kilju 28.01.2005 12:09:04 | |
---|
Kiitos rohkaisevista kommenteista :) "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
Olet vain tervejärkinen kuten minä. En minäkään seuraa. Joskus pakonomaisesti katson leffoja ja silloinkin 4:3 -kuvasuhde aiheuttaa yökkimistä. Joo mäkin oksennan heti, jos jossain näkyy 4:3 -kuvasuhde. Mieluummin katson vaikka seinää. Miten ne ihmiset ovat ennen wanhaan selviytyneet, siis ennen widescreeniä? Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
lexa53 28.01.2005 13:50:52 | |
---|
Aika vähän tulee televisiota katseltua (n.2h/viikko) sieltä ei vaan kertakaikkiaan tule mitään, joka minua suuremmin kiinnostaisi. K100#9 |
Zed 28.01.2005 16:59:02 | |
---|
Miten ne ihmiset ovat ennen wanhaan selviytyneet, siis ennen widescreeniä? Koska suurin osa ei tiedä vieläkään, mikä widescreen on. "Kuvapinta-alaa leikattu ylä-, ja alareunoista pois! En kato!" |
-memmu- 28.01.2005 21:05:35 | |
---|
Salatut elämät pitää aina katsoa. Muulla ei niin väliä. Okei. Pitäisi varmaan huolestua. |riivattu| |
...And Justice For All 28.01.2005 21:23:56 | |
---|
Salatut elämät pitää aina katsoa. Muulla ei niin väliä. Okei. Pitäisi varmaan huolestua. Niin pitäisi! Salkkarit on suolesta...;) ...And Justice For All |
Bilharzia 28.01.2005 23:31:05 | |
---|
TV:stä tulee kakkaa. Oo mnetissä mieluummin. Vähemmän kakkaa. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Chii 29.01.2005 12:31:49 | |
---|
En seuraa televisiota enkä omista sellaista. Onko minussa jotain vikaa? Ei. Meillä kotona kyllä on telkkari mutta katson sitä vain harvoin, silloin kun ei todellakaan ole muuta tekemistä. So what jos ei kato telkkaria, mitä vikaa siinä on ettei katso? Daa-ah. Come as you are. |
tillotson 29.01.2005 15:35:30 | |
---|
telkkarista ei oikeastaan tule enää mitään hyvää, oon vissiin tulossa vanhaksi.. ainoat hyvät ovat uutiset ja elokuvat. ja conan. Ei kiitos |
sikanaama 29.01.2005 18:09:49 | |
---|
Eipä sitä tule juurikaan katsottua. Ainoastaan ehkä kerran viikossa jonkun katsomisen arvoisen elokuvan silmäilen läpi jos sattuu tulemaan. Eipä sillä telekkarilla oikein suurta käyttöä ole, mitä nyt dvd tai vhs formaatissa olevia vanhoja piirrettyjä katson. Tämä viesti oli edeltäjäänsä parempi. |
Krice 29.01.2005 18:21:04 | |
---|
Jämähdin eilen ja tänään aika tiukasti tv:n ääreen seuraamaan suoraa lähetystä taitoluistelun EM-kisoista. Kaunista katseltavaa kun taito yhdistyy naiselliseen kauneuteen. |
FlatOutFucked 29.01.2005 18:42:15 (muokattu 29.01.2005 18:42:43) | |
---|
En ole pistänyt näköradiota päälle ainakaan viikkoon. Sieltä ei tule MITÄÄN hyvää enää. Vituttaa että se saatanan paska, mitä jokainen vitun roskakanava pursuaa, kelpaa ihmisille. ääähhhh.... How many of you out there think the system SUCKS!? How many of you out there think anarchy is BETTER!?... You´re STUPID!! YEAH! You are STUPID!!!
Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! ...You´re stupid... |
Tauvo 29.01.2005 21:55:42 | |
---|
Et ole sairas. Et seuraa televisiota. |
L.Ruoska 30.01.2005 01:23:19 | |
---|
En mäkään seuraa. Ostan tai lataan leffat netistä. Yleensä lataan eka, ostan sit jos törmään halvalla jossain. TV-sarjat on täyttä paskaa. |
TiMiTheShiT 30.01.2005 02:00:57 | |
---|
suorastaan viisas... no joo videot tai dvd ois hyvä keksintö kumminkin kun tarkemmin ajattelee...... Kyllähän se DVD koneeseenkin menee... niin.... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"| |
tuluppa 05.02.2005 02:13:39 | |
---|
Salkkarit ja conan täytyy aina tsekkailla. |
sivupersoona 05.02.2005 03:21:04 | |
---|
et nyt sairas mutta vähän kummallinen. Mitä sä sitten teet, luet kirjoja vai? Hengaat rumien tavisten kanssa? Ja eskapismia sä sit varmaan harrastat ryyppäämällä ihan liikaa. Small-talkiinhan sä et pysty kun et tiedä mistä puhutaan. Lisäksi sult on jääny väliin monta mahollisuutta vaikuttaa Asikaisen aivottomat-pändin kokoonpanoon. Ni, ja mitä sä heität ikkunan läpi ku Suomi häviää Libanonille Euroviisuissa, vedenkeittimenkö? Kannattaskohan sun nyt vielä miettiä tota sun asennevammaa.
tämä oli sitten ihan vain omaa huumoriani, joka on hauskaa vain minusta KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta.
-kaima |
JM 05.02.2005 13:52:57 | |
---|
Täysin terve minun mielestä. Itse katson televisiota kuukaudessa noin pari kolme tuntia. Siis toisin sanoen pari elokuvaa, aina en niitäkään. Muuten en vaivaudu teevetä edes avaamaan. Oman telkkarini heivasin tyttöystävälle, kun ei se vienyt kuin tilaa huoneestani. Nykyään ihmetyttää nämä TV-riippuvaiset: "Joo en mä nyt millään pääse ku telkkarista tulee joku leffa. En mä tiedä mikä leffa, mut siinä on Will Smith tai joku". Just. Ihan tosi, luin netistäkin. |