Aihe: Guitar Pro 4 ja pisteelliset nuotit 5/4-tahtilajissa.
1
lxi
27.01.2005 19:07:29
Minulla toimii ihan oikein.

Oletko kokeillut vaihtaa pisteet sidontaan, eli

1/4__1/8 1/8__1/4 1/4 1/4

missä __ tarkoittaa sidoskaarta kahden nuotin välillä (L niinkuin link note)

?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Torniojaws
27.01.2005 19:15:50 (muokattu 27.01.2005 19:44:51)

Haa, toimii! Kiitoksia +

EDIT:
http://koti.mbnet.fi/juhau/gp/Relativity%20-%205,4.gp4

Semmosta.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Timesby
08.02.2005 12:55:04

Ei löytynyt threadia, joka olisi lähempänä kysymystäni.

Mitenkä Guitar Prossa voi vaihtaa tahtilajia kesken kappaleen? Yritän väsätä yhtä omaa juttua GP:llä, mutta tulee ongelmia, kun en löydä tuota toimintoa mistään. Ilman tuota toimintoa minun täytyisi tunkea pääriffi 15/8 tahtilajiin, mikä ei vaikuta hirveän järkevältä.
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
Lego
08.02.2005 16:30:18
Ei löytynyt threadia, joka olisi lähempänä kysymystäni.

Mitenkä Guitar Prossa voi vaihtaa tahtilajia kesken kappaleen? Yritän väsätä yhtä omaa juttua GP:llä, mutta tulee ongelmia, kun en löydä tuota toimintoa mistään. Ilman tuota toimintoa minun täytyisi tunkea pääriffi 15/8 tahtilajiin, mikä ei vaikuta hirveän järkevältä.

Menet sen tahdin kohdalle josta haluat uuden tahtilajin alkavan --> Klikkaa välilehti 'tahti' (riippuen mikä kieli sulla on ohjelmassa) anyways, toinen vasemmalta. --> Sitten semmonen kohta kun 'aikamerkintä' (taas riippuen.. blaa blaa..) se on viides kohta alhaalta katsottuna ja soon siinä.
P = U * I
Timesby
08.02.2005 17:56:23

Aivan mahtavata! Kiitos ja kumarrus.
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)