Antroid 24.01.2005 20:49:44 | |
---|
Itse ostin joskus ennen nu-metallisteja PRS Customin vuodelta 1990 ja maksoin siitä 9500mk lintuineen ja kymppitoppeineen. Ei ollenkaan huono hinta siihen nähden mitä näistä nykyisin pyydetään. Enkä ole katunut ostostani kertaakaan. Ja kauppa oli muuten kitarapaja. Hiano keppi. Argh...pakko teettää vasuri fake-Cu24. |
Olli S. 24.01.2005 21:11:06 | |
---|
Hiano keppi. Argh...pakko teettää vasuri fake-Cu24. Mullakin alkaa kohta varmistumaan valinta. Lupailivat yhestä liikkeestä Cu24 Artist Packillä ja ten topilla 2300$. Odottelen vielä kuvia ja tietoja kaulaprofiilista. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
Juzzu 25.01.2005 07:18:10 (muokattu 25.01.2005 07:18:21) | |
---|
Itse ostin joskus ennen nu-metallisteja PRS Customin vuodelta 1990 ja maksoin siitä 9500mk lintuineen ja kymppitoppeineen. Ihan mukava hinta, onkohan tuo whale blue vai mikähän lienee värin nimi tuolloin ollut. Itsekin maksoin joskus 90-luvulla omasta '90 CE24:sta niin vähän etten kehtaa sitä edes tähän laittaa. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Olli S. 26.01.2005 19:15:10 | |
---|
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
G-mies 26.01.2005 20:43:30 | |
---|
No niin. Ratkaisun hetket alkavat olla käsillä. Ehdokkaat ovat: Noista kun saisi yhdistelmän vihreän body + sinisen kaula niin olisi hyvä (omaan silmään vähän turhan vaalea ruusupuuotelauta). "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
McNulty 26.01.2005 22:04:44 | |
---|
Tällä hetkellä vihreä 22 on hieman edellä enemmän eyecandynsä vuoksi. Eihän kukaan enää käytä vihreetä skittaa. Se väri on tarkoitettu joillekin vanhuksille :) ei vaan, hienoja ovat kyllä... kateelliseksi tässä tulee kun meni rahat uuteen autoon. Keles, ois sittenkin pitänyt ajella vanhalla ja ostaa parit skitat. Ilmoittele sitten jos/kun tilaat ja saat härvelin itelles, millaiset oli tilauskokemukset yms yms meininki. |
Antroid 26.01.2005 22:43:13 (muokattu 26.01.2005 22:53:03) | |
---|
|
fox 26.01.2005 23:25:55 | |
---|
Eihän kukaan enää käytä vihreetä skittaa. Se väri on tarkoitettu joillekin vanhuksille :) Olen ikääntynyt, siispä katso omakuva... :p |
Noista kun saisi yhdistelmän vihreän body + sinisen kaula niin olisi hyvä (omaan silmään vähän turhan vaalea ruusupuuotelauta). Kyllä se käytössä tummuu.. |
Niskamies 27.01.2005 06:54:17 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
Olli S. 27.01.2005 08:27:13 | |
---|
Oisit vaan ostanut sen -93:sen. Mutta Cu24 ja Cu22 ovat eri kitaroita. Sulla kun on tuo Musari niin suosittelisin 24-nauhaista, vaikka tuo vihreä on kyllä hienompi. Iivilbayta kannattaisi ehkä myöskin katsella http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 8744860&ssPageName=STRK:MESE:IT Koen helpommaksi ottaa sen liikkeestä, koska kitara pitää saada muutaman päivän tarkkuudella isän hotelliin. Tässä kohtaa se onnistuu, kun liike pitää sitä huhtikuun alkuun ja lähettää FedExillä isän hotelliin. Kerrotko 22 ja 24 eroista. Itse en ole löytänyt muuta kuin nauhojen määrä, sitä kautta kaulamikin paikka, eri mikit ja 22 kuulemma on vähän leveämmät nauhat. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
Shaft 27.01.2005 10:17:29 | |
---|
Kerrotko 22 ja 24 eroista. Itse en ole löytänyt muuta kuin nauhojen määrä, sitä kautta kaulamikin paikka, eri mikit ja 22 kuulemma on vähän leveämmät nauhat. Eipä siinä muita eroja taida olla, nauhojen koossakaan en ole ennen kuullut olevan eroja. 22:een saa optiona stoptailin ja W/F kaulaprofiilin (toisaalta siihen ei saa regularia). |
Juzzu 27.01.2005 10:19:49 (muokattu 27.01.2005 10:19:58) | |
---|
Eipä siinä muita eroja taida olla, nauhojen koossakaan en ole ennen kuullut olevan eroja. 22:een saa optiona stoptailin ja W/F kaulaprofiilin (toisaalta siihen ei saa regularia). Munsta erona ei itse asiassa ole kaulamikin paikka vaan tallan paikka. Vai onkohan kumpainenkin vähän eri paikassa... Pitäisköhän päivittää oma PRS toiseen.. Liian ohut tuo WT kyllä mulle... Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Antroid 27.01.2005 20:04:03 | |
---|
Cu22:ssa on lyhyempi=tukevampi kaula kuin Cu24:ssa. PRS itse ei käytä enää 24-nauhaisia malleja, koska sen mielestä niissä on letkut kaulat ja ohuemmat soundit. Tosin sillä nyt on itellä vaan bRzRw-kaulaisia, mutta kuitenkin. Eri mikiksetkin noissa on. Yllättävän harva on tyytyväinen VB:seen ja HFS:n, vai kuinka on Juzzu? Cu22 DII taitaa olla aika pidettyjä, mun korvaan ne ainakin oli ihan hyvät, ehkä hiukan McCartyjä kuumemmat. |
Shaft 27.01.2005 21:44:05 | |
---|
Yllättävän harva on tyytyväinen VB:seen ja HFS:n, vai kuinka on Juzzu? Cu22 DII taitaa olla aika pidettyjä, mun korvaan ne ainakin oli ihan hyvät, ehkä hiukan McCartyjä kuumemmat. No jaa, kyllä tuo VB/HFS ihan toimiva setti on. PRS:llä ovat soundi-ihanteet tainneet muuttua vähän enemmän Gibsonin suuntaan. DII pitäisi olla kohtuullisen selvästi McCartya kuumemmat. |
Jii 27.01.2005 22:11:28 | |
---|
No jaa, kyllä tuo VB/HFS ihan toimiva setti on. PRS:llä ovat soundi-ihanteet tainneet muuttua vähän enemmän Gibsonin suuntaan. DII pitäisi olla kohtuullisen selvästi McCartya kuumemmat. VB/HFS on hyvä pari. Varakitara on aina keikalla mukana, mutta PRS Custom24:llä vetää kyllä todella monipuolisen keikkasetin Lisäyksenä, toki esim. LP ja strato toimivat omilla nurkillaan paremmin. |
Juzzu 28.01.2005 06:55:23 (muokattu 28.01.2005 06:59:07) | |
---|
Yllättävän harva on tyytyväinen VB:seen ja HFS:n, vai kuinka on Juzzu? Cu22 DII taitaa olla aika pidettyjä, mun korvaan ne ainakin oli ihan hyvät, ehkä hiukan McCartyjä kuumemmat. Ainakin wanhan PRS-voorymin aikaan monet haikaili DI:sten perään kovasti, tiedä oliko se sitten vaan trendikästä ja "uudet" dragonit olivat muka huonoja. Munsta VB on varsin oivallinen kaulamikki, ehkä vähän tumma. HFS on taas selkeästi liian tumma, ainakin Dunkkaneihin verrattuna, ainakin mun makuun. Ja ainakin tuo meikäläisen versio. Ja kuumakin on. Ehkei oikein trendikäs tähän maailman aikaan tuollainen noinkin tuju mikki, jos kerran eip meinaa ihmisille kelvata. Mun selkeästi kirkkaassa vaahterakaula-leppäbody-vaahterakansi CE:ssä noi VB:n ja HFS:n tummuus ei oikeastaan niin haittaa, kompensoi sen kirkkauden sellaiseksi 'PRS-soundiksi'. Ylläri tulikin vasta laitettuani Dunkkanit tuohon, herranjestas, "klangia" ja yläpäätä löytyy ihan niin kuin puiden laatu antaa olettaakin. LP:ssä VB ja HFS on aika... noh, keskialueen tuuttaajia. Tosin VB oli ihan jees kaulamikkinä, paksua laulavaa soundia siitä saa. Ihan erilainen kuin vaikkapa Duncanin jazz, mutta hyvällä tavalla. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Olli S. 28.01.2005 15:36:14 | |
---|
Jos ei muita eroja (varsinkaan laadullisia) noiden mikkien lisäksi ilmene, niin päädyn mitä luultavimmin 22:een. Syynä lähinnä parempi ulkonäkö. Soittotuntuman olettaisin olevan samanlainen, kun kaulaprofiili on sama. En ole samaan aikaan päässyt testaamaan, niin en osaa sanoa tarkasti, molemmat kuitenkin tuntuivat hyvältä. Onko vielä argumentteja puolesta/vastaan? "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
Juzzu 28.01.2005 16:16:00 (muokattu 28.01.2005 16:20:46) | |
---|
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Olli S. 28.01.2005 16:48:25 | |
---|
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |