MrGuitarist 22.09.2004 17:21:35 | |
---|
|
Hohhoijaa 22.09.2004 17:23:49 (muokattu 22.09.2004 17:26:57) | |
---|
Kiitoksia. Kaunista. "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!"
IMIK #17
IHKK #17 |
Jucciz 22.09.2004 17:31:07 | |
---|
Asiallisen kuuloisia soundejahan tuosta irtoaa. En tiedä, minkä verran SM58 vaikuttaa lopputulokseen, mutta varmasti noista idean saa. Ehkä olisin itse joka pätkän alkuun laittanut vielä jotain pientä soitantaa ilman pedaalia, jolloin voisi verrata, miten soundi muuttuu kun pedaali ylipäätään otetaan käyttöön. Siitä nerokkaimmat voisivat päätellä sitten, minkä verran soundissa on pedaalin, minkä verran vahvistimen osuutta. Varmasti hyvä pedaali silti. Kiitos pätkistä. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
McNulty 22.09.2004 17:31:36 | |
---|
Äänittelin parit klipit, kun pedaalista on ollut viime aikoina puhetta täällä. Jep, oisit voinnu tuonne samaiselle threadille pistää tämän, mutta häliäkö vällä... =) Ei sulla sattumoisin ole mitään humbuckerilla varustettua skittaa? Kuulostaisi muuten erittäin loistavalta laitteelta, mutta tuo singlecoilin (ajoittain jopa liian) heleä ja terävän kirkas saundi ei ehkä tuo esiin tuon säristimen sitä "minulle sopivinta" äänimaailmaa ja osastoa... mutta joka tapauksessa suuri kiitos sampleista. Miun Jekyll&Hyde himo senkuin yltyi tuosta. t: Tero ~~~ I'm the King, I'm the Sun ~~~ |
Kassu 22.09.2004 17:34:49 | |
---|
Noi kaksi ekaa säröpätkää oli varsin pätevää kamaa, mutta noista rajuimmista en pitänyt yhtään. |
MrGuitarist 22.09.2004 17:42:01 | |
---|
Asiallisen kuuloisia soundejahan tuosta irtoaa. En tiedä, minkä verran SM58 vaikuttaa lopputulokseen, mutta varmasti noista idean saa. Ehkä olisin itse joka pätkän alkuun laittanut vielä jotain pientä soitantaa ilman pedaalia, jolloin voisi verrata, miten soundi muuttuu kun pedaali ylipäätään otetaan käyttöön. Siitä nerokkaimmat voisivat päätellä sitten, minkä verran soundissa on pedaalin, minkä verran vahvistimen osuutta Enpäs tajunnut laittaa puhdasta soundia tosiaan.. Mutta sanottakoon vielä, että vahvistimen asetuksiin en koskenut missään vaiheessa noita äänitellessä. Tuosta mikkipolitiikasta on hankala sanoa, kun ei nyt 57:aa ole. Mutta mutu-tuntumalla voisin sanoa että alapää menee helposti tukkoon tuolla 58:lla kitaroita äänitellessä. Tai sitten on vain huono päivä :) Ei sulla sattumoisin ole mitään humbuckerilla varustettua skittaa? Kuulostaisi muuten erittäin loistavalta laitteelta, mutta tuo singlecoilin (ajoittain jopa liian) heleä ja terävän kirkas saundi ei ehkä tuo esiin tuon säristimen sitä "minulle sopivinta" äänimaailmaa ja osastoa... Ei ole humbukkereilla varustettua kitaraa. Varmasti varsinkin rankemmat säröt toimiikin paremmin jollain jytymmällä mikillä. Mutta ehkäpä mahdollisuuksien mukaan myöhemmin yritän saada jotain muuta kitaraa mukaan klippeihin. |
MikeS 22.09.2004 19:33:35 (muokattu 22.09.2004 19:33:48) | |
---|
Mielenkiintoista kuultavaa! Kiitoksia paljon klipeistä - taitaa olla ostamisen paikka! Ettet olisi Visual Soundin edustaja ;-) MIKKO |
LaXu 22.09.2004 19:57:36 | |
---|
Overdrive-puoli kuulosti hyvältä, noista rankemmista säröistä minäkään en niin välittänyt. |
mikel 29.01.2005 14:06:16 | |
---|
Äänittelin parit klipit, kun pedaalista on ollut viime aikoina puhetta täällä. Mitään ameriikan hifiä pätkät ei edusta, mutta ehkäpä näistä on jotain apua ostopäätöstä harkitsevalle. Kaikki pätkät on soitettu Rautian strato/telehybridillä Laneyn VC30-putkikomboon. Shuren 58:sta letku Yamahan digiraituriin ja menoksi. Mitään jälkikäsittelyä en ole noille tehnyt. Mr. Guitarist perk... ei löytynyt kyseisiä klippejä enään, joten surffailin sivuja muuten vain ja voi (kirosana) että osui pari mahtavaa biisiä korvaan: hannun & hennin. mitäs nuo olivat? + löytyykö Visual Sound klippejä vielä? |
MrGuitarist 29.01.2005 14:31:39 | |
---|
Mr. Guitarist perk... ei löytynyt kyseisiä klippejä enään, joten surffailin sivuja muuten vain ja voi (kirosana) että osui pari mahtavaa biisiä korvaan: hannun & hennin. mitäs nuo olivat? + löytyykö Visual Sound klippejä vielä? Klippejä ei tosiaan enää tuolta löydy, pahoittelen. Jos niitä kuitenkin kaipailet, niin laita vaikka pikaviestiä tai sähköpostia, niin katsotaan miten saataisiin ne sulle. Ne on kuitenkin tallessa koneella vielä. Ja ne biisit on bändimme erittäin projekti-vaiheessa olevia demotuksia :) |
Hohhoijaa 29.01.2005 14:52:52 | |
---|
Näin ohimennen sanoen, ne linkit ei toimi enää. Kalamies #12 >-)))> |
Hatunnosto! Aivan mahtavia sävellyksiä, olen kuunnellut niitä jo varmaan tunnin putkeen. hohhoijaa: Näin ohimennen sanoen, ne linkit ei toimi enää. näistä siis oli puhe: http://koti.mbnet.fi/sera/hannu/mp3/(kai sain laittaa linkin?) |
Ze Kink 09.03.2005 21:34:02 | |
---|
Noni. Kantsiix ostaa? Muita vaihtoehtoja? Mistä käytettynä? |
Kassu 09.03.2005 21:46:01 | |
---|
Noni. Kantsiix ostaa? Muita vaihtoehtoja? Mistä käytettynä? Kannattaa ostaa. Käytettyjä kato torilta. |
Ze Kink 09.03.2005 22:11:09 | |
---|
Kannattaa ostaa. Käytettyjä kato torilta. Ei näkyny. Pistin ilmon. |
chromazone 09.03.2005 22:22:04 | |
---|
Olen käyttänyt kyseistä purkkia työkseni yli puoli vuotta ja olen tyytyväinen, mielestäni hinta ja laatu kohtaavat. Itse käytän miedompaa puoltaa kevyeen säristelyyn ja rankempaan menoon molempia yhtäaikaa, eli hyde ei ole koskaan yksinään päällä. |
RrRailo 10.03.2005 12:21:18 | |
---|
|
Fortune 10.03.2005 12:29:15 | |
---|
Hatunnosto! Aivan mahtavia sävellyksiä, olen kuunnellut niitä jo varmaan tunnin putkeen.
näistä siis oli puhe: http://koti.mbnet.fi/sera/hannu/mp3/ (kai sain laittaa linkin?) Hulu! Odotas kun päästään pilaamaan ne bändisoitolla ;) Tuolla olisi ko. orkesterin ns. valmiimpaa tavaraa: http://www.marvelband.net "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Sunrise 15.03.2005 16:29:36 | |
---|
Kävin noutamassa tälläsen vermeen kotiin. Hyvät hevanderit lähtee. Näin nopeiden testailujen jälkeen. Hyden ku pistää clean channellin päälle, saa scooped soundin todella helposti. Jekyll puolella sai sustainia ja laulavan lead tonen. Hintakaan ei ollu suolainen, 144 erkkiä. Smouldering decay, Take her breath away, Millions of our years, In minutes disappears |
Tompsi 15.03.2005 16:47:50 (muokattu 15.03.2005 16:49:09) | |
---|
Ihan kivoja pätkiä varmasti, hieman noneksistentiaalisia vain. Lieneekö noita vielä jonkin linkin takana tallessa? EDIT: Ketjun aloittajan pätkistä siis puhe. |