Aihe: Minkä kirjan luit viimeksi tai mitä olet lukemassa?
1 2
Saimou
25.01.2005 23:26:29

Edellinen oli Kiss, maskin takaa; seuraavana Mick Wallin kirjoittama Iron Maiden-teos Run to the hills. Hyllyssä odottaa neljän kirjan mittainen The Beatles Box. Aika yksipuoliselta vaikuttaa tuo meikäläisen lukuharrastus..

Tutustuisit Sinäkin korkeakulttuuriin. Luen parhaillaan Seppo Heikinheimon muistelmakirjaa "Mätämunan muistelmat". Teos vahvistaa vanhan legendan Erik Tawaststjernasta. Erik ei voinut käyttää ollenkaan julkisia kulkuneuvoja, koska niissä saattaa joutua kosketuksiin alemman sosiaaliluokan bakteerikannan kanssa. Tästä syystä hän ajoikin aina taksilla.
Meisseli
25.01.2005 23:39:13

Uusimman Harry Potterin. Helvetin hyvä. Suosittelen vilpittömästi myös "ukoille" parempaa kerrontaa kuin monella muulla.

Yhtä paljon "lastenkirja" kuin Aku ankka.
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
WanhaWetäjä
26.01.2005 00:14:56

Mikähän se oli....tais olla joku Nalle Puh-kuvakirja, eilen 3-vuotiaalle pikkulikalleni luin iltasatuna ;-)

Eli lastenkirjaosastoa viime vuosina aika tiuhaan(lapset 3,7,9,12 ja 14)viimenen oikee kirja oli "Sinuhe egyptiläinen"..
baron
26.01.2005 06:45:28

Tutustuisit Sinäkin korkeakulttuuriin. Luen parhaillaan Seppo Heikinheimon muistelmakirjaa "Mätämunan muistelmat". Teos vahvistaa vanhan legendan Erik Tawaststjernasta. Erik ei voinut käyttää ollenkaan julkisia kulkuneuvoja, koska niissä saattaa joutua kosketuksiin alemman sosiaaliluokan bakteerikannan kanssa. Tästä syystä hän ajoikin aina taksilla.

Olen lukenut kirjan ja pidin siitä. Off-topicina sen verran, että kaverilla oli sen verran kynä hallussaan, että vaikka klassinen/konserttimusiikki ei varsinaisesti ole alaani, niin kyllä hänen arvostelunsa aikanaan luin.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Sertzo S
26.01.2005 08:48:48
Olen lukenut kirjan ja pidin siitä. Off-topicina sen verran, että kaverilla oli sen verran kynä hallussaan, että vaikka klassinen/konserttimusiikki ei varsinaisesti ole alaani, niin kyllä hänen arvostelunsa aikanaan luin.

Luin aikoinani Heikinheimon ja Unto Monosen elämänkerrat
peräkkäin läpi. Kaksi niin erilaista ihmiskohtaloa, jotka kumpikin loppuivat oman käden kautta.
Pula-Aho
26.01.2005 09:32:50
Eli lastenkirjaosastoa viime vuosina aika tiuhaan(lapset 3,7,9,12 ja 14)viimenen oikee kirja oli "Sinuhe egyptiläinen"..

No perskekle, ihan sama tilanne paitti että lapset on 6,5 ja 5. Sinuhen luin nyt toisen kerran. Loistava tarina, joskin näissä Waltarin historiallisissa kirjoissa minua hieman häiritsee se, että päähenkilöt ovat järjestään aikaste pölvästejä (vrt esim. Mikael Karvajalka)
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
R.Syke
26.01.2005 10:24:01 (muokattu 26.01.2005 10:33:39)

-Tässä Heikinheimon jutussa olen samaa mieltä. Olen lukenut opuksen kolme kertaa ja nauttinut patologiasta.

Edit: Kirjassa mainittu tenniksen ykkössyötön huononeminen yhtenä itsemurhan syynä ei ole väheksyttävää.

Itselläni taas ykkössyöttö on niin hyvä, ettei tahdo syntyä peliä. Masentavaa. Ylivoima ei koskaan ole hyvästä.
R.Syke
26.01.2005 10:28:52 (muokattu 26.01.2005 10:29:17)
Ja mä taas oon sun kanssa eri mieltä ja kriitikoiden kanssa samaa.
Loistava sekoitus faktaa ja fiktiota.
Mun silmisssä Jari Tervon pisteet nousi todella. Jätkähän on fiksu, vaikkei uskoisi.

-Odotas, kun ehdin lukea koko opuksen. Nyt olen kolmesti aloittanut alusta ja päässyt vuoteen 1978. Perskule, kirjaa ei pysty lukaisemaan...

-Muistuu mieleen, kun Paasilinna ja Tervo kiistelivät siitä, kumpi heistä on vaatimattomampi. Tappeluhan siitä seurasi. Tarina ei kerro, kumpi voitti.

-Lukaisin joskus kauan sitten Marko Tapion 'Arktisen hysterian'. Jotakin samaa, mutta niin erilaista.
KoskPaavo
26.01.2005 13:24:55
"Olen lukenut opuksen kolme kertaa ja nauttinut patologiasta."

????Siis samanaikaisesti?
Soittaja selviää aina.
R.Syke
26.01.2005 21:25:01
"Olen lukenut opuksen kolme kertaa ja nauttinut patologiasta."

????Siis samanaikaisesti?

-Siis heikinheikinheimo oli täysin patologinen tapaus...
Heikki L.
28.01.2005 01:54:55

Paloaro-Jorma

Aikamoinen sukunimi ;)
Shack!
Ullukka
28.01.2005 11:49:43
Dan Brownin Da Vinci-koodi. Lätsähti loppua kohden.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)