Aihe: Lisää parempaa keikkaa..
1 2
R.Syke
28.01.2005 16:49:39 (muokattu 28.01.2005 16:52:10)
Hauki on pakkasessa!

-Hauki on kala.
-Hauki on.
-Hauki.

-Auki on haavi.
-Auki on.
-Auki.

Ja jenkantahti soi Vesivehmaalla 200 euroa/ilta/lurjus. Kunnes paikalle tuli halpa seksetti, joka palkat kusetti.

Edit: Nusasin pilkun kohdalleen.
R.Syke
28.01.2005 16:53:30
Voi Herra Jumala tuon Jenkkamiehen kanssa, sille pitää antaa Tapletti.

-Joo. Jenkamies ei saa unta ilma Taplettia. Ja tapletin saatuaan näkee unta koko päivän.

-Ei osaa muuten soittaa.
karhu
28.01.2005 17:01:42
Saatan tallata joillekin varpaille seuraavanlaisella suunnitelmalla mutta kerronpa sen silti: Orkesteri voisi halutessaan tehdä sellaisen diilin ohjelmatoimiston kanssa, että maksaa suoraan keikkapalkasta vaikka esim. 30-40% ohjelmatoimistolle ja ohjelmatoimisto puolestaan sitoutuisi myymään ns. hyviä keikkoja. Tätä kautta orkesteri saisi nimeä ja tunnettavuutta ja myöhemmin voisi neuvotella ohjelmatoimiston kanssa uuden, itselleen edullisemman sopimuksen. Kokemuksesta voin sanoa, että ohjelmatoimistossakin kyllä ymmärretään kuka ne rahat taloon tuo. Ja vaikka paljon parjataan, moni keikkamyyjä/ohjelmatoimiston omistaja on pohjimmiltaan aivojaan käyttävä liikemies.

...Ja sitten mää heräsin!
Ukko
28.01.2005 17:10:57

Piti kommentoida mutta en taida viitsiäkään.
KoskPaavo
28.01.2005 19:56:44
"Ja jenkantahti soi Vesivehmaalla 200 euroa/ilta/lurjus. Kunnes paikalle tuli halpa seksetti, joka palkat kusetti."

Ettei tää ollut nys se Markus???Jossakin toisessa threadissa aloittaja kovin kehui.
Soittaja selviää aina.
Tankoprinssi
29.01.2005 19:05:02 (muokattu 29.01.2005 19:06:19)

Lähetäppäs JENKKAMIES ne yhteystietosi, niin hommaan keikkoja sinulle ilman korvausta(siis sinä saat kyllä normaalin keikkaliksan mutta minä en vaadi mitään).

Ja tämä on totta!
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Jalmus
29.01.2005 19:53:37 (muokattu 29.01.2005 19:53:43)
Loistavaa. Soitat omaa biisiäsi ja sen saa tehdä vapaasti vaikka varpailla.

Sekä myöskin huonosti, jollei julkisesti.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
jenkkamies
29.01.2005 22:02:41
Lähetäppäs JENKKAMIES ne yhteystietosi, niin hommaan keikkoja sinulle ilman korvausta(siis sinä saat kyllä normaalin keikkaliksan mutta minä en vaadi mitään).

Ja tämä on totta!

No tuohan kuulostaa hyvältä. En vaan usko, että voisit järjestää niitä ns. hyviä keikkoja joita tavoittelen. Kiitos silti tarjouksesta.
aksul
29.01.2005 22:58:23
Onks´ muita kuin hyviä keikkoja?
Ei mulla ainakaan.

Naminami-Bjurström on saanut varteenotettavan kilpailijan baronista. :)
Nimen selvennys
Tankoprinssi
30.01.2005 16:51:05

No tuohan kuulostaa hyvältä. En vaan usko, että voisit järjestää niitä ns. hyviä keikkoja joita tavoittelen. Kiitos silti tarjouksesta.

Kertoisitko meille muillekin tai ainakin minulle kriteerisi hyvästä keikasta.

Itse olen Baronin kanssa samoilla "linjoilla", eli eipä ole pahemmin niitä huonoja keikkoja ollut. Tosin mehän olemme pelkästään harrastelijoita, joten ei tarvitse tehdäkään muita kuin niitä joita itse haluaa ja sopii.
Mutta etkö se sinäkin jenkkamies ollut musiikin alalla harrastelija? Ja opettaja niinkuin "siviiliammatilta"? Vai olenko käsittänyt väärin?
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
japiman
14.02.2005 09:56:04
Mäki kävin päästääs kissan ulos. Tolle linjalle ku lähtee niin sille linjalle sitte varmasti jää ja saa kyllä jäädäkki.

Mielestäni yhtä toimimaton idea kuin esim: Myydän nyt tämä vuosi keikkaa silleen että saadaan vaan 50 eur joka mies ja sitte ku meillä on vuoden päästä nimeä niin nostetaan liksat 200 eur joka miehelle.

Summa summarum. Mieluummin kohtuullisesti keikkaa hyvällä korvauksellä kuin hyvästi keikkaa kohtuuttomalla korvauksella.
www.sepijapi.com - Siellä ne pöljät pojat on !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)