Jucciz 26.01.2005 23:35:05 | |
---|
NOOOH ! Pientä tarkennusta noihin laskelmiin :?) Kuha 16 Ville81 11 monotone 11 E.Q 10 Tommy The Cat 6 Pande 5 orbik 4 HellsBells 3 Funkyshiva 3 Jimi Henri 3 Timo Tolkku 3 Safaweb 2 ReBeat 1 No sinne päin ;) .. voittaja sentäs oli oikea. |
sähkö 27.01.2005 10:20:01 | |
---|
Mikä ihme on kun jengi ei osallistu äänestykseen, mutta ovat valmiita kuitenkin osallistumaan skabaan omalla soolollaan. 21 osallistui skabaan, mutta heistä vain 10 osallistujaa äänesti! HERÄTYS! Ville81, monotone, HellsBells, Jimi Henri, Safaweb, Tommy The Cat, ReBeat, Anselmi83, Roker, stratocaster ja tigi_ Olisiko mitään järkeä sellaisella sääntömuutoksella, että sooloskabaan osallistuminen "velvoittaisi" myös äänestämään?!? Eli jos osallistuja ei äänestä, niin hänen pisteitä ei myöskään lasketa ja hän ei voi voittaa. |
Pande 27.01.2005 10:39:27 | |
---|
Olisiko mitään järkeä sellaisella sääntömuutoksella, että sooloskabaan osallistuminen "velvoittaisi" myös äänestämään? Eli jos osallistuja ei äänestä, niin hänen pisteitä ei myöskään lasketa ja hän ei voi voittaa. Ihan hyvä idea, kannatetaan. Sikäli reiluakin että siinähän tekee aina itselleen hallaa kun äänestää "kilpailijoitaan" jos on itse osallistunut skabaan, olkoonkin ettei tässä leikkimielisessä skabassa sijoittumisella erityisemmin olekaan kai merkitystä. If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
LesPaul70 27.01.2005 12:09:15 | |
---|
Minä olen pitänyt tavoitteenani äänestää & antaa aina palautetta, mutta tällä kertaa jouduin valitettavasti jättämään väliin työkiireiden takia (pahoittelen). Kun äänestysaika sulkeitui, olin ehtinyt kuunnella vasta 2/3 sooloista. Toisaalta eipä tuohon lopputulokseen yhden ihmisen pisteet olisi enää mitenkään vaikuttaneet. Yritän ensi kerralla hoitaa homman aktiivisemmin. Mutta jos joku haluaa palautetta tämänkertaisesta soolostaan näin jälkikäteen, pistäkää vaikka yksityisviestiä. "Lahjattomat harjoittelee" (sinfoniaorkassa kuultua) |
Jucciz 27.01.2005 12:36:53 | |
---|
Ihan hyvä sääntöuudistus, kannatan. |
Starlia 27.01.2005 14:56:13 (muokattu 27.01.2005 14:56:55) | |
---|
Olisi kanssa mukavaa jos _kaikki_ osallistujat listattaisiin. Eipä näkynyt mun sooloa (vaikka paska olikin..). Lieköhän syynä se että haukuin taustan? Vaadin selityksen! PRKL! :-p EDIT: krjtsvrihe |
Safaweb 27.01.2005 14:57:47 | |
---|
HERÄTYS! Ville81, monotone, HellsBells, Jimi Henri, Safaweb, Tommy The Cat, ReBeat, Anselmi83, Roker, stratocaster ja tigi_ AINA olen äänestänyt. Tällä kertaa oli vain kiireitä. "miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia |
tigi_ 27.01.2005 15:29:04 | |
---|
1. E.Q 2. Kuha 3. monotone |
Olisiko mitään järkeä sellaisella sääntömuutoksella, että sooloskabaan osallistuminen "velvoittaisi" myös äänestämään?!? Eli jos osallistuja ei äänestä, niin hänen pisteitä ei myöskään lasketa ja hän ei voi voittaa. Kannatan :D rokke roll |
Bluesmies 28.01.2005 18:54:55 | |
---|
Uutta kisaa!!! Uusi musiikkinäyte profiilissa. |