...And Justice For All 26.01.2005 18:29:38 | |
---|
Eli kaverin kanssa ollaan perustamassa bändiä. kaveri soittaa rumpuja, minä kitaraa. Tän kaverin omat rummut on lapissa, eikä se saa niitä tänne, eli uus setti hankinnassa.Olen tässä nyt kaverin puolestapuhuja mutta: Halpaa rumpusettiä haussa, ei käytettyä. Tama swingstareja on kamu kattellu, myös Stagestareja.Ehdotuksia! Ps. Milleniumit voi sitten unohtaa :) ...And Justice For All |
Tama (Royal Star) 26.01.2005 18:41:41 | |
---|
mitäs vikaa käytetyissä on? ite sain omat tamat melkeinpä uusien swingien hinnalla. kattele thomannilta, siellä on jos jonkinlaista settiä myytävänä. mut sun ei ole pakko ostaa niitä sieltä, esim. helsingissä on joitain musiikkikauppoja, missä hinnat ovat jopa halvempia, kuin thomannilla. mikä ihmeen zildjian.....? |
zak69 26.01.2005 18:44:30 | |
---|
Osta miun kakkossetti, löytyy torilta (puol vuotta vanhat) edit: OT, tiedän ;) "More groovy time" |
...And Justice For All 26.01.2005 19:08:54 | |
---|
Kaveri ei luota käytettyihin joten ei tuu kuuloon...:) ...And Justice For All |
hollmi-5 26.01.2005 19:51:25 | |
---|
Käytetyt on paljon parempi vaihtoehto, kuin halvat uudet. Todella paljon. Jos laittaa 500 einaria uusiin, saa pelkkää ongelmajätettä, mutta samalla rahalla voi tehdä löytöjä käytettyjen markkinoilta. No toisaalta, jos on pakko saada uudet, niin silloin se on pakko... Mika Hollström |
HeavyMachinery 26.01.2005 19:57:21 | |
---|
Kaveri ei luota käytettyihin joten ei tuu kuuloon...:) On kyllä skeptinen mies !!! Monesti vähänkäytetyissä onjo vaihdettu tehdaskalvot pois ja uudet paremmat tilalla. Minä tiedän - siis pelkään ! |
ja käytetyissä saattaa tulla pari OIKEAA peltiä setin mukaan, eikä mitään peltisiä roskiksen kansia, mitä on useimpien uusien settien mukana. ite ostin tamani niin, että näin neljä (4) valokuvaa näistä, ja nämä sijaitsivat n.400km päässä mun asuinpaikasta. enkä ole todellakaan ole pettynyt, päinvastoin :) mikä ihmeen zildjian.....? |
Stratton 26.01.2005 20:25:48 | |
---|
Mutta jos ei ole absoluuttista asiantuntemusta voi itseasiassa huomata vuoden päästä ostaneensa käytettynä kasan ulostetta. Itsellä ei ole kokemusta käytetyistä rummuista, mutta muista käytetyistä objekteista turhan paljon :/ Ei lisättävää. |
Youni 26.01.2005 20:36:36 (muokattu 26.01.2005 20:37:12) | |
---|
Mutta jos ei ole absoluuttista asiantuntemusta voi itseasiassa huomata vuoden päästä ostaneensa käytettynä kasan ulostetta. Itsellä ei ole kokemusta käytetyistä rummuista, mutta muista käytetyistä objekteista turhan paljon :/ Vielä enemmän ottaa päähän, jos ei tiedä mitä ostaa ja ostaa hinta-laatusuhteelta paskan setin. Se ketuttaa eniten, kun on myymässä uutena ostettua settiään ja huomaa, ettei siitä paljoa saa rahaa. Kyllä niitä käytettyjäkin kannattaa katsella, varsinkin, jos pääsee käymään paikan päällä. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |