PepeAngst 27.01.2005 17:16:44 | |
---|
Ajattelin nyt tänne vähän avautua. Tilasin kitaravahvistimen kyseisestä kaupasta. Sain tänään paketin ja tuli pari pientä yllätystä myös mukana. Paketissa ei ollut virtajohtoa. Väärä footcontroller. Väärät ohjeet. Kaiken kruunasi vielä se, että vahvistin oli pakattu tosi huonosti. Vahvistimen takapuolella ei ollut yhtäkään pehmustetta. Ja vieläkin yksi asia ei tosin Thomannin vika niin pahvilaatikko oli revennyt matkan aikana. Sellasta kivaa. Tosin kokeilin toisella virtajohdolla vahvaria ja hyvin näytti toimivan. Footcontrolleri nyt ei tietenkään toimi tässä vahvistimessa. Tässä odotellaan Thomannilta, että joku vastaisi lähettämääni sähköpostiin. Kanadalainen kyrpäsammakko |
Miikathebest 27.01.2005 17:30:02 | |
---|
Sellaista sattuu... varsinkin kun kiireessä hommia tekee, niin tapahtuu helposti virheitä. Ja valitusta kannattaa laittaa thomannillekin, ellet ole jo laittanut. |
PepeAngst 27.01.2005 17:42:59 | |
---|
Ja valitusta kannattaa laittaa thomannillekin, ellet ole jo laittanut. Kyllä lähetin. En usko, että thomann lähettää minulle tarvittavia laitteita, jos valitan vain mnettiin. :) Kanadalainen kyrpäsammakko |
BuzBuz 27.01.2005 17:46:11 | |
---|
Itellä oli kans pieni ongelmatilanne thomanin kanssa. Omaa vikaa, kylläkin. Tilasimme muutaman kaverin kanssa sieltä soittimia. Kun tilaus oli jo lähteny ja tavara melkein suomessa, kaveri ilmoitti ettei hän tarvitsekkaan omaa tuotettaan. Otin spostilla yhteyttä thomanille ja tuotteen pois jättäminen onnistui hyvin. Ja mukavaa palveluakin sai. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
methäläene 27.01.2005 19:29:32 | |
---|
Itse tilasin vahvistimen joulun alla ja kaikki meni hyvin. Vahvistin oli paketoitu huolella, tilaus tuli nopeasti perille ja muutenkin jäi hyvä maku suuhun hommasta. Mutta ilmeisesti ei aina toimi noin mallikkaasti... ..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa... |
wiljakainen 27.01.2005 19:31:26 | |
---|
Mulle on myös tullut aina kaikki erittäin mallikkaasti. Kiitosta kuuluu myös nopeasta yhteydenpidosta. Huttu pois ja myssy päähän |
mathias 27.01.2005 19:35:06 | |
---|
Tilasin kitaravahvistimen kyseisestä kaupasta. Sain tänään paketin ja tuli pari pientä yllätystä myös mukana. Paketissa ei ollut virtajohtoa. Väärä footcontroller. Väärät ohjeet. No, vahinkoja sattuu. Varmasti korjaavat virheensä ilman lisäkuluja, kunhan vaan ilmoitat heille asiasta, niinkuin ilmeisesti olet jo tehnytkin. Itse olen sieltä muutaman kerran tilannut tavaraa, ja homma on pelannut loistavasti. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
Hesrock 27.01.2005 19:46:04 | |
---|
Itsellä on myös kokemuksia tämmösistä, itse asiassa tilasin jonku wahpedaalin joka kesti soittoa 2 päivää jonka jälkeen rupes rahisemaan. Kannattaa pistä noottia heti vaan kun tulee joku tommonen vastaan, itse rupeen aina kinuumaan että lähettää jotain uuden laitteen jos rikki tms. ja kaikkea sälää päälle, plekuja sun muuta ja ilman postimaksua tietenkin |
kiriminni 27.01.2005 19:54:10 | |
---|
Homma on pelannut,kun tilasin Ibanez Artcoren. Kitara oli pomminvarmasti pakattu. Hyvin toimii. |
PoLFus 27.01.2005 19:54:43 | |
---|
Itse tilasin vahvistimen joulun alla ja kaikki meni hyvin. Vahvistin oli paketoitu huolella, tilaus tuli nopeasti perille ja muutenkin jäi hyvä maku suuhun hommasta. Näin minullakin. "Hippi mieheksi." - Mirrinsane |
Olen tässä tainnut jo viisi kuukautta odottaa tilaamaani vahvaria, eikä vieläkään näy. Aina vain lupaillaan, että kohta. Nyt siellä sanotaan, että ensi kuun 20 päivä. Alkujaan toimitusajaksi sanottiin 4 päivää tai 4 kuukautta. Että sellaista thomanilla... Hubaa suorastaan odottaa... Olen sekaisin, enkä osaa keksiä uutta allekirjoitusta itselleni. |
...And Justice For All 27.01.2005 20:06:01 | |
---|
Thomann on thomann. Eip uutinen toikaan. Kun mä oon valittanu vioista niin ikinä ei oo vastattu. Enkä mitään sinne lähetä, ihme jos tulee takasin...:P ...And Justice For All |
kiriminni 27.01.2005 20:06:53 | |
---|
Olen tässä tainnut jo viisi kuukautta odottaa tilaamaani vahvaria, eikä vieläkään näy. Aina vain lupaillaan, että kohta. Nyt siellä sanotaan, että ensi kuun 20 päivä. Alkujaan toimitusajaksi sanottiin 4 päivää tai 4 kuukautta. Että sellaista thomanilla... Hubaa suorastaan odottaa... Ja minkähän merkkinen vahvistin?Onko tehtaalta loppunut vai mikä on selitys? |
Migo 27.01.2005 20:42:44 | |
---|
Itselleni tuli tuossa tammikuun alkupuolella tuolta kitara. Kaikki oli kunnossa ja erittäin hyvin pakattu. Tuosta tilauksien kestoista niin minulla kesti melkein 3kk, että sain paketin. Sehän tosin johtui toimittajasta. Itse tilailen kyllä jatkossakin. Nytkin parhaillaan kamaa tulossa. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
-K- 27.01.2005 21:19:33 | |
---|
Thomann on thomann. Eip uutinen toikaan. Kun mä oon valittanu vioista niin ikinä ei oo vastattu. Enkä mitään sinne lähetä, ihme jos tulee takasin...:P Kannattaisi varmaan soitella sinne päähän ihan puhelimella. Kuitenkin varmaan saavat muutaman sähköpostin lukea päivässä. Ei suotta elämys. |
carlos 27.01.2005 21:29:35 | |
---|
Itellä oli kans pieni ongelmatilanne thomanin kanssa. Omaa vikaa, kylläkin. Tilasimme muutaman kaverin kanssa sieltä soittimia. Kun tilaus oli jo lähteny ja tavara melkein suomessa, kaveri ilmoitti ettei hän tarvitsekkaan omaa tuotettaan. Otin spostilla yhteyttä thomanille ja tuotteen pois jättäminen onnistui hyvin. Ja mukavaa palveluakin sai. Mikäs se ongelmajuttu tässä nyt sitten oli? Standin' with the fury that they had in '66 |
Karvanaama-Zakk 27.01.2005 21:30:35 | |
---|
Itelle on tullu paketit aina hyvin pakattuina eikä oo suurempia ongelmia ollu...Kerran puuttui jotain tavaraa...Sit ilmoitin sinne nii ne laitto tulemaan puuttuvat osat ilman mitää valitusta...Eli ei oo mitää pahaa sanottavaa Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!! |
jami87 27.01.2005 22:06:40 | |
---|
Mulle on myös tullut aina kaikki erittäin mallikkaasti. Kiitosta kuuluu myös nopeasta yhteydenpidosta. Samoin. Aina se Irene Smith on vastaillu kohteliaasti ja jopa lähetelly hyvän joulun -toivotuksia. :) I'm Rock, but I don't Roll... |
juhakki 27.01.2005 22:23:36 | |
---|
Sattuipa sopiva topic, itse kävin hakemassa tänään vahvistimen postista. Piti olla Peavey DeltaBlues 2*10, mutta tulikin 1*15, mutta tuon 2*10:n hinnalla..No, pitää selvittää asia, että hyvittävät sen erotuksen, palauttamaan en ala Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan
-Juliet Jonesin Sydän |
trih 27.01.2005 22:26:39 (muokattu 27.01.2005 22:28:03) | |
---|
Olen tässä tainnut jo viisi kuukautta odottaa tilaamaani vahvaria, eikä vieläkään näy. Aina vain lupaillaan, että kohta. Nyt siellä sanotaan, että ensi kuun 20 päivä. Alkujaan toimitusajaksi sanottiin 4 päivää tai 4 kuukautta. Että sellaista thomanilla... Hubaa suorastaan odottaa... Itse perun aina tilaukseni jollei tavara lähde viikon aikana tulemaan. On niitä muitakin postimyyntipuljuja tai sitten tinkaa lähikaupoissa. EDIT: Toomannille iso plussa siitä että näkyy tavaran varastotilanne niin ei tarvi arvuutella tai kysellä mailitse. |