Decadetroll 26.01.2005 16:07:40 | |
---|
Kyllä ainakin oma LTD MMV-04:sen halpislisenssifloikka on pitäny loistavasti vireen, ei edes lonksu eikä muutakaan huonoa löydy moisesta vekottimesta. Ja tuo randy malli on oivallinen sekä istuaaltaan että seisaaltaan soittamiseen. Itse ainakin tykkään huomattavasti enemmän juuri Randyn soittoasennosta istuaallaan kuin "tavallisten" mallien. Itselläni myös SG ja muitakin kitaroita on tullut soitettua. Randy vaan vei voiton kaikista. Mutta mielipidekysymyshän tämä on.. Everything is an End.. |
Kyllä ainakin oma LTD MMV-04:sen halpislisenssifloikka on pitäny loistavasti vireen, ei edes lonksu eikä muutakaan huonoa löydy moisesta vekottimesta. Ja tuo randy malli on oivallinen sekä istuaaltaan että seisaaltaan soittamiseen. Itse ainakin tykkään huomattavasti enemmän juuri Randyn soittoasennosta istuaallaan kuin "tavallisten" mallien. Itselläni myös SG ja muitakin kitaroita on tullut soitettua. Randy vaan vei voiton kaikista. Mutta mielipidekysymyshän tämä on.. Epäilemättä pitää vireen, mutta tiedä sitten, mitä materiaalia noi ovat. Saattaa alkaa osat kulumaan hyvinkin nopeasti. |
luopio 26.01.2005 19:26:51 | |
---|
Ei ole mitään ongelmia soittaa istualtaan. Oletko kokeillut? oon kyl, se menettelee jo soittaa jonku sängyn tai penkin reunal ja hihnan kans, mut muuten kyl ei tunnu hyvältä.., kai toi on ihan makuasia mut MUN MIELESTÄ istuma-asennossa joku muu on parempi. (esim. dinky tai kelly) räppärit vituttaa |
Decadetroll 28.01.2005 16:05:36 | |
---|
Epäilemättä pitää vireen, mutta tiedä sitten, mitä materiaalia noi ovat. Saattaa alkaa osat kulumaan hyvinkin nopeasti. No se, tarkoitus onkin että kun kuluu paskaksi (jos kuluu) niin vaihan Schallerin floikkaan.. eipä siinä sen kummempaa. Hyvin on tähän mennessä kestäny vaikka joka päivä pieksän floikkaa ku vierasta sikaa. Everything is an End.. |
Strutsi 28.01.2005 16:51:48 | |
---|
Totuus on että ESP:ltä ei oikein tahdo löytyä hyviä kitaroita kauhean halvalla. Ja halpa floikka on todellakin kirous. Osta ibanezi niin homma on klaari "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Jaakko Hyvärinen 28.01.2005 17:36:04 | |
---|
JOs kutsutte Jacksonia Jaakoksi, niin häpeisitte...Sankokaa mielumin Jaska. Käy pahasti silmiin =) No on se nyt Perkele!..*ja meikkiä naamaan* |
kitara hirmu 28.01.2005 17:39:17 | |
---|
oon kyl kattonu ibanezeja mut kyl mä vähä kallistun esp puolelle.... mä vissiin ostan esp mmv sn .koska mä tarvin kyl kampee ku bodomii soittelen |
luopio 28.01.2005 19:16:12 | |
---|
oon kyl kattonu ibanezeja mut kyl mä vähä kallistun esp puolelle.... mä vissiin ostan esp mmv sn .koska mä tarvin kyl kampee ku bodomii soittelen voi vihtu, kaippa sen on espi oltava jos bodomia soittelee ku laiholki on... räppärit vituttaa |
Migo 28.01.2005 19:19:49 | |
---|
Totuus on että ESP:ltä ei oikein tahdo löytyä hyviä kitaroita kauhean halvalla. Ja halpa floikka on todellakin kirous. Osta ibanezi niin homma on klaari Kyllä esp hyviä malleja on myös halvalla. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
kitara hirmu 28.01.2005 19:31:06 | |
---|
no en tod osta esp sen takii et laihol on se. sitä paitsi laiho soitti jacksoneil ennenku ne pöllittii... |
Kampuzzjeah! 28.01.2005 22:09:54 | |
---|
Totuus on että ESP:ltä ei oikein tahdo löytyä hyviä kitaroita kauhean halvalla noniinno ESP:ltä,halvin jotai..(pikainen etsintä)...1379€. mutta ESP/LTD:ltä jos haetaan niin esim: ESP-LTD MH-250 NT Sähkökitara Neck-thru-body / 25.5 Agathis Body w/Quilted Maple Top EMG-HZ H4 Pickups Tune-o-matic Bridge w/String-thru-body 24 Frets Colors: DBSB hinta tällä hetkellä 505€,ja tuosta löytyy floikka versio hintaan 532€. Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 40€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |
luopio 28.01.2005 23:42:45 | |
---|
noniinno ESP:ltä,halvin jotai..(pikainen etsintä)...1379€. mutta ESP/LTD:ltä jos haetaan niin esim: ESP-LTD MH-250 NT Sähkökitara Neck-thru-body / 25.5 Agathis Body w/Quilted Maple Top EMG-HZ H4 Pickups Tune-o-matic Bridge w/String-thru-body 24 Frets Colors: DBSB hinta tällä hetkellä 505€,ja tuosta löytyy floikka versio hintaan 532€. oon miettniny ett toi vois olla mun seuraava hankinta tai sit se halvin soloisti jacksonilta joka jonku tonnin verran maksaa, veikkaisin ett tos ois vähän paremmin hinta kohallaan neck-thru-body ja string thru-body, noita kaipaan... räppärit vituttaa |
mhaarala 29.01.2005 01:55:14 (muokattu 29.01.2005 03:15:33) | |
---|
Ilmeisesti tarkoitetaan Jackson SLSMG Soloistia (hitto tuota Jacksonin nimeämiskäytäntöä...)? Ainakin speksien perusteella se olisi jonkin verran parempi kuin tuo ESP-LTD. Mahonkinen runko, eebeniä otelaudassa, reunalistat... ja hiton hienon näköinen, joskin siihen ei ilmeisesti saa loimuvaahteraa.. Kelpaisi minullekin, mutta kun nuo floikalliset sopii minulle paremmpin. Ja SL3 Soloist taas ei oikein houkuttele... lähempi vertailukohta ESP-LTD:ltä kyllä voisi olla MH-400 NT, jossa on myös mahonkia ja loimuvaahterakansi. Otelaudassa tosin on vain ruusupuuta, mutta tykkäähän jotkut siitä enemmän kuin eebenistä... Kun tähän asti on tullut kehuttua tuota omaa mmv:tä niin kai pitää mainita myös huono puoli mikä nyt on tullut huomattua: otelauta. Ajattelinkin että missäköhän halpa hinta ensimmäisenä näkyy, sen lisäksi että takapuolen muovipleksit eivät ole ihan kunnolla mitoitettu, mutta nyt tuli huomattua että otelauta ei ole tehty kunnolla ja virhe ei rajoitu pelkästään viimeistelyssä oleviin kauneusvirheisiin, vaan sointi on paikoin aavistuksen epävireinen. Intonaatio tuntuisi olevan 12. nauhalla säädössään, mutta otelauta on vireen kannalta joissakin kohdin hieman ikävä. Noh, ei muuta kuin säästämään SV Standardiin tai Horizoniin... |
luopio 29.01.2005 12:35:29 | |
---|
Ilmeisesti tarkoitetaan Jackson SLSMG Soloistia (hitto tuota Jacksonin nimeämiskäytäntöä...)? Ainakin speksien perusteella se olisi jonkin verran parempi kuin tuo ESP-LTD. Mahonkinen runko, eebeniä otelaudassa, reunalistat... ja hiton hienon näköinen, joskin siihen ei ilmeisesti saa loimuvaahteraa.. Kelpaisi minullekin, mutta kun nuo floikalliset sopii minulle paremmpin. Ja SL3 Soloist taas ei oikein houkuttele... lähempi vertailukohta ESP-LTD:ltä kyllä voisi olla MH-400 NT, jossa on myös mahonkia ja loimuvaahterakansi. Otelaudassa tosin on vain ruusupuuta, mutta tykkäähän jotkut siitä enemmän kuin eebenistä... Aivan sitä oon himoinnu, mutta itselleni juuri tämä floikaton on se mitä haen. Hintahan on pyörinyt siinä tonnin molemmin puolin. Guitar.bargainsilla taitaa olla alta yheksän sataa plus se mikä vitun ups tai jotai... Niin, mutta itse en osaa sanoa kummassa noissa paremmin hinta jal laatu kohtaavat, kun tuo espi on tosiaan vaan sen 505€ musamaailmassa. Paljonko tuo MH-400 NT kustantaa? räppärit vituttaa |
Jormaz 29.01.2005 12:42:43 (muokattu 29.01.2005 12:44:18) | |
---|
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
mhaarala 29.01.2005 13:04:22 (muokattu 29.01.2005 13:04:56) | |
---|
Aivan sitä oon himoinnu, mutta itselleni juuri tämä floikaton on se mitä haen. Hintahan on pyörinyt siinä tonnin molemmin puolin. Guitar.bargainsilla taitaa olla alta yheksän sataa plus se mikä vitun ups tai jotai... Niin, mutta itse en osaa sanoa kummassa noissa paremmin hinta jal laatu kohtaavat, kun tuo espi on tosiaan vaan sen 505€ musamaailmassa. Paljonko tuo MH-400 NT kustantaa? MH-400 NT kustantaa musamaailmassa 754 euroa, eli on kyllä jonkin verran halvempi kuin SLSMG Soloist. Mutta korjataanpas hiukan, eli MH-400 NT ei näköjään ollutkaan neck-through vaan set-through, jonkinlainen "läpirungonliimakaula". En ole koskaan kokeillut minkälainen soitettava moinen on, joten en osaa sanoa onko hyvä, parempi vai peräti paras. Niin ja mikkeinä on EMG: 81:t eikä HZ H4:t, niin kuin Jacksonissa... |
Kampuzzjeah! 29.01.2005 13:44:37 | |
---|
toissa vuonna oli viikingmusiikissa Jackson SL3 Soloist reilu 700€.itkettää vieläki ku ei ollu rahaa siihen!! *hakkaa päätä seinään* Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 40€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |
Ben_D 29.01.2005 14:27:53 | |
---|
|
luopio 29.01.2005 17:17:48 | |
---|
MH-400 NT kustantaa musamaailmassa 754 euroa, eli on kyllä jonkin verran halvempi kuin SLSMG Soloist. Mutta korjataanpas hiukan, eli MH-400 NT ei näköjään ollutkaan neck-through vaan set-through, jonkinlainen "läpirungonliimakaula". En ole koskaan kokeillut minkälainen soitettava moinen on, joten en osaa sanoa onko hyvä, parempi vai peräti paras. Niin ja mikkeinä on EMG: 81:t eikä HZ H4:t, niin kuin Jacksonissa... no joo eiköhän toi oo se mun seuraava investointi... vai saako tuota ilman floikan rimpulaa? ku kyllä nuo mikit kääntävät päätä sinne espin suuntaan... räppärit vituttaa |
Invader 29.01.2005 18:48:04 | |
---|
Tai sitten ei. |