Aihe: Löytyykö ketään arvostelemaan?
1
Osmo Komppi
29.01.2005 01:11:42
No tok' löytyy.

Arvosteleminen on vain kovin kovin paljon paljon helpompaa kuin kirjoittaminen.

Tämähän on totisinta totta monein mielessä. Mutta tekstiä tämmöisestä tehdessä tehokasta olisi ikään kuin piilottaa sanoma tunnelmiin ja jättää itse asia sanomatta. Helpommin sanottu kuin tehty.

Mutta tosista tunnelmista kertoo teksti. Koita hioa ja keskittyä tunnelmaan itse sanoman sijasta.

Itsepä en ole koskaan onnistunut vakavissa teksteissä, joten mikäpä minä neuvomaan, mutta anna toki palaa.
Planetist
30.01.2005 21:31:27
Olen samaa mieltä Osmon kanssa seuraavien asioiden suhteen.

Tämähän on totisinta totta monein mielessä. Mutta tekstiä tämmöisestä tehdessä tehokasta olisi ikään kuin piilottaa sanoma tunnelmiin ja jättää itse asia sanomatta. Helpommin sanottu kuin tehty.

Mutta tosista tunnelmista kertoo teksti. Koita hioa ja keskittyä tunnelmaan itse sanoman sijasta.

Teknisesti taitavasti tehty teksti, toimisi luultavasti paremmin kuultuna kuin luettuna.
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
Ostinaatio
31.01.2005 00:14:48
Kaks vikaa riviä turhia, ne veke (pilaavat toimivan alun) ja sitten jotain uutta asiaa, niin ehkäpä tuosta kasvaisi jotain.
"Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein
Hot RedX
31.01.2005 13:16:18
Kaks vikaa riviä turhia, ne veke (pilaavat toimivan alun) ja sitten jotain uutta asiaa, niin ehkäpä tuosta kasvaisi jotain.

niin eli osta esim. fikkari you know ;)
wiikari
31.01.2005 17:48:04
mitä enemmän tuota omaa tekstiäni luen, sitä enemmän tuun vakuuttuneeks että ootte oikeessa. huono tuo loppu kyllä on. mutta pitääpi kehitellä ideaa vielä lisää....
häh? en tajuu..
Juzzu
01.02.2005 12:11:21
Munsta tuolle vois antaa nimeksi vaikka 'Pojan koston paluu, osa XI: Koston poika'.
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)