musatuukka 02.03.2003 18:43:34 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon näitä poikia on nostettu taidostaan esille?? Pojat ovat varsin taitavia en vain ole kuullut nimiä ennen tai nähnyt niitä guitar magazinen mainoksissa tai nuottikirjojen takasivuilla?? "Before anyone did anything,Elvis did everything." |
Cletus Awreetus 02.03.2003 18:48:29 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon näitä poikia on nostettu taidostaan esille?? Pojat ovat varsin taitavia en vain ole kuullut nimiä ennen tai nähnyt niitä guitar magazinen mainoksissa tai nuottikirjojen takasivuilla?? Enpä tiedä, eivät mun mielestä kauheen teknisiä tai muutenkaan taitavia kitaristeja ole. Jotain näppäriä melodiapätkiä noiden sooloissa olen kuullut, mutta sijoittaisin herrat samaan sarjaan Maidenin kitaristien kanssa. Ihan kovia kepittäjiä on varmaan ollut joskus seiskytluvun loppupuolella, mutta tommosia löytyy tuhansia, ettei kuitenskaan mitään poikkeavia kitarataitureita ole. |
Arry 02.03.2003 20:29:57 | |
---|
Todella vähän äijiä on mainostettu, johtuen ehkä siitä että Priestin managementti ei ole ikinä panostanut koko bändin mainostamiseen tarpeeksi. Ei Priestiä nykypäivänä tunne muut kuin hevidiggarit, kun taas vaikkapa Iron Maidenin tai Black Sabbathin kaikki tuntee ainakin nimeltä. Kaikki on hyvin niin kauan kun voi syyttää muita. |
zakk 02.03.2003 21:57:17 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon näitä poikia on nostettu taidostaan esille?? Pojat ovat varsin taitavia en vain ole kuullut nimiä ennen tai nähnyt niitä guitar magazinen mainoksissa tai nuottikirjojen takasivuilla?? olihan nuokin aikalailla kitaralehdissä sillon kun minä lampun ostin, joskus screamin´ for vengeange? menikö oikeen levyn aikoihin, mutta aika aikaa kutakin. |
agage 02.03.2003 23:14:54 | |
---|
Mulla sattuu olemaan joku Complete Book of The Guitar, jossa mm. esitellään maineikkaita soittajia. Siinä oli ihan K.K. Downingin kuva muistaakseni, vaikkei juuri ketään muita metallinsoittajia mainittu. |
Niin, en tiedä onko tuo nyt mikään kriteeri, mutta ainakin joku on noteerannut Downingin soittotaidot. |
Lonesome 03.03.2003 08:23:16 | |
---|
Tuossa olis paikka jossa on noteerattu: http://www.dinosaurrockguitar.com/bios/Downing.shtmlhttp://www.dinosaurrockguitar.com/bios/Tipton.shtml Herrojen profiilin mataluus tosiaan mainitaan tuollakin. Oliskohan syynä se, että KK ja Tipton on pitäytyneet tiukasti bändisoinnin ylläpidossa ja keskittyneet riffittelyyn. Ehkäpä niitä sooloja ei enempää jaksais kuunnellakaan. Henk koht mielenkiinto loppui kyllä Screaming for Vengeance aikoihin. Unleashed in the East kuullostaa muuten pitkästä aikaa todella hyvältä niitten bonusbiisien kanssa. Harkittua, tehokasta ja biisien mukaista soittoa. Eipä tule "moderneja" tiluveikkoja ikävä tuota kuunnellessa! Herra Halfordin tyyli onkin sitten asia erikseen... |
pwallin 21.06.2003 19:54:00 | |
---|
Onhan noi tosi tiukkoja kompissa...neroja riffien kehittelyssä. Soolot aika löysiä, mutta fiilistä mukana. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Safaweb 21.06.2003 22:22:59 (muokattu 21.06.2003 22:25:15) | |
---|
Itse aloitin Priestin kuuntelun Breaking The Law -kappaleella. Luulin sen kappaleen perusteella Priestiä joksikin keskinkertaiseksi perushevibändiksi, siinä kappaleessahan ei ole sooloja. Sitten ostin Painkiller-levyn. Mielipiteeni muuttui kertaheitolla negatiivisesta myönteiseksi. Sillä levyllä ei ole kyllä mitään löysiä sooloja. KK ja Glen osaavat soittaa ja tekevät näköjään myös hyviä biisejä. Priest kunniaan! "Try me bitch, I'll make you twitch. Just one word and you'll get hurt" - Safaweb |
Fadead 22.06.2003 15:06:05 | |
---|
kuunnelkaa Tiptonin soololevyltä biisi nimeltä Baptizm of Fire. Kyllä jätkä vetää siinä aika härskejä sooloja. A Tout Le Monde |
jussiohman 22.06.2003 15:44:53 | |
---|
Itse aloitin Priestin kuuntelun Breaking The Law -kappaleella. Luulin sen kappaleen perusteella Priestiä joksikin keskinkertaiseksi perushevibändiksi, siinä kappaleessahan ei ole sooloja. Sitten ostin Painkiller-levyn. Mielipiteeni muuttui kertaheitolla negatiivisesta myönteiseksi. Sillä levyllä ei ole kyllä mitään löysiä sooloja. KK ja Glen osaavat soittaa ja tekevät näköjään myös hyviä biisejä. Priest kunniaan! Painkiller on hyvä levy, mutta siinä on kieltämättä melkein pelkkiä paskoja sooloja. Mut se on mistä tykkää. Jos katsoo pöydällä olevaa kahvikuppia tarpeeksi kauan ja miettii että se alkaa liikkumaan, voi sen todella nähdä liikkuvan. |
Safaweb 22.06.2003 21:57:00 | |
---|
Painkiller on hyvä levy, mutta siinä on kieltämättä melkein pelkkiä paskoja sooloja. Mut se on mistä tykkää. Riippuu myös siitä, mitä on kuunnellut ennen kuin kuuntelee Painkilleria. Esim. jos on kuunnellut Ynkkää niin Painkillerin soolot voi kuulostaa yksinkertaiselta :) "I wanna go back to England to a hearing doctor and say:
-Doctor, Long Beach fucked up my hearing!!!" - Bruce Dickinson, World Slavery Tour, Running Free -kappale, Long Beach, 4. päivä, 1984
Safaweb |
pwallin 26.06.2003 12:27:46 | |
---|
Sitten ostin Painkiller-levyn. Mielipiteeni muuttui kertaheitolla negatiivisesta myönteiseksi. Sillä levyllä ei ole kyllä mitään löysiä sooloja. KK ja Glen osaavat soittaa ja tekevät näköjään myös hyviä biisejä. Painkiller on minunkkin suosikkini, mutta soolot kyllä on löysiä vaikka miten kuuntelisi. Kovaa yritystä, mutta epätarkkaa ja tulee kokoajan mieleen että tekevät liian vaikeita sooloja itselleen pysyäkseen "nuoren" sukupolven vanavedessä edes jotenkin. Varsinkin sweepit ja pidemmät luritukset tuntuu hajoavan alta koko ajan ja tulee mieleen että naama punaisena ne ottaa ottoja studiossa ja ehkäpä osista koottujakin noi soolot melko pitkälle. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Dream 26.06.2003 15:16:52 (muokattu 02.07.2003 12:57:19) | |
---|
Pakko kyllä kommentoida. Ite olen fanaattinen priest fani. Joskus pitää kyl hankkia samanlainen Esp - V skitta kun K.K. Downingilla. Kannattaa hankkia muuten kaikkien Priest fanien Live in london musavideo! Metal...! |
pwallin 29.06.2003 19:03:21 | |
---|
Mutta niiden riffit on rautaa...ja biisit. Jotkin soolotkin mutta lähinnä ne melodisemmat. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Kolada 01.07.2003 13:30:47 | |
---|
Angran versio Painkillerista on loistava. Varsinkin soolojen osalta |