin aikoinaan niin kovin mukavaa ollutkaan. The road never ends for me, kid. |
Billsner 30.01.2005 11:20:59 | |
---|
Oisko lapun jättäminen seinälle mitään kun huomaa että joku on käyttänyt kamojasi? "Jos vielä käytät kamojani niin katkon sulta sormet ja tungen kitarasi sinne minne aurinko ei paista!". Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa. |
Fortune 30.01.2005 13:50:27 | |
---|
Voi olla hieman asiaton kommentti tämä, mutta sanottakoon nyt kuitenkin: Itse kyllä eroaisin ennemmin bändista kuin soittaisin kämpässä jossa tarvitsee "pelätä", että joku tumpelo menee rikkomaan vahvistimen. Nimim. Kokemusta on. Ei rikki sentään mennyt, mutta sillä käytöllä olisi voinut mennä. Kun kaveribändin treenien jälkeen oli omat treenit, niin oli aina volume aivan täysissä 120W vahvarissa 2x10 kaapilla. Ei hyvä... Vahvistin painaa n. 60kg niin sitä on hieman hankala lähteä roudaamaan minnekkän. Aina ei voi valita. Tässä maassa treenikämppien suhteen varsinkaan. |
...And Justice For All 30.01.2005 15:44:53 | |
---|
jos huomaa että kamojas on käytetty niin kuse kaikkien kämpässä treenaavien kitaroitten päälle niin usein että joku tunnustaa ...And Justice For All |
Fortune 30.01.2005 16:39:52 | |
---|
jos huomaa että kamojas on käytetty niin kuse kaikkien kämpässä treenaavien kitaroitten päälle niin usein että joku tunnustaa Siistiä, poltergeisteja. Kitarat treenaavat itsekseen. Termi "kitarabändi" saa uusia merkityksiä. |
superfly 30.01.2005 18:15:32 (muokattu 30.01.2005 18:15:47) | |
---|
jos huomaa että kamojas on käytetty niin kuse kaikkien kämpässä treenaavien kitaroitten päälle niin usein että joku tunnustaa No kuka perkeleen kuutiopää kitaroitaan jättää yhteiskämppään? Ei. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
...And Justice For All 30.01.2005 18:21:47 | |
---|
No kuka perkeleen kuutiopää kitaroitaan jättää yhteiskämppään? Ei. Kyllä vahvarit ja rummutkin käy...:) ...And Justice For All |
superfly 30.01.2005 18:28:53 | |
---|
Kyllä vahvarit ja rummutkin käy...:) Eri asia. Niitä ei oikein saa mukaan yhtä helposti. Mulle ei tulis mieleenkään kitaran jättäminen kämpille. Tyhmää on se. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
...And Justice For All 30.01.2005 18:32:29 | |
---|
Eri asia. Niitä ei oikein saa mukaan yhtä helposti. Mulle ei tulis mieleenkään kitaran jättäminen kämpille. Tyhmää on se. Huomannut olen. Kun menin yks päevä treenikselle niin pikkuveljen kaveri oli just heittämässä kitaraa seinään kun se ei osannu virittää sitä. Tulos: turpasauna ja omat kamat kämpältä kaappiin.:) ...And Justice For All |