Aihe: Korg AX100G
1
Ege
29.01.2005 02:31:41
Kokemuksia kyseisestä laitteesta? Mitä hyvää / huonoa?
Mistäköhän tuollaisen saisi tilattua halvalla, koti/ulkomaan linkkejä voi laittaa mukaan.
Tässä vielä lisää infoa kyseisestä laitteesta, omakohtaisia kokemuksia vaan vielä kaivataan.
http://www.themusichype.com/store/i … nd_bass_effects/guitar_effects/1052
pekkaautio
29.01.2005 17:31:02
Käytin itse tuollaista useamman vuoden. Ainakin Fenderin putkivahvistimen kanssa se oli ihan ok laite, kunhan vaan malttoi pitää nuo efektit kohtuullisella tasolla. Hughes & Kettnerin kanssa ei sitten toiminutkaan ihan yhtä hyvin ja toisaalta Huggen kanssa sitä ei sitten kuitenkaan kaivannut, koska sen omat säröt ovat jo makeat. Samoin Marshallin kanssa jäi kokeilematta, Marshall toimii ok aika vähillä efekteillä. Toiminta ja soundi riippuu siis hyvin paljon vahvistimesta, ne säädöt jotka pätevät ja kuulostavat hyviltä yhden vahvistimen kanssa eivät välttämättä ole sitä toisen kanssa. Myin reilu vuosi sitten pois tarpeettomana, käytän Marshallin (harjoitus ja keikkavahvistimeni) kanssa ihan analogisia pedaleita, koska mielestäni analogia kuitenkin sopii paremmin putkivahvistimen kanssa. Noissa digivehkeissä on minusta sellainen oma perussoundinsa kaikissa, joka valitettavasti usein on muovisen oloinen. Hyvää Korgissa on monipuolisuus ja helppokäytettävyys, samoin soundit pääsääntöisesti (jopa muutama särö !!!) ja huonoa on juuri tuo soundien yksipuolisuus. Tietysti hyvää on myös se, että kohtuullisella summalla pääsee kiinni monipuoliseen laitteeseen, nuo analogipedaalit maksavat kuitenkin oleellisesti enemmän, jos niitä ostaa ihan vastaaviin tarkoituksiin. Itse suosin noissa analogivehkeissä Bossia ja jos nuo ammattisoittajat jotain multiefektiä käyttävät, näyttävät ne yleensä olevan Bossia, sen verran olen asiaa seurannut. Toivottavasti sait rivien välistä luettua oman mielipiteeni asiaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)