Johxa 28.01.2005 22:47:22 | |
---|
Minulla melkein kaikki. Mulla on semmonen tapa että en ole juurikaan mihinkään tyytyväinen mitä oon sattunu hankkimaan, ja sitä ei järin usein tapahdu. |
rattledad 28.01.2005 22:50:21 | |
---|
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Kampuzzjeah! 28.01.2005 22:50:29 | |
---|
hmm..noo...oisko jackson kelly std.. ja 0,50mm dunlopin plekut. Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 40€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |
Johxa 28.01.2005 22:52:52 | |
---|
|
Peavey Classic 30. Ihan hyvä peli, mutta aikamoista nasaalihonotus se saundi on. Ja putket menee huonoon kuntoon aika nopeasti, alkaa sirittämään. Lisäksi kotelosta kuuluu kaikenmaailman resonanssiääniä. Tuon säröistä en oikein ole pitänyt missään vaiheessa. Ei oikein miellyttänyt edes minkään säröpurkin kanssa. Kokeilin varmaan kahtakymmentä erilaista. Mutta jos tuohon törkkää lisäkaapin niin jopa vaffarin omat säröt ovat todella mureita ja käyttökelpoisia. Puhtailla tuo kuulostaa kyllä hyvältä ihan sellaisenaankin. Tuon vehkeen EQ:ta olen myös ihmetellyt, siitä ei saa trebleä tarpeeksi pienelle. Voxin Valvetronixista saan huomattavasti paremmat saundit sekä puhtaissa että pikkurosoissa ja varsinkin sitten kunnon röytösaundeissa. Tämmöinen avautuminen tästä paljon hehkutetusta toosasta. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
...And Justice For All 28.01.2005 22:57:55 | |
---|
Mulla on hei zoomin 505! :) ...And Justice For All |
StJerky 28.01.2005 23:00:11 | |
---|
Ostin aikanaan 120 wattisen Monster merkkisen nupin. Painoi kuin synti ja ihan hirveä soundi. Vaihdoin sen sitten 50 wattiseen JCM800:een, johon olen ollut tyytyväinen. Muuten olen kyllä enemmän katunut kamoja joista olen mennyt luopumaan (kuten vanha Ibanez Tube Screamer ja Squierin Strato). |
ejhfi 28.01.2005 23:11:18 | |
---|
Ostin aikanaan 120 wattisen Monster merkkisen nupin. Painoi kuin synti ja ihan hirveä soundi. Kuinka Monster voi soundata hirveälle? Sehän rokkaa melkein stydimmin kuin ihan oikea JMP. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |