SoulMan 27.01.2005 19:20:55 (muokattu 27.01.2005 19:23:56) | |
---|
Onko tämä kitara-aiheinen keskustelupalsta, vaiko poliisin ilmoitustaulu? Alkaa olla tuo pysyvä osasto aika mittava, vailla vertaansa netin foorumeilla. Ei ole kohta kuin yksi rivi mihin uusin aihe yrittää kiilata. Tämä ei tarkoita sitä etteikö soitinvarkaita tulisi kohdella kuin muinoin hevosvarkaita lännessä, mutta silti liika on liikaa. Voisi asentaa uuden foorumin keskutelualueen (lukittu?) joka olisi nimeltä varastetut kamat tai jotain. Sinne voisi sitten läiskiä enemmänkin tavaraa. Ja sitä paitsi pitääkö olla kuuluisa suomalainen muusikko että saa kitaransa tälle "poliisi palstalle"? Vai mitkä on valinta kriteerit? Adminin kamu? Suomalainen Legenda? Riittävän arvokas peli? Vai mikä? Taitaa kuitenkin sattua enemmän teiniin, jolta vietiin kesätyörahoilla ostettu epiphone, kuin ammattimuusikkoon jolta vietiin yksi kahdestakymmenestä kitarasta. Pitää myös muistaa että "kovan tason" esiintyjät saavat kitaroita myös edullisesti/ilmaiseksi, kun taas teini saa kielisatsin kaupan päälle. Oli pakko sanoa.. EDIT> voisiko FAQ threadit myös niputtaa? Minds are like parachutes.
They only function when they are open. |
Wolffie 27.01.2005 19:25:03 (muokattu 27.01.2005 19:25:59) | |
---|
Voisi asentaa uuden foorumin keskutelualueen (lukittu?) joka olisi nimeltä varastetut kamat tai jotain. Sinne voisi sitten läiskiä enemmänkin tavaraa. Tästä on useasti täällä juteltu ja aina taidettu tulla siihen tulokseen että ei sitä kannata tehdä. Ehkä syynä se että kukaan ei lukisi sitä palstaa. ? Ja kyllähän kaikki saavat sen ilmoituksensa tuohon, nimeät vain esim. varastettu: epiphone ja sitten käy yleensä niin että kaikki jotka sen lukevat painelevat varoitusta ja mod. pistelee aiheen pysyväksi. Liiallisella käytöllä voi olla laksatiivisia vaikutuksia |
SoulMan 27.01.2005 19:26:49 | |
---|
Tästä on useasti täällä juteltu ja aina taidettu tulla siihen tulokseen että ei sitä kannata tehdä. Ehkä syynä se että kukaan ei lukisi sitä palstaa. ? Ja kyllähän kaikki saavat sen ilmoituksensa tuohon, nimeät vain esim. varastettu: epiphone ja sitten käy yleensä niin että kaikki jotka sen lukevat painelevat varoitusta ja mod. pistelee aiheen pysyväksi. Kiitoksia infosta Minds are like parachutes.
wilo 27.01.2005 19:39:37 | |
---|
Mun mielestä keskustelualueiden ylläpitäjällä pitäis olla pokkaa viheltää peli poikki ja sanoa, että sori nyt vaan, mutta faq-läjä ja varastetut ei kuulu tänne. Ei se tarkoita, että ylläpitäjä (tai minä) ei arvostaisi toisen hengentuotetta ja vaivalla kirjoitettua faqia tai ei tuntisi sympatiaa varastetun soittimen omistajaa kohtaan. Tää nyt ei vaan ole oikea paikka. Ehkä olis kuitenkin paras perustaa oma alue niin varastetuille kuin faqeillekin. Vai olenkohan ymmärtänyt asian väärin ja palstan kuuluukin olla tällainen. |
SoulMan 27.01.2005 19:42:28 (muokattu 27.01.2005 19:43:19) | |
---|
Mun mielestä keskustelualueiden ylläpitäjällä pitäis olla pokkaa viheltää peli poikki ja sanoa, että sori nyt vaan, mutta faq-läjä ja varastetut ei kuulu tänne. Ei se tarkoita, että ylläpitäjä (tai minä) ei arvostaisi toisen hengentuotetta ja vaivalla kirjoitettua faqia tai ei tuntisi sympatiaa varastetun soittimen omistajaa kohtaan. Tää nyt ei vaan ole oikea paikka. Ehkä olis kuitenkin paras perustaa oma alue niin varastetuille kuin faqeillekin. Justiinsa noin Vai olenkohan ymmärtänyt asian väärin ja palstan kuuluukin olla tällainen. Ei kuulu! Minds are like parachutes.
Wolffie 27.01.2005 19:42:35 | |
---|
Liiallisella käytöllä voi olla laksatiivisia vaikutuksia |
LaXu 27.01.2005 19:49:38 | |
---|
Minä esitin aikoinaan yhtä FAQ threadia, josta olisi linkit muihin. Näin olisi niille varastetuillekin tilaa. |
J-PPP 27.01.2005 19:53:08 (muokattu 27.01.2005 19:54:30) | |
---|
Olisikohan sellainen mahdotonta että olisi noita pysyviä kuinka monta vaan, niin normaaleja ketjuja olisi silti myös ensimmäisellä sivulla aina se vakio 40-50? (Täällä näyttääkin olevan 30 ketjua per sivu.) |
...And Justice For All 27.01.2005 20:08:04 | |
---|
Minä esitin aikoinaan yhtä FAQ threadia, josta olisi linkit muihin. Näin olisi niille varastetuillekin tilaa. Tää olis oikee ratkasu. Tuppaa ärsyttään kun faqeja sun muuta on 3/4 koko ekasta sivusta.... ...And Justice For All |
wilo 27.01.2005 20:13:15 | |
---|
Minä esitin aikoinaan yhtä FAQ threadia, josta olisi linkit muihin. Näin olisi niille varastetuillekin tilaa. Jep, viksu ajatus. Painellaanko kaikki varoitus-nappulaa, niin voipi jotain tapahtuakin. Olin jo silloin aiemmin samaa mieltä - ei vain tullut kirjoitettua sitä tänne... |
Lego 27.01.2005 20:15:03 | |
---|
Jep, viksu ajatus. Painellaanko kaikki varoitus-nappulaa, niin voipi jotain tapahtuakin. Olin jo silloin aiemmin samaa mieltä - ei vain tullut kirjoitettua sitä tänne... Painellaan vaan, onkin aikaa kun on viimeksi varoittanut jotakuta. P = U * I |
Gypsy 27.01.2005 20:34:39 | |
---|
Jep, viksu ajatus. Mutta kun se ei toiminu, siks se poistettiin. Niitä pysyviä, mihin siinä yhessä oli linkit, ei voinu kuulemma laittaa ei-pysyviks. |
LaXu 27.01.2005 20:45:50 | |
---|
Mutta kun se ei toiminu, siks se poistettiin. Niitä pysyviä, mihin siinä yhessä oli linkit, ei voinu kuulemma laittaa ei-pysyviks. Heh. Pieni bugi voorumisoftassa? ;) |
Gypsy 27.01.2005 20:47:57 | |
---|
|
SoulMan 28.01.2005 11:38:03 | |
---|
Oho, nythän täällä on enemmän tilaa! Vielä FAQ niputus, niin alkais näyttää siltä kun Foorumit maailmalla yleensä näyttää, eikä suomalaiselta kunsenitsetein viritelmältä. Minds are like parachutes.
Niq 28.01.2005 13:06:20 | |
---|
eikä suomalaiselta kunsenitsetein viritelmältä. Kyllä tämä on kaukana viritelmästä, itseasiassa nopein, toimivin ja tyylikkäin keskustelupalsta johon olen internetissä törmännyt. Muah! |
SoulMan 28.01.2005 13:11:18 | |
---|
Kyllä tämä on kaukana viritelmästä, itseasiassa nopein, toimivin ja tyylikkäin keskustelupalsta johon olen internetissä törmännyt. Ei tässä puhuttu toiminnasta, vaan noista threadeista. Minds are like parachutes.
MattiAuer 28.01.2005 13:21:37 | |
---|
M.net-torille "varastetut"-palsta? Sieltä voisi itse kukin sitten selailla, jos kiinnostusta löytyy. Torilla käsittääkseni kuitenkin ihmiset jonkin verran pyörivät, näkyvyys lienee samaa luokkaa kuin keskusteluissa ja tarkoituksenmukaisempaakin saattaisi olla se - nimittäin voisi kauppoja tehdessään kätevästi torilta tarkastaa, onko se ihme partajoukahaisen halvalla kaupittelema kitara / vahvari / mikseri mahdollisesti otettu jostain lainaksi opiaatteja varten. Ei tarvitsisi puolta kitarakamapalstaa täyttää kadonneilla Gibsoneilla. Vai joko tätäkin joku ehdotti. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
Lukeeko kukaan muu tätä palstaa puhelimen tai muun pikkuruutuisen laitteen näytöltä? Ainakin näin ngagen ruudulla joutuu kitarakamapalstaa vierittään 4 ruudullista ennen kuin ensimmäinen uusi viesti tulee näkyviin. Muuten kyllä mnet toimii hyvin pienemmälläkin ruudulla muutta näille faqeille ja pysyville vois tosiaan keksiä jotain kompaktimpaa ratkaisua. Autokuume iski, kamat myyntiin. Klikkaa nimimerkkiä ja tsekkaa kuvauksesta mitä on tarjolla. Jos joku tavara kiinnostaa niin tee tarjous tai kysy päivän hintaa. |