spm 04.03.2003 13:28:32 | |
---|
Suosituksia n.1000€ teräskielisistä akustisista. Mikeillä tai ilman ? |
Kore 04.03.2003 13:53:37 | |
---|
Suosituksia n.1000€ teräskielisistä akustisista. Aisssaakeli. Olisipa mullakin varaa ostaa tuon hintainen akustiino. Mikeillä tai ilman ? Mikeillä, jos tarvitset mikitystä, ilman jos et (saat enempi kitaraa). Follow your instinct - it usually takes you home... |
JPL 04.03.2003 13:56:31 | |
---|
Suosituksia n.1000€ teräskielisistä akustisista. Mikeillä tai ilman ? No mikeillä varustetuista valinta olis kyllä Ovation. Tohon hintaluokkaan osus sellainen prameanpuoleinen koreanmade -malli tai sitten jos löytyy niin käytetty perusjenkki (std. Balladeer tms.) |
Fortune 04.03.2003 14:50:55 (muokattu 04.03.2003 14:51:02) | |
---|
Jos on laittaa pikkiriikkisen enemmän, niin Martinin 1000 euron hujakoilla pyörivät kokopuukantiset ja B-bandin mikitys 200e asennuksineen. Varmaan 1300 eurolla lähtisi. Semmoista olen itse kuolannut ja pennejä jonoon pistämään ryhtynyt. Jos budjetti on tiukka, niin Takaminet ovat vallan mainio vaihtoehto myöskin. Ovationit ovat elektroakustisiksi mainioita, itse en vain pidä siitä lasikuitukopasta (vaimitäsenytolikaan, ei-orgaanista materiaalia kuitenkin) ja akustisesta soinnista. Makuasioita. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Suosituksia n.1000€ teräskielisistä akustisista. Mikeillä tai ilman ? Mulla löytyy! Eli Meiliä jos kiinnostaa. Niin kuvia tulee! the_luigi@luukku.com |
kivi 05.03.2003 08:53:29 | |
---|
Hm, tuohon hintaan (ja viimeistään 1200 euroon) saa pikkuisen etsimällä jo ihan kuinka hyviä akustisia vaan. Martinia, Guildia, ehkä Tayloria. Kannattaa hakea käytettyä, ehdottomasti, uudesta kitarasta kun ei tiedä ennen parin viikon päivittäistä soittelua tuleeko siitä hyvää vai ei, eikä se oo hinnasta kiinni kuinka käy. Laatukitaran ääni aukeaa parissa viikossa, huonon ei koskaan. Itse lähtisin tuohon hintaan hakemaan omia lemppareitani, Gibsonin Hummingbirdiä tai Dovea. Ne eivät ole mitään solistipelejä, vaan hienosointisia komppi-instrumentteja, joiden ääni aukeaa vasta metrin päässä kitarasta. Eivät ihan joka soittajan valintoja. |
Vilppu 05.03.2003 09:13:30 | |
---|
Mikkien suhteen kannattaa tarkistaa sellainen firma kuin Highlander. Sain tuossa muutama kuukausi sitten oman akustiseni rakentajalta, ja päädyin lopulta siihen. Hintaa on hieman enemmän, 250 eekua, mutta soundi on omasta mielestäni paljon luonnollisempi. B-band oli muuten ok, mutta se korosti yläpäätä liikaa, eli se ei sitä kitaran "omaa" soundia aivan tuottanut. Ja jos on raharikas, niin highlanderiin saa vielä piezon tueksi konkan, kun laittaa toiset 250 eeroa jonoon. Jos on laittaa pikkiriikkisen enemmän, niin Martinin 1000 euron hujakoilla pyörivät kokopuukantiset ja B-bandin mikitys 200e asennuksineen. Varmaan 1300 eurolla lähtisi. |