Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaratunteja Helsingissä
1
skebanki
01.03.2003 11:48:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä löytäisi kitaratunteja helsingissä ja mitä ne yleensä maksavat? Kannattaako tuhlata rahojaan vai kannattaisiko vaan opiskella kirjoista yms.?
Kiitos vastauksistanne!
 
kalkkuna
01.03.2003 11:50:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä löytäisi kitaratunteja helsingissä ja mitä ne yleensä maksavat? Kannattaako tuhlata rahojaan vai kannattaisiko vaan opiskella kirjoista yms.?
Kiitos vastauksistanne!

 
Mä oon ainakin opetellu skulaamaan itse....
 
heviman
01.03.2003 12:15:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos menee tunneille niin oppii nopeammin(ja tietää mitä oppii :-) )
 
sahava
01.03.2003 12:30:51 (muokattu 01.03.2003 12:31:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä löytäisi kitaratunteja helsingissä ja mitä ne yleensä maksavat? Kannattaako tuhlata rahojaan vai kannattaisiko vaan opiskella kirjoista yms.?
Kiitos vastauksistanne!

 
Jos standardit ei ole vielä korkealla niin kannattaa katsoa kauppojen ilmoitustauluja joissa on aina joitain kitaranopettajien ilmoituksia. Käypä hinta on 17 euroa tunti, ainakin "harrastaja"opettajilta, eli siis opettajilta jotka ei ole kirjoissa missään.
 
Terve, Simo
 
Shake it and break it
Herra Rapu
01.03.2003 13:54:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Jos standardit ei ole vielä korkealla niin kannattaa katsoa kauppojen ilmoitustauluja joissa on aina joitain kitaranopettajien ilmoituksia. Käypä hinta on 17 euroa tunti, ainakin "harrastaja"opettajilta, eli siis opettajilta jotka ei ole kirjoissa missään.
 
Terve, Simo

 
meikä on ainaki pitänyt 10 €/tunti kitaratunteja. Ei voi oikeen pyytää enempää kun ei oo koulutusta. Muutamien vuosien työkokemus kuitenkin auttaa asiaa.
 
Rakkaudesta musiikkiin ja poroihin.

FAT = MOTION
magnetman 004
01.03.2003 16:01:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä löytäisi kitaratunteja helsingissä ja mitä ne yleensä maksavat? Kannattaako tuhlata rahojaan vai kannattaisiko vaan opiskella kirjoista yms.?
Kiitos vastauksistanne!

 
Mainos: musiikkikoulugroove.fi tai jotain semmosta.
 
Terkkuja!
guitarmonkey
02.03.2003 12:54:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käypä hinta on 17 euroa tunti, ainakin "harrastaja"opettajilta, eli siis opettajilta jotka ei ole kirjoissa missään.

 
Kannattaa tosiaan kysellä noita hintoja. Voi olla eroja hyvinkin paljon. Itse ottaisin päälle kymmenen vuotta kitaraa soittaneena ja kolmisen vuotta soittoa ja teoriaa musiikkiopistossa opiskelleena tunneista hintaa 5 - 20 €.
 
Hinta riippuisi soittajan tasosta. On jotenkin hirvittävän noloa ottaa aivan alkeita opiskelevalta soittajana hintaa tunnista vaikkapa tuon 17 €. Tunteja ei tässä tapauksessa tarvitsisi kuitenkaan sen kummemmin valmistella jne.
 
Itse muistelen aikoinani maksaneeni 45 min opetussessiosta päälle 120 vanhaa markkaa yksityisessä musiikkiopistossa. Käteen ei noista tunneista jäänyt paljonkaan. Tahti oli sitten jo täysin erilainen kunnallisen musiikkiopiston puolella.
 
Opettajan paneutumista opetukseensa kannattaa tosiaan siis pitää silmällä (tunnin jonkinasteinen alustava valmistelu, sopimusten pitäminen). Jos puolet ajasta menee kaikenlaiseen epäolennaiseen häsläykseen (kitaran viritys, nuottien kopioiminen, kielten vaihto, materiaalin hakeminen) tuntee varmasti tulleensa huijatuksi.
 
Maksimaalisen hyödyn tunneista saa silloin kun pitää ohjenuoranaan että "tunneilla opiskellaan, kotona vasta treenataan". Toisaalta kannattaa myös pitää listaa niistä asioista joita haluaa oppia ja matkan varrella tulleista kysymyksistä. Tunnin lopuksi kannattaa myös käydä parilla virkkeellä läpi seuraavan tunnin kulku, ettei seuraavan tunnin alussa kulu turhaa aikaa aiheen pohtimiseen.
 
skebanki
03.03.2003 07:32:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia kaikille vastanneille! Täytyy käydä kattelemassa noita ilmoitustauluja jos sieltä nyt löytyis jotain. Pakkohan se on opetusta hankkia kun ei tästä itseopettelusta tuu yhtään mitään.
 
Tomtom
03.03.2003 16:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käyn itse Töölön musiikkikoulussa n. kerran viikossa. Valitettavasti mulla ei oo antaa yhteystietoja, eli joudut kaivamaan ne jostain. Voin kyllä lämpimästi suositella opetusta, oman opettajani nimi on Jukka Tamminen.
 
Guitar4U
14.08.2013 20:09:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

neilberrymen.com/lessons
 
sepisti
16.08.2013 16:07:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitar4U: http://www.neilberrymen.com/lessons
 
Okei :) Mukavampaa laittaa klikattava linkki.
 
http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo
pappasfin
04.09.2013 21:21:11 (muokattu 04.09.2013 21:25:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millaista oppia sä lähinnä haet kitaransoitossa?
 
Jos sä vaikka diggaat metalli ja rock musasta niin muistaakseni Kasper Heikkinen antaa yksityisopetusta.
 
Mun yhden tuttavan poika hänellä kävi opissa tuossa muutama vuosi sitten ja seurasin muutaman kuukauden mitä poika sitten soitti ja kyllä näytti hyvin edistyvän eli ilmeisimmin Kasperilta tuli hyviä oppeja soiton suhteen eli kysy rohkeasti häneltä jos saat kaivettua yhteystiedot.
 
Hänellä on ainakin Fasebook sivusto ja viimeisen tietoni mukaan hän asui Helsingissä, joten kandee kysyä jos kiinnostaa.
 
PappaSFin
ept
04.09.2013 21:44:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pappasfin: Millaista oppia sä lähinnä haet kitaransoitossa?
 
Jos sä vaikka diggaat metalli ja rock musasta niin muistaakseni Kasper Heikkinen antaa yksityisopetusta.
 
Mun yhden tuttavan poika hänellä kävi opissa tuossa muutama vuosi sitten ja seurasin muutaman kuukauden mitä poika sitten soitti ja kyllä näytti hyvin edistyvän eli ilmeisimmin Kasperilta tuli hyviä oppeja soiton suhteen eli kysy rohkeasti häneltä jos saat kaivettua yhteystiedot.
 
Hänellä on ainakin Fasebook sivusto ja viimeisen tietoni mukaan hän asui Helsingissä, joten kandee kysyä jos kiinnostaa.

 
Eiköhän 10-vuodessa luulis jo opettaja löytyneen.
 
-- PeTe
pappasfin
04.09.2013 21:45:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ept: Eiköhän 10-vuodessa luulis jo opettaja löytyneen.
 
Katos pirskatti ;)
 
PappaSFin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «