Tiitu 24.01.2005 18:51:31 | |
---|
mitä tarkoittaa EQ? mikä se on, mitä se tekee.. |
lxi 24.01.2005 19:17:02 | |
---|
Ekvalisaattori. Sillä korostetaan tai vaimennetaan haluttuja taajuuksia äänessä. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
kivi 24.01.2005 20:06:46 | |
---|
Aika filosofinen kysymys. "Mikä helvetti EQ onkaan" tai "millainen helvetti on EQ:n helvetti" ovat hyviä toisia tapoja otsikoida. Music Bar EQ on Lempäälässä, ja suosittelen ehdottomasti tutustumaan sen ruokalistaan, jota basistikollega käytti suomenkielen oikeinkirjoituksen harjoitustyön pohjana. Yhtäkään yhdyssanaa ei ollut kirjoitettu oikein, ja pizzojen täytteinä olivat mm. "K.Muna", "K.Rapu" ja "H.Sienet"... |
poppamies 24.01.2005 23:29:59 | |
---|
.... pizzojen täytteinä olivat mm. "K.Muna", "K.Rapu" ja "H.Sienet"... Hyvä. Nyt tiedämme että EQ'lla voidaa esim. tehdä kaikkia tavallisia rilliruokia. "G-strings are for strippers" |
hirvoksi 26.01.2005 08:45:41 | |
---|
|
konehes 26.01.2005 13:59:34 | |
---|
Joka yö tulee kolmoselta se sama EQ:n sijoitusratkaisumainos. Se jossa haastatellaan aina niin jämeriä kokoomusmiehiä. Ehkä päivän paras ohjelma. |
K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
Jormaz 26.01.2005 18:37:33 | |
---|
EQ on kyllä pian helvetti koska kohta mulla on EQ-pedaali, etuasteen EQ, stereo-räkki-EQ ja G Majorin parametrinen EQ. Eiköhän siinä riitä EQ:ta hetkeksi. Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
lxi 26.01.2005 18:38:49 | |
---|
EQ on kyllä pian helvetti koska kohta mulla on EQ-pedaali, etuasteen EQ, stereo-räkki-EQ ja G Majorin parametrinen EQ. Eiköhän siinä riitä EQ:ta hetkeksi. Muista kitaran tone-potikka ja vahvistimen sävynsäädöt. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
Jormaz 26.01.2005 18:51:18 | |
---|
Muista kitaran tone-potikka ja vahvistimen sävynsäädöt. No onhan tosiaan päätteessä presence-potikka. Kitaraan pitäis kyllä kolvailla vielä joku aktiivi-EQ. Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
pwallin 28.01.2005 10:27:48 | |
---|
Eli suomeksi... Kuvittele että sinulla on matalien taajuuksien säätönappi (tai liukusäädin) vaikkapa vasemmalla ja korkeiden taajuuksien säätö oikealla. Kun lisätään siihen väliin yksi säädin saadaan keskialue (se honottava vaikutelma kun korostetaan). Nyt sinulla on kolme-alueinen EQ. Lisätään noita säätöjä lisää, niin on taas enemmän pelivaraa leikkiä ja lompakossakin on enemmän tilaa. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
rattledad 28.01.2005 10:46:28 | |
---|
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
...And Justice For All 29.01.2005 11:29:29 | |
---|
Aika filosofinen kysymys. "Mikä helvetti EQ onkaan" tai "millainen helvetti on EQ:n helvetti" ovat hyviä toisia tapoja otsikoida. Music Bar EQ on Lempäälässä, ja suosittelen ehdottomasti tutustumaan sen ruokalistaan, jota basistikollega käytti suomenkielen oikeinkirjoituksen harjoitustyön pohjana. Yhtäkään yhdyssanaa ei ollut kirjoitettu oikein, ja pizzojen täytteinä olivat mm. "K.Muna", "K.Rapu" ja "H.Sienet"... Lempäälä Rulaa! :) music Bar eq on just paras.....Käytkö usein lempäälässä? ...And Justice For All |