Gypsy 26.01.2005 14:38:31 | |
---|
Loistavaa! Tästä pitäisi antaa joku humanitäärinen palkinto Ylelle - yksi Zen Cafe biisi vähemmän ihmiskunnan riesana Toisessa ketjussa olit kuitenkin tätä mieltä: Just just, mutta mä olen vakaasti sitä mieltä, että haukkumisella ja paskanpuhumisella ei pitkällä juoksulla ole kauhean rakentavaa vaikutusta... mulla on ainakin semmoinen kokemus, että jollei ole hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa. |
Bonham 26.01.2005 14:51:57 (muokattu 26.01.2005 14:53:21) | |
---|
Toisessa ketjussa olit kuitenkin tätä mieltä: Just just, ja siksi laitoin perään se kirotun hymiön, kun tarkoitus ei ollut haukkua bändiä, vaan "keventää" aihetta. Tässä samassa ketjussa olen myös maininnut, että arvostan kovasti bändin usean vuoden raatamista vaikka itse en musiikista välitäkkään... Oliko muuta? Edit; Gypsy ei sitten ollut jaksanut lainata sitä hymiötä lainkaan... no toivottavasti saa siitä nautintoa. Siellä se kuitenkin mun viestissä on. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Oliko muuta? Ei muuta, kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen! Edit; Gypsy ei sitten ollut jaksanut lainata sitä hymiötä lainkaan... no toivottavasti saa siitä nautintoa. Siellä se kuitenkin mun viestissä on. Anteeks. Uniklubi on paskaa :-) Zen Cafe on sitä samaa :-) Itse asiassa koko radio on paskaa ja on kiinni ja pysyy jatkossakin kiinni :-) No, kuitenkin mä olen sen lisäks sitä mieltä, että ei ollenkaan hyvä juttu että kiellettiin. Vaikka onkin paskaa :-) |
Bonham 26.01.2005 15:07:14 | |
---|
Ei muuta, kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen! Anteeks. Uniklubi on paskaa :-) Zen Cafe on sitä samaa :-) Itse asiassa koko radio on paskaa ja on kiinni ja pysyy jatkossakin kiinni :-) No, kuitenkin mä olen sen lisäks sitä mieltä, että ei ollenkaan hyvä juttu että kiellettiin. Vaikka onkin paskaa :-)
Äijällä on pro hymiöitä... Emmä tiedä, itselle vaan nuo hymiöt tuntuu toimivan, elikkä kertovat lauseen olevan vähemmän tosissaan heitetty. Tämä on tietty ongelma tälläisellä foorumilla... kaikki eivät ymmärrä asioita samalla tavalla... lupaan olla jatkossa varovaisempi lausuntojeni kanssa...ok? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Gypsy 26.01.2005 16:27:14 | |
---|
lupaan olla jatkossa varovaisempi lausuntojeni kanssa...ok? Mä en ainakaan pyydä sitä. Kunhan ihmettelin kun oli lähiaikoina samalta kirjottajalta täysin erilainen tai erilaiselta näyttävä kirjotus. |
qfleax 27.01.2005 01:34:55 | |
---|
Mikä tahansa syy on hyvä syy hyllyttää Zen Cafe:ta.. :) |
Lux 27.01.2005 04:21:17 | |
---|
Mikä tahansa syy on hyvä syy hyllyttää Zen Cafe:ta.. :) Joo. Paskaa kaikki. Toivottavasti kuolevat yhtä nopeasti kuin kaikki järkevä keskustelu m.netissä. vapaus
veljeys
vandalismi |
Coatl 28.01.2005 15:42:31 | |
---|
Oikein. "Hei, meidän laulaja on tosi lakoninen ja meidän kaikki biisit kuulostaa samalta" Näillähän oli se homma takavuosina, että kännissä jossain mökillä tai missä lie päättivät lopettaa bändin toiminnan, mutta aamukrapuloissaan eivät muistaneet hyvää syytä miksi, joten päättivät jatkaa.. Olis ny helvetti kirjottanu sen edes lapulle, jaksa tuommosta.. Tosin ei pidäkään. Jätän kuuntelematta sen mistä en pidä. |
nikomati 28.01.2005 16:06:00 | |
---|
Tää on kyllä mielenkiintosta ku täällä kaikki on jotain nii pro-kavereita, et kysyttäessä jotain lempibändiä, nii kaikki yrittää heittää jotain sellast mist kukn muu ei oo kuullu mitn.. Okei, zen cafe ei oo muodissa, mutta silti tykkään siitä. "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
Rakkikoira 28.01.2005 16:38:14 | |
---|
Mikä tahansa syy on hyvä syy hyllyttää Zen Cafe:ta.. :) Rohkea veto tänne. Ei haittaa mua. Yhdyn. |
HaloOfFlies 29.01.2005 00:33:56 | |
---|
Olisipa mielenkiintoista kuulla millaisia sanoja tuo sinkku pitää sisällään. On se ihme hommaa, että radiokanavien pitää alkaa tuollaiseen nysväilyyn. Kohta varmaan alkaa televisiossa kirosanojen piippailu ja keskisormien sumentaminen(tämä ei tosin minua haittaa, sillä telkkari nyt on perseestä muutenkin, hähä). Zen Café on mennyt musiikillisesti alati tylsempään suuntaan uran edetessä, mutta silti jotain kumman kiehtovaa ja vetoavaa orkan minimalistisessa tyylissä on. Ua ua on monessakin suhteessa yksi parhaita suomalaisia rock-levyjä koskaan. Muistaakseni kertosäkeessä laulettiin että "tahdon lutkan halvimman". Tai jotain sinnepäin. Kävin kuuntelemassa lyhyen klipin tuosta biisistä bändin kotisivuilta ja hieman on paluuta Idiootti-levyn tunnelmiin. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Mikko/DE 05.02.2005 18:35:57 | |
---|
Taidanpa mennä artsufartsu taidehuoneen/treenikämpän avajaisiin kuuntelemaan niiden keikan, jos vaikka soittavat tuon kipaleen :) |
disarm 05.02.2005 20:29:09 (muokattu 05.02.2005 20:30:14) | |
---|
Zen Café on mennyt musiikillisesti alati tylsempään suuntaan uran edetessä, mutta silti jotain kumman kiehtovaa ja vetoavaa orkan minimalistisessa tyylissä on. Ua ua on monessakin suhteessa yksi parhaita suomalaisia rock-levyjä koskaan. Samaa mieltä. Lauantai on ihan loistava ralli. edit: Lause loppuu pisteeseen. emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |