zahmbba 27.01.2005 19:14:50 | |
---|
Kitarasta piuha line-iniin, Guitarsuitesta messevät säröt päälle, mutta en onnistu Kristalilla soittoa kuitenkaan nauhoittamaan. Jos laitan Audio Input 1:seen line-inin, niin se Waver- ohjelma häipyy pois taustalta. Jos laitan sen Waverin input 2:seen, niin en pysty sillä nauhoittamaan samaa ASIO-line -iniä, mihin olen ne messevät säröt saanut aikaan. Vika on uskoakseni käyttäjässä, miten saisin nauhoitettuakin noita hyviä Guitarsuiten soundeja? Jos laitan Kristalin kautta efektit, ja vaikkapa Goldwavella nauhoittelen, niin sitten se kyllä toimii, mutta on vähän ärsyttävää sillätavalla sitä hoitaa, menee turhan säätämiseksi. -Samuli |
rockitsb 27.01.2005 20:21:32 | |
---|
Tuo mainitsemasi line-in ei ole line-in vaan live-in, joka tarkoittaa että sen kautta voisi soittaa vähän niin kuin livenä eli niin että se soittamasi huikea riffi kuuluu efektien kera sieltä kaiuttimista. "Audio Input 1"-kohdassa pitää siis olla se "KRISTAL Waver" kohta valittuna. Ja sitten kun alat nauhoittamaan niin tajusitko painaa myös sitä REC nappulaa siitä Waver ohjelmasta siinä vasemmassa laidasssa? ... |
zahmbba 27.01.2005 23:07:19 | |
---|
Juu, nyt hetken värkättyäni sain tuon nauhoituksen jo pelittämään, mutta en sillätavalla, että itse kuulisin samalla,mitä itse soitan, kuten N-trackin live-toiminnolla.Se onnistuu kyllä, jos en tuota Waveria avaa ollenkaan, vaan valitsen mikseristä sen Live-inin(kiitos korjauksesta) ja lyön efektit päälle, mutta silloin taas itte nauhoitus ei onnistu, ja jos yritän valita Waverista nauhoitettavaksi sen saman livein- kanavan, mihin efektit on laitettu, ei se onnistu, -Samuli |
zahmbba 27.01.2005 23:11:32 | |
---|
Ja jos tuota monitor- namiskaa painaa, niin tuloksena kaiuttimesta kuuluu hirvittävää pörinää. Kuitenkin tuossa mikserissä efektejä asetellessa oma soitto kuuluu juuri niinkuin pitääkin ja latenssia ei juuri ole. -Samuli |
Fortune 28.01.2005 10:33:55 | |
---|
Kristalissa taisi olla niin, että tuota reaaliaikaista monitorointia ja nauhoitusta ei ole mahdollistakaan toteuttaa. Eli piti soittaa kuivalla soundilla ja kuunnella jälkikäteen. Mutta kun on ilmainen, niin on ilmainen. |
Olrait, kiitoksia Fortunelle opastuksesta. -Samuli |