Aihe: Turun Super Ostis
1
dBirch
26.01.2005 13:02:29
www.superostis.net

aivan loistava käytettyjen ja uusienkin kitara, basso ja rumpukamojen liike. Varsinkin rummut ovat todella edullisia ja myös paljon uusia Pearlin rumpuja ja Staggin peltejä.
Tämän liikkeen kautta Pearlien tilaaminenkin on onnistunut
vaivattomasti. Ja hinta on ollut joka kerta todella shokeerava, halpeudessaan!!

Olen todella yllättynyt tämän liikkeen hintatasoon.
On jo lähentelemässä Thomannia. Hyvästi nettikaupoista
tilaaminen ja säätäminen. Liikkeessä pääsee itse kokeilemaan myös kamoja, mikä on tärkeää!
Super Ostis pelasti minut..

Onko teillä kokemusta ko. musakaupasta?
dictatorsh*t
26.01.2005 13:06:07
Juu ostin sieltä iselleni Pearlin P-2002C tuplapedalin, vähän käytettynä 250 euroa. Samana päivänä kun sinne siitä soitin, niin lähti paketti matkaan.
Alunperin mulla oli tuplapedalin ostosta ilmoitus täällä Mnetin torilla ja sen kautta ottivat yhteyttä.
Asiallinen paikka ainakin tuon perusteella.
Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
"Tuostako mie vetäsen ni gigels gogels mie sanon että siin jää vitti Tommy Lee'ki kakkoseks!" - Janne Hyrkäs
Bacchus
26.01.2005 13:37:57
Näyttäisi saavan ihan samaan hintaan tuolta kuin muistakin musakaupoista Suomessa, siinä mielessä ei parempi eikä kyllä huonompikaan. Ainoastaan tarjonta näyttää aika nihkeältä.
-
Safga
26.01.2005 14:34:21
ite olen ostanut tuolta pearlin setin ja siihen kaikki liittyvät pellit ym. hardware, paitsi kapulat. Erinomainen paikka ostaa ja hinta on kohdallaaan. valikoimasta löytyy ihan sikana kaikkee ja jos ei lyödy niin sit tilaaaa....
drumm
26.01.2005 14:50:47
Ja ketjun aloittajallahan ei varmaankaan ole mitään kytköksiä kyseiseen liikkeeseen...
Jaska
26.01.2005 15:36:19
Ja ketjun aloittajallahan ei varmaankaan ole mitään kytköksiä kyseiseen liikkeeseen...

Olen käyttänyt tätä tahnaa jo neljä vuotta. Sen keksi vuosi sitten eräs hammaspsykologi. Mutta kun se ei valkaissut hampaitani modifoin sen vatsalihastrimmeriksi ja nyt vatsani on kuin tuntureikas lapinmaa.
ruska on kaunis väri
Simbe
26.01.2005 15:40:38
Olen käyttänyt tätä tahnaa jo neljä vuotta. Sen keksi vuosi sitten eräs hammaspsykologi. Mutta kun se ei valkaissut hampaitani modifoin sen vatsalihastrimmeriksi ja nyt vatsani on kuin tuntureikas lapinmaa.

Chuck Norris on kova!
Rock'n roll'n blues'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
fifehole
26.01.2005 16:50:34

Se onkin sit eriasia kummassa käy mieluummin, netissä vai Turussa? (vitsi, vitsi!!)
Head for an eye
HeavyMachinery
26.01.2005 19:59:33

Se onkin sit eriasia kummassa käy mieluummin, netissä vai Turussa? (vitsi, vitsi!!)

Netissä tottakai, kuka hullu nyt turkuun haluasi. Siellä on vaan se turkujoki ja ja ......
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)