fox 27.01.2005 22:43:32 | |
---|
Samoin. Aina se Irene Smith on vastaillu kohteliaasti ja jopa lähetelly hyvän joulun -toivotuksia. :) Irene on ihq, mutta kyllä siellä muutkin asiansa hoitaa. Kyllähän puhelimitse kannattaa asiaa selvittää, ei se niin hirveetä ole.. :) Vaikeampaa olis jos olis tilannut jostain Udmurtiasta.. Mitä tulee taas toimitusaikojen venymiseen, ei se välttämättä ole musiikkikaupan vika jos tehdas/tukkuri ei toimita, kyllä se homma Suomessakin välillä osataan.. ;) Ei se T-kauppa liikettä kummempi ole. |
tunkki 27.01.2005 22:53:13 | |
---|
Thomanni on mulle ollu aina reilu ja ripeä. Tilasin niiltä sen halvimman kitarakotelon, olivat loppu ja laittoivat sen sijaan mutta samaan hintaan Warwickin Rockcasen. Se oli oikein mukava ylläri. Tuhannen megawatin totuus! |
Soulcunt 28.01.2005 00:00:12 | |
---|
Hmm, kaikki tutut jotka ovat ostaneet Thomannilta V-mallisen kitaran, toinen kulma on aina ollut hieman paskana. Sen sijaan muut kamat tullut aina moitteettomassa kunnossa. Itse olen yhden palautuksen joutunut tekemään ja kaikki sujui oikein hienosti. Hehkutetaan lopuksi vielä Thomannin Samia, erittäin asianosaava henkilö. |
Ikävä asiahan se on, että virheitä sattuu, mutta ihmisiähän ne varastohenkilöt sieläkin vain ovat. Ja usein on niin kauhea kiire, että kaikki ei aina voi onnistua niin kuin pitäisi. Tottakai sille, jolle sitten saapuu postissa virheellisiä tuotteita, ei paljon auta sanoa että virheitä sattuu. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
MattiAuer 28.01.2005 10:01:05 | |
---|
Hmm, kaikki tutut jotka ovat ostaneet Thomannilta V-mallisen kitaran... Montako mautonta hevaria sitä voi yksi ihminen tuntea? "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
elbowski 28.01.2005 10:24:22 | |
---|
Montako mautonta hevaria sitä voi yksi ihminen tuntea? nii mut josson flaikkari joka on rok! R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell
20.8.1966 - 8.12.2004
| Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Migo 28.01.2005 10:25:42 | |
---|
Hehkutetaan lopuksi vielä Thomannin Samia, erittäin asianosaava henkilö. Joo totta. Kyllä saa vastauksia aina ja hyviä vaihtoehtoja. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Niq 28.01.2005 11:00:10 | |
---|
Montako mautonta hevaria sitä voi yksi ihminen tuntea? Hoho. + Muah! |
PepeAngst 28.01.2005 11:42:34 | |
---|
Hehkutetaan lopuksi vielä Thomannin Samia, erittäin asianosaava henkilö. Juuri tuo henkilö oli minun tilaukseni käsittelijä. En hehkuta. Kanadalainen kyrpäsammakko |
Lego 28.01.2005 12:06:36 | |
---|
Juuri tuo henkilö oli minun tilaukseni käsittelijä. En hehkuta. Ai se onkin sen toimistotyöntekijän vika jos varastolla, tai jopa alunperin tehtaalla homma kusee? P = U * I |
PepeAngst 28.01.2005 12:19:48 | |
---|
Juuri tuo henkilö oli minun tilaukseni käsittelijä. En hehkuta. Ai se onkin sen toimistotyöntekijän vika jos varastolla, tai jopa alunperin tehtaalla homma kusee? Olin ymmärtänyt, että kyseinen henkilö vastaa siitä, että asiakas saa tilaamansa tavarat. Voin toki olla väärässä ja varmaan olenkin. Kanadalainen kyrpäsammakko |
jawalami 28.01.2005 13:21:56 (muokattu 28.01.2005 13:23:27) | |
---|
Tilasin kolme kuukautta sitten Thomannilta Fender Jaguar Baritone Customin. Jo tilatessani kitaraa varoittelivat, että Fenderin toimitusajat vaihtelevat neljästä päivästä aina neljään kuukauteen asti. Tällä viikolla sain lopulta tarpeekseni odottelusta ja päätin hankkia baritonikitaran muin keinoin. Thomannilla suostuivat oitis muuttamaan tilausta ja pahoittelivat vielä Fenderin tylyä tapaa olla ilmoittamatta pitkistä viivästyksistä. Tilaukseni muut tavarat lähtivät liikkeelle vielä saman päivän aikana. Jalo Walamies |
stagestar 28.01.2005 13:31:28 | |
---|
Niin ihmettelen monesti kun ihmiset kyselevät että miten ne kamat tulee sieltä ? ovatko kunnossa ? jne jne. Miten ne kamat tulee suomen liikkeisiin ??? ihan samalla tavalla ja myös suomen liikkeisiin tulee rahdin aikana vioittunutta kamaa. Tosin kaikkea ei kannata testaamatta ja kuuntelematta ja näkemättä ehkä ostaa, |
Hesrock 28.01.2005 15:59:44 | |
---|
Thomaan on hyvä musiikkikauppa, eihän siinä ny mitään huonoa muuta ole kuin että kun ne mokaa niin mokaa heti kerralla kunnolla |
erkkimörkö 28.01.2005 16:09:28 | |
---|
Ja voihan sinne Thomannille mennä paikan päälle kans ostoksille. Ei tarvi miettiä et tuleeko sieltä joku maanantai kappale. Oli kyllä mukava paikka viettää iltapäivä. Keskellä pikkusta kylää, törkeen iso musakauppa. Oli jopa parempi kuin Kölnin Music Store roudarit on kuninkaita |
Migo 28.01.2005 16:25:36 | |
---|
Ja voihan sinne Thomannille mennä paikan päälle kans ostoksille. Ei tarvi miettiä et tuleeko sieltä joku maanantai kappale. Oli kyllä mukava paikka viettää iltapäivä. Keskellä pikkusta kylää, törkeen iso musakauppa. Oli jopa parempi kuin Kölnin Music Store Mites tuonne pääsee helpoiten?? Siis olen keväällä menossa Saksaan mietin vaan, että miten tuonne thomanille pääsis helposti? Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
erkkimörkö 28.01.2005 16:33:35 | |
---|
Jotain moottoritietä pitkin me sinne huristeltiin... Laitettiin osoite auton GPS-laitteeseen. Siis sehän sijaitsee Treppendorfissa, sellanen pieni Baijerilainen maalaiskylä. Kartta käteen vaan, kyllä sinne löytää. Ehkä. Suosittelen kyllä vierailua kans Kölnin Music Storessa, mutta Thomanilla oli kyllä paremmat vempeleiden kokeilu mahdollisuudet ja tosi ystävällinen palvelu. roudarit on kuninkaita |
Migo 28.01.2005 18:42:10 | |
---|
Jotain moottoritietä pitkin me sinne huristeltiin... Laitettiin osoite auton GPS-laitteeseen. Siis sehän sijaitsee Treppendorfissa, sellanen pieni Baijerilainen maalaiskylä. Kartta käteen vaan, kyllä sinne löytää. Ehkä. Suosittelen kyllä vierailua kans Kölnin Music Storessa, mutta Thomanilla oli kyllä paremmat vempeleiden kokeilu mahdollisuudet ja tosi ystävällinen palvelu. Joo joutuu varmaan käymään. Täytyy vaan kattoo et mihin lentokentälle sitä menee täältä..luultavammin frankfurttiin. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Soulcunt 28.01.2005 20:28:54 | |
---|
Montako mautonta hevaria sitä voi yksi ihminen tuntea? Aika hyvä. =) |
iron_grip 29.01.2005 18:00:24 | |
---|
Itse tilasin aikoinaan Thomannilta marshallin kitarakombon. Oli hyvin ja tukevasti pakattu, mutta kuten tämän ketjun aloittaja, en löytänyt virtapiuhaa enkä footswitchiä tahi manuaalia. Kettuunnuin vähäsen. Nappasin tietokoneesta virtajohdon kun en jaksanut käydä valittamaan. Eräänä päivänä satuin kuitenkin tonkimaan sitä pahvilaatikkoa jossa marsu oli tullut, ja yllättäen huomasin "salalokeron". Se oli siis pahvinen lokero sen laatikon seinämässä, jonka välistä kaikki nuo kaipailemani rojut lopulta ilmestyivät. Pitää olla tarkkana.. |