Aihe: Colder Sun : Rooms of Nihil
1
Demostudio
27.01.2005 13:24:34
Bändin nimi: Colder Sun
Kappaleen nimi: Rooms of Nihil

URL: http://coldersun.kapsi.fi/deadhouse/sounds/Colder Sun - Rooms of Nihil.mp3 (Mp3)

Tässä masteroimaton versio tulevan demon/EP:n kolmosraidasta. Lopullinen miksaus ja masterointi hoidetaan viikonlopun aikana. Etikettisääntönä: kuuntele pimeässä ja keskity itse itse kappaleeseen. Älä tee muita hommia samalla.
- W. Lehto / Colder Sun -
Lucifuge
27.01.2005 14:59:47 (muokattu 27.01.2005 15:00:40)

Bändin nimi: Colder Sun
Kappaleen nimi: Rooms of Nihil

URL: http://coldersun.kapsi.fi/deadhouse/sounds/Colder Sun - Rooms of Nihil (masteroimaton).mp3 (Mp3)

Tässä masteroimaton versio tulevan demon/EP:n kolmosraidasta. Lopullinen miksaus ja masterointi hoidetaan viikonlopun aikana. Etikettisääntönä: kuuntele pimeässä ja keskity itse itse kappaleeseen. Älä tee muita hommia samalla.
- W. Lehto / Colder Sun -

Edit: niin menihän se osoite sitten väärin. Nyt se on oikein.
"Hellposti!" - jo legendaarisiin mittoihin noussut lausahdus.
Kalle L.
07.02.2005 13:30:06
^Kiitos paljon kommentistasi! Bändi arvostaa sitä paljon. Varsinkin herra nimeltä W.Lehto joka biisin on kokonaan tehnyt. Itse olen bändin rumpali ja tottakai tuollaiset kommentit miellyttää vaikka biisiä en ole tehnyt.
Se on totta, että tuoss biisissä yhteisoitto kusee, mutta reeneissä asia on aivan toisin. Silloin mielestäni kaikki pelittää hyvin ja soitto sujuu hyvin. Jotenkin tuohon demolle ei saatu sitä samaa meininkiä mikä reeneissä on. Oma soittokin kuulostaa jotenkin kankealta, ihan kuin pelkäisin soittaa kunnolla. Normaalisti olen aika kikkaileva rumpali, mutta nyt jostain syystä karsin paljon kikkailuja pois. Mielestäni tuo biisi ei edusta parasta soittoani.

Mutta jos tuo biisi miellyttää sinua, saat luvan ostaa demon, veikkaan että siitä tykkäät. Minun mielestä nimittäin tuo Rooms Of Nihil on demon heikoin biisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt