nahkalipsi 19.01.2005 11:15:38 | |
---|
Tää yhteiskeikka missä oli him ja negative yms.. ni radiosta kuulin ku negative soitti jonkun biisin ni kuulosti että ne olis soittanu Civil Waria introna? Oliko joku paikalla/kuuli myös radiosta ja on samaa mieltä? Jos näin oli, niin onko ne soittanu tota muillakin keikoilla? Itse yhellä keikalla ollu mutta oli sen verran musiikkikunnossa ettei kyl muista tommosia =/ roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Hot RedX 19.01.2005 11:30:17 | |
---|
en valitettavasti osaa vastata tuohon kymysykseen, mutta oisin heittänyt vastakysymyksenä, että milloin toi kyseinen konsertti esitetään tv:ssä? vai menikö se jo? |
Bonham 19.01.2005 11:34:30 | |
---|
en valitettavasti osaa vastata tuohon kymysykseen, mutta oisin heittänyt vastakysymyksenä, että milloin toi kyseinen konsertti esitetään tv:ssä? vai menikö se jo? Ensi viikonloppuna taitaa tulla... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
nahkalipsi 19.01.2005 11:36:24 | |
---|
Kappas joo, sunnuntaina 23.1 TV2 klo 19:15. pitääki kattoo roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
sormunen 19.01.2005 15:18:36 | |
---|
Kappas joo, sunnuntaina 23.1 TV2 klo 19:15. pitääki kattoo Kuinkahan on hoidettu teeveen ja sen työntekijöiden osallistuminen keräykseen? Mun kokemuksen mukaan vastaavista takavuosien stadionkonserteista näetsen ainoastaan bändit ovat osallistuneet ja niistäkin täydellä liksalla ainoastaan bändien roudarit. Nythän ilmeisesti myös laitefirma pisti rovot likoon. Kuinkas lienee teeveen laita? |
*RocketQueen* 19.01.2005 16:08:01 | |
---|
mie olin kyseisessä konsertissa mutta eei,ei ne kyllä mun mielestä civil warista minkäännäkösiä pätkiä vetäny.. Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
pitk 19.01.2005 19:19:18 | |
---|
Kuinkahan on hoidettu teeveen ja sen työntekijöiden osallistuminen keräykseen? Mun kokemuksen mukaan vastaavista takavuosien stadionkonserteista näetsen ainoastaan bändit ovat osallistuneet ja niistäkin täydellä liksalla ainoastaan bändien roudarit. Nythän ilmeisesti myös laitefirma pisti rovot likoon. Kuinkas lienee teeveen laita? TV:stä en tiedä, mutta kaikki ääni-, valo- ja kuvatekniikka oli hyväntekeväisyyspohjalta liikenteessä. Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
Artu Pupunuss 20.01.2005 11:25:11 (muokattu 20.01.2005 11:25:32) | |
---|
Paikalla olin minäkin, ja yllätyin kun melkein kaikki bändit jaksoivat oikeasti viihdyttää sen puoli tuntia kerrallaan. Varsinkin Negative yllätti todella positiivisesti, minkäänlaisia odotuksia ei ollut, mutta nehän paljastuivat kunnon (stadion)rokkibändiksi. What doesn't kill you, makes you wanna die! |
Johannes_t 20.01.2005 11:28:51 | |
---|
minkäänlaisia odotuksia ei ollut, mutta nehän paljastuivat kunnon (stadion)rokkibändiksi. Kai sitä parin sadan keikan jälkeen jotain sopii odottaakin... |
Sliv 20.01.2005 15:39:27 | |
---|
Tää yhteiskeikka missä oli him ja negative yms.. ni radiosta kuulin ku negative soitti jonkun biisin ni kuulosti että ne olis soittanu Civil Waria introna? Oliko joku paikalla/kuuli myös radiosta ja on samaa mieltä?
näin tekivät. |
Artu Pupunuss 21.01.2005 11:11:11 | |
---|
Kai sitä parin sadan keikan jälkeen jotain sopii odottaakin... Tuon logiikan mukaan Rolling Stones olis varmaan maailman paras bändi? Oon nähnyt nekin keikalla, ja voin vakuuttaa että eivät ole! :) What doesn't kill you, makes you wanna die! |
Johannes_t 21.01.2005 11:14:35 | |
---|
Oon nähnyt nekin keikalla Siis silloin parin sadan keikan jälkeen? :D Parin tuhannen keikan jälkeen tilanne voi olla jo ihan toinen... |
M.i.k.key 21.01.2005 11:20:01 | |
---|
Tuon logiikan mukaan Rolling Stones olis varmaan maailman paras bändi? Oon nähnyt nekin keikalla, ja voin vakuuttaa että eivät ole! :) No kyllä ne aika lähellä sitä huippua ovat!?! Mä lopetan nää hommat! |
slowdive 21.01.2005 11:33:06 | |
---|
Tuon logiikan mukaan Rolling Stones olis varmaan maailman paras bändi? Oon nähnyt nekin keikalla, ja voin vakuuttaa että eivät ole! :) Näit väärin. On ne. |
nahkalipsi 21.01.2005 12:40:01 | |
---|
näin tekivät. kiitos, sitähän minäkin. Täytyykin kattoa töllöstä sitten. Kovia GNR fanejahan nuo pojat väittää olevan roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
OlawiSladen 27.01.2005 22:38:14 | |
---|
Tv;stä katoin koosteen ja täytyy sanoa että Negative todella yllätti .Kauheesti sitä parjataan vaikka pojat osoittautuivat hyväksi livebändiksi noinkin ison yleisön edessä.Toivotan vaan onnea ja kaikkea hyvää heille jatkossakin,sillä sitä tulee olemaan siitä olen täysin varma. Rasmus ei jaksanut kiinnostaa edes sen 4 biisin vertaa,join kahvit ja kävin tupakalla sillä aikaa.Him oli oma itsensä,69 eyes poikkesi hieman omista keikoistaan ja Jyrkikin jopa liikkui lavalla-liekö Jonnen innoittamana. Apocalyptica oli loistava itsensä. Vika biisi Lauri, Ville ja Apocalyptica ei jaksanut innostaa aika mitään sanomaton. "Trust me ~I know what
I`m doing..."
~Sledge Hammer |
Aloittelijatar 28.01.2005 13:28:38 | |
---|
Negativehan oli ehdottomasti paras näistä kaikista. Kaikki muut oli tylsiä. No, Apocalyptica oli myös kiinnostava riittävästi, ettei kanavasurffailua tapahtunut sen soittaessa... En todellakaan ymmärrä, mikä noissa HIM:ssa ja Rasmuksessa viehättää suurta yleisöä, no ei minun tarvitsekaan ymmärtää, minä ostan Peer Güntin No Piercing, No Tattoon ja kuuntelen sitä sitten kun se ilmestyy. Kiitos. |
OlawiSladen 28.01.2005 14:14:51 | |
---|
minä ostan Peer Güntin No Piercing, No Tattoon ja kuuntelen sitä sitten kun se ilmestyy. Kiitos.
Niin minäkin. "Trust me ~I know what
I`m doing..."
~Sledge Hammer |
Silvio Dante 29.01.2005 12:33:28 | |
---|
Tuon logiikan mukaan Rolling Stones olis varmaan maailman paras bändi? Oon nähnyt nekin keikalla, ja voin vakuuttaa että eivät ole! :) Jaa, mulla kävi kyllä ihan toisinpäin. Itse suhtauduin Rollareihin varauksella mutta edellinen stadion keikka stadissa kyllä vakuutti meikäläisen aikalailla totaalisesti. But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
Tuon logiikan mukaan Rolling Stones olis varmaan maailman paras bändi? Oon nähnyt nekin keikalla, ja voin vakuuttaa että eivät ole! :) Minä joudun kanssa edellisen stadikan keikan ja telkkarista/DVD:ltä nähtyjen livevetojen pohjalta esittämään eriävän mielipiteen. Herrojen lavaesiintyminen oli erittäin karismaattista ja Jaggerkin jaksoi ravata isoa lavaa päästä päähän koko keikan ajan. Äijähän on sentään jo yli kuuskymppinen. Soittokin toimi kuin junan vessa. Paras bändi ja livekeikka mitä olen koskaan nähnyt! EDIT: Oops, näköjään jääny pikkuveljen tunnukset päälle. Elikä tämän on kirjoittanut oikeesti Walrus, ei Napander. Logout... |